Ik zit er ook aan te denken om tegen een uitwendige te zijn en de inwendige echoos eens te proberen Kan ik maar zo switchen denk je? hahahah Of kom ik dan niet meer geloofwaardig over?
op zich kun je een inwendige proberen om te kijken of je stiekem al weer zwanger bent? even je test uit de prullenbak halen van 10 maanden geleden, wie weet is ie nog donkerder gekleurd........? en nu hou ik ermee op, slotje hierop?
Trouwens hier in het ziekenhuis hebben ze heel geen echo... Heb laatst nog geroepen op de gang... ECHOOOOO! Maar niks geen echogalm hoor... noppes nada
Oooh maar die test heb ik bewaard... heb er haarlak over gespoten... En idd hij is wel donkerder geworden... Kwist niet dat je van haarlak nog zwangerder kon worden.... Lijkt me wel... slotje.. Please... Voordat ik mezelf laat opnemen
Kijk dat ga ik dus niet doen he... Ik ben nl. nu 42 weken zwanger van mijn andere zoontje en ik moet nog even tot aan zijn 23e voordat ik van hem verlost wordt... Je zoekt maar een ander die je wegdraagt Deesjuh!
heb net moderator gevraagd het topic te sluiten! Sorry, maar geen nood er zijn talloze topics van Carlo, Lindaatje what's her name...! Haha! de buurvrouw, het nichtje en de moeder van Marilene en Marilene
Dus de lol is zooo afgelopen nu... Snif snif... Ik was blij dat we eindelijk eens konden lachen met een topic zoals deze... Die andere verzinsters waren lang niet zo leuk!