hoi, vroeg me iets af, bij mij is al een paar weken de nesteldrang aangebroken, maar het poetsen thuis gaat me steeds slechter af, bij iedere keer als ik moet bukken krijg ik harde buiken, trap op lopen pffff moet ik al gaan zitten, ik doe alles al op mijn dooie gemakje, maar dan nog raak ik snel uitgeput, hebben meer dames dit?? of heb ik gewoon een conditie van 0,0??
Ik ben nu 29 weken en heb het ook al heel lastig met bukken en trappen doen, ben van het minste buiten adem, ook harde buiken, voel me soms als een bejaarde.
Nou hier precies hetzelfde. Oudste zoontje slaapt nu op zolder, en voordat ik daar eens ben.....man man. Moet eerst 5 minuten op adem komen..........
'k Moet zeggen dat het hier nog aardig lukt. 'k Heb vandaag de benedenverdieping gestoft, gezogen en gedweild en de wc schoongemaakt. Tussendoor de afwas en voor 't eten gezorgd en nergens last van. 'k Ben alleen 's morgens niet voor uit te branden Normaal zou ik boven onze slaapkamer nog gaan schoonmaken en de was opvouwen (moet nl. nog) maar 'k bewaar dat maar voor morgen. Doe zo nog even snel de laatste afwas en dan heb ik genoeg gedaan voor vandaag. De ene dag gaat het wel beter dan de andere maar tot nu toe nog niet veel te klagen.
ja! conditie van niks, zit het liefst de hele dag op de bank te denken wat ik eigenlijk allemaal wil doen (vooral vanwege maag inhoud die anders omhoog komt!) maar ik heb op het moment veel last van mijn maag als ik iets doe... al een paar keer overgegeven na het douchen, maar om me nou niet af te drogen?!
gelukkig ben ik niet de enige, dacht al dat ik zo'n slechte conditie heb. harde buiken is bij echt een ramp, bij iedere keer als ik buk, of iets van de grond moet pakken, ik doe alles al echt heel rustig aan, maar op een gegeven moment krijg ik steken in mijn zei en liezen, en moet dan echt stoppen, want die steken worden dan alleen maar erger.