Ik ga nog een keer proberen wat ik probeer te vragen ALs je een vierkant beeld hebt waar je het beeld ziet van je onderbuik. Dan zou je VERTICAAL gezien, dus van boven naar beneden (gezien de anatomie op wikipedia) eerst de baarmoeder en dan de blaas moeten zien. De blaas zit meer onder de onderbuik dan de baarmoeder. Toch? Volgens mij heeft hij bij mij , de blaas boven/hoger dan de baarmoeder laten zien. Klopt dat? Want anatomie ziet er niet zo uit.. Ben ik nu duidelijker ?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig! Die mods liggen ook krom van het lachen achter de pc joh hahahaha
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahahahahahhahahahah kom echt niet meer bij. maar volgens mij liggen mijn darmen onder mijn blaas heb ik zo het vermoeden
Volgens mij ligt mijn verstand onder mijn baarmoeder links van mijn rechter eileider in de buurt van mijn eierstok... Kan dit?
Oooohhhh neee... toch niet... Dat is mijn geheugen! Mijn verstand hadden ze nog niet gevonden... Mijn geheugen bleek trouwens ook leeg te zijn... Ze verwachten dat dat een dezer maanden wel zonder problemen naar buiten zal komen... Tsjonge wat kan een mens dom lullen!
Jullie maken mij aan het lachen 8) Had het berichtje van haar als 1 van de eersten gelezen, maar niks neergezet omdat ik al twijfelde en ik altijd zó aardig ben.. Zielig als je zo je aandacht zoekt hè? Kga ook nog ff wat bedenken, ben niet zo op dreef als jullie vrees ik.
wel gek idd, op mijn orale echo zag je duidelijk het vlaggetje bij de baarmoeder en het oranje gearceerde was de blaas
Hoooohooo Patroeschka... Ik ben ook heeel aardig hoor! Echt waar... Maar ik kan niet tegen mensen die de waarheid niet zo nauw nemen... Das alles... Enneuh... gewoon even goed ervoor gaan zitten en je doet zo mee
Potverdrie... wat heb ik nu net ook weer getypt?!? Zie had de dokter toch gelijk... Geen geheugen! Heee hoe kan dat nou? Ik herinner me toch iets! Zou ik dan toch geheugen hebben... Kan ik hiervoor een test halen? Morgen even vragen bij de drogist! Weet iemand dat hier? Kan ik een thuistest halen om te kijken of ik geheugen heb of niet?! en zo ja... Binnen hoeveel tijd moet ik die dan aflezen? Ooooh HELLLUUP.. ik ben de kluts kwijt nu...
stop! ik heb tranen in mn ogen en een snotneus van jullie berichtjes! hahaha heb ik tijden niet zo gelachen.