10 weken zwanger Echo niets..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linsie1980, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vooral als je " dacht" een posi test te hebben.. Je weet het niet zeker maar denkt dat je toch zwanger bent ondanks een twijfeltest? En je werd ook gewoon ongi las ik? Als je echt zwanger bent had je vk wel wat gezien of had je nu een knaltest gehad, dus stel je doet nog een test en die is negatief dan weet je al genoeg alleen weet ik nu al zeker dat je niet zwanger bent als je ongi bent en een nega test hebt

Idd beetje raar dat jij op de echo niks ziet mrt 12 weken en je vriendin met 17 weken niet. Logisch dat niemand dit geloofd

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kan je hier dan dezelfde nicknames gebruiken? Normaal krijg je toch dat een nickname al in gebruik is?

Sorrie hoor... maar ik blijf het twijfelachtig vinden... Zeker ook omdat je geen andere nickname wil hebben dan je vriendin...

Maar goed... zoals al gezegd is... Als er niets op een uitwendige echo te zien is... en dat kan... (Ik heb met 9 weken ook nog een inwendige echo gehad omdat ze in het ziekenhuis vaak vanaf week 12 pas uitwendig doen) kan je alsnog naar een inwendige echo vragen... Ik las al dat je het wegens prive-omstandigheden niet wilt... maar dit zijn professionele artsen die zo een echo doen... Misschien kan je je er toch ergens overheen zetten?
    En anders nogmaals een test doen.. Blijft deze negatief geef ik je ook niet veel kans meer...

Maar goed... kblijf het een raar verhaal vinden... sorrie....

3. sinada

sinada Niet meer actief

Als je gezamelijk het wachtwoord hebt zit je gewoon op een account en datis wat ze bedoelt

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik geloof er geen bal van, een stel jonge meisjes die allemaal denken dat ze 10/17 zwanger zijn, jullie zoeken elkaar dan wel op :rolleyes: Je voelt je gewoon betrapt dus schud je dit ff uit je mouw :)
    Misschien kunnen jullie beter condooms voor elkaar kopen ofzo...

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Das nog beroerder dan dat ik dacht :cry: :rolleyes: :confused:

Nee dit gaat mij te ver... Je kan me best wat wijs maken... maar dit?!?!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wees trouwens blij dat je niet zwanger bent.. overal schrijf je dat het erg ongewenst is en je op de + test van de kruidvat na een paar uur een licht lijntje zag en daarom neem je aan dat je zwanger bent? ook heb je op je NOD een bloeding gehad en 3 weken na je nod heb je nog geen positieve test gehad terwijl je een superregelmatige cyclus hebt?

of is dit ook een vriendin?

maarja, ik hou erover op.. je bent gewoon NIET zwanger

7. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ik zou toch allemaal een eigen profiel aanmaken hier want nu is het inderdaad nogal irritant om steeds berichtjes te lezen van "Linsie1980".

Vind het overigens wel apart dat jullie allemaal steeds met dezelfde vragen komen :(
    Heeeel apart :rolleyes:

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Deze personen zitten allemaal toch niet toevallig ook in hetzelfde lichaam he?!? ;)

9. lvdm

lvdm Niet meer actief

Hahahaha misschien een gespleten persoonlijkheid :) weet de één niet meer van de ander dat ie al een berichtje geplaatst heeft :)

normaal ben ik nooit zo gemeen hoor :oops: t zijn de hormonen :oops:

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb ook nog vast last van de hormonen... Mag tot 9 maanden na de bevalling he ;)

Maar ik kan ook slecht tegen mensen die de waarheid niet zo nauw nemen...
    Of ben ik dan weer gemeen als ik dit zeg?!?

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

En ze hebben elkaar ook nog niet goed ingelicht over de duur van de zwangerschap?!? :(

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij zit ze de boel ook gewoon te flessen, hoor. Al haar berichtjes gaan over precies hetzelfde en het is echt niet door verschillende personen geschreven. Leuke smoes, maar ik trap er niet in. Maar goed, ze krijgt op deze manier natuurlijk de aandacht die ze graag wil. Dus gewoon niet meer op d'r reageren! ;)

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

:) :)

14. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmmm...tja, ik lees wel in haar berichtje over de zwangerschap van 17 weken dat hij ondertekent is door ene Carla.

Maar euhhh...even een tip voor de ts: Laat verder niemand anders dan jijzelf gebruik maken van je profiel want je schept natuurlijk zo wel veel verwarring he.
    Ik neem aan dat je vriendinnen zelf wel een pc hebben en dus ook zelf wel een profiel kunnen aanmaken.
    Zo niet...tja, dan hebben ze pech he ;)

15. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    ik lees in het topic van Carla dat zij ook geen inwendige echo wilde, dus toch een gevalletje MirandaKloppie vermoed ik - jammer -

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

idd jammer!

17. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

3 nov 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    hahaha me vliezen breken hier bijna :)

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    :D :D :D

Idd vaag verhaal maar zie...toch alweer 3 pagina's...;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou toch nog een positief iets dan....

Er wordt spontaan een bevalling opgewekt ;)

Alhoewel.... misschien had het topic ietsje later geopend moeten worden ;)

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wat een onzin verhaal. Dit is duidelijk 1 persoon. Vooral als je de stukjes leest over geen inwendige echo willen...Vreemd hoor...

Deel Deze Pagina