Ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft. Ik word volgende week woensdag ingeleid, hopelijk heb ik dan ruim 2 cm ontsluiting en anders krijg ik een ballon. Hoe lang kan dit dan gaan duren?
Ik ben op maandag 7 oktober ingeleid met een ballon. De hele dag door lichte weeën gehad. De volgende ochtend is de ballon verwijderd en had ik ruim 3 cm ontsluiting. Om 9.00 zijn mijn vliezen geprikt en ben ik aan de weeënopwekkers gezet. Om 19.00 ben ik bevallen van onze dochter.
Bedankt voor je reactie. Dus je moet sowieso rekenen op 2 dagen, waarvan 1 dag op die ballon wachten?
Hier op Vrijdag middag ballon geplaatst met 1 cm. Zaterdag ochtend ballon verwijderd (zat er los in maar was er niet uitgevallen) 2 cm .. daarna hebben ze nog gell geplaatst op Zaterdag ochtend en middag.. Zondag ochtend hebben ze m'n vliezen gebroken met 3 cm.
Hier op vrijdag eind van de ochtend ballonnetje geplaatst, zaterdag ochtend eruit en nieuwe gekregen, zondag weer een nieuwe gekregen. Maandag had ik krap aan 2 cm ontsluiting, konden net de vliezen breken. Begin van de avond ben ik bevallen. Hou er rekening mee dat het dus heel goed kan dat je met 2 en in het ergste geval zoals ik 3 dagen met een ballonnetje loopt. Ik wens je heel veel succes. Ik heb de inleiding wel als prettig ervaren ondanks dat het wat langer duurde.
Ballon ken ik niet, ik ken alleen gel maar had toen net een dikke centimeter ontsluiting die was om 8 uur geplaatst en om 23.34 uur ben ik bevallen (na tussendoor breken vliezen en aansluiten infuus met opwekkers e.d. aan het einde ochtend ofzo) Bij de tweede had ik al 4-5 cm dus alleen vliezen gebroken en een infuusje
Verschillende verhalen dus! Ik hoop dat ik voldoende ontsluiting heb om gelijk de vliezen te breken (ook omdat dit de 2e is) maar ik ga maar uit van minimaal een dag met een ballon!