De hele dag misselijk! :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BeebieBeeb, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sorry voor waarschijnlijk het zoveelste topic over misselijkheid hoor... Maar ik moet even mijn ei kwijt...:)

Ben nu ongeveer een week of 8/9 zwanger, en dus nu sinds een week ofzo, de hele godganse dag misselijk. In de ochtend altijd even boven de wc over mijn nek, of ik nu wel al in bed iets eet of niet. Ik probeer heeeel veel kleine beetjes te eten en dat scheelt wel, want zodra ik een lege maag heb wordt het nog erger.
    Ik heb na het eten ongeveer een klein half uur zo goed als nergens last van en dan begint die ellende weer. Ik heb het idee dat ik gewoon constant eten in mijn mond moet hebben ofzo, maar dat lukt me echt niet hoor! Ook heb ik vaak dat de misselijkheid na wat eten niet weg gaat.

Ik hoef verder overdag/savonds niet te spugen, dan kan ik het goed bij alleen kokhalzen houden door te eten, maar echt prettig voel ik me er niet bij..
    Ik lig nu een uur in bed, ik heb voor het slapengaan een droog broodje gegeten omdat ik een lege maag voelde aankomen :) en nu....misselijk! Ik lig mijn misselijkheid weg te zuchten alsof ik weeën heb :)
    Zometeen dan denk toch maar weer naar beneden om te kijken wat ik nu weer moet eten! Je weet ook gewoon niet wat je moet eten! Niks smaakt of je wordt dáár weer misselijk van...

En ik wordt hier zooooo moe van :( en dat was ik gelukkig nog niet ;)
    Jeetje ik herken mezelf gewoon niet, normaal ben ik echt een bikkel en hou ik helemaaal niet van geklaag en gezeik!! :)

Bij mijn vorige zwangerschap tot week 16 ochtendmisselijkheid gehad, maar dat was na een kots-sessie redelijk over voor die dag...

Wat kan ik nu doen...die medicijnen van de huisarts zijn alleen als je echt veel moet spugen toch? Ik las ook iets over rennies ofzo, maar dat is als je het zuur hebt toch? Of is dat wat ik voel?

Wie kan mij helpen of een hart onder de riem steken, want ik zit op het moment echt een beetje in de put en ik weet het effe niet meer ;)

Deel Deze Pagina