Nog 3 weken maar bijna niet kunnen lopen van de pijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Baileyy, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Ik moet nog 3 weken (stel overtijd dan nog langer). Maar ik kan bijna niet meer lopen van de pijn in mijn onderrug/bekken. Iedere stap lijkt een mes. Het wordt met de dag erger. Als ik gelegen heb, wordt het niet minder.

Wie herkent dit en heeft de ideale tip voor snelle verlichting? Het idee dat dit nog een paar weken zo doorgaat vond ik afschuwelijk. Kan niet eens naar de winkel zo..

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik had dat ook rond week 36 paar dagen.
    Arts zei dat het teken is van indalen en dat bekkem gaan wijder staan. Ook teken van rustig aandoen.

Gewoon niet lopen lang en winkelen online;)

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Osteopaat, hielp hier fantastisch!
    Vanaf 18 weken bij de eerste met klachten gelopen, maar als ik daar vandaan kwam had ik weer even amper last.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Een paar dagen had je dat maar? Oke ik was al bang dat dit zo de laatste weken blijft. Kan niks zo. Zelfs in huis rondwaggelen doet al pijn.
    Baby was vandeweek volgens de gyn al ingedaald.

5. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    O wat naar. Even een fysio bellen? Sterkte meid!!

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
  7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Ik ben die symmetrie oefening aan het doen nu, helpt nog niet echt maar goed.

Ik heb een fysio gebeld, maar die lost de klachten niet op in een week of 2. Aangezien ik niet lang meer moet, heeft dat voor nu weinig zin. Hopelijk is het na de bevalling meteen weg, zo niet dan kan ik altijd nog naar een fysio.

Ik merk dat als ik aan het lopen ben en. Ik heel hard op mijn onderrug duw ik wat steun krijg. Maarja dat is ook geen ideale loophouding natuurlijk.

Iemand anders nog goede tips of adviezen?

8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Het wordt steeds erger. Ik loop bij de gynaecoloog waar ik pas dinsdag heen ga voor een afspraak. Is deze bekkenpijn iets om aan te zien of moet ik bellen?
    Ik zou niet weten wat ze daar kunnen doen hoor. Maar mijn vriend vindt dat ik moet bellen.

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik zou echt even contact opnemen met een vk of gyn om te kijken wie je kan helpen. Je laatste zw.weken moeten ook nog een beetje leefbaar blijven...

10. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Misschien kunnen ze je bekken recht zetten. Hebben ze bij mij ook gedaan. Gewoon even bellen hoor!

11. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een band voor om je buik? anders kan je ook een lange sjaal gebruiken om je buik een beetje op te tillen. gewoon onder je buik vastknopen en dan een beetje over je buik heen trekken. Dat heeft mij er echt doorheen geholpen vanaf 18 weken al (hele slechte onderrug).

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Gebruik zo een zwnagerschaps steunband in je rug?

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    @ Little man, nee ik heb geen buikband, maar ga dat met die sjaal meteen proberen zodra mijn vriend thuis is om hem voor me te halen boven. Hoop dat het iets helpt.

Ik heb inmiddels toch gebeld om te overleggen, maar dan moet ik wel eerst bij de gyn komen. Ik had al een afspraak staan voor dinsdag, dus wachten tot die tijd. De verpleegkundige die ik aan de lijn had kwam niet verder met advies van paracetamol.. Tja.

Deel Deze Pagina