3 hele pagina's aandacht, ik vraag me af waar de ts uithangt, ws een ander forum aan het verhuilen...of nog beter, het is de reincarnatie van Miranda Kloppie!
Die Miranda Kloppie had de bijnaam Miranda KlopTnie gekregen Maar deze dame klopt ook nie! 1 dame met een meervoudig persoons syndroom of hoe noemen ze dat
Hahahahhahaha hier een beetje aandacht Heb jij nog vreemde dingen? Baby met 35 weken zo groot als 12 weken bijvoorbeeld? Muaaah hahahahahaha
als ik jou was, zou ik vragen of je niet vaginaal hoeft te bevallen vanwege je verleden..........wie weet heeft de vk een oplossing?
*** Beetje boel aandacht hier voor Deesjuh! *** Nouhou... Ik ben net bevallen van een zoon... Is nu 4 weken...En zijn een-eiige-tweelingbroer zit er nog in... Dokter wou over een tijdje nog een keizersnee doen... Vond het nu niet nodig ze allebei te halen... Duhhuh! )
ik zou vragen of ze m kunnen laten zitten is lekker warm... nou heb ik ook wat Ik denk dat ik zwanger ben
ik moet er trouwens vandoor, want mijn buurvrouw, mijn nichtje en mijn moeder willen ook nog even forummen en we gebruiken dezelfde nick dusssssssss
Ooooh jee... zwanger?!?! En nu?!?! Das niet goed hoor! Tot aan zijn 23e laten zitten ofzo.. Kan ie meteen het huis uit! Moet je zien wat dat bespaart in kosten heeeee! WOOOOOOH hahahaha