Zwangerschap of gwn Zenuwen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door diamant21, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diamant21

diamant21 Lid

12 dec 2008
    18
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik zou 10 dagen geleden mijn eisprong moeten hebben gehad.
    een aantal dagen geleden bemerkte ik een soort menstruatiepijn in mijn buik te voelen op sommige momenten ook ben ik erg moe en voel me opgeblazen...ik heb het idee dat ik er gewoon TE veel mee bezig ben en nu allemaal dingetjes ga voelen maar zijn er meer mensen die deze klachten hebben gehad.
    Maandag kan ik gaan testen maar kan eigenlijk niet wachten!
    Ik wil morgen eigenlijk al testen zou dit te vroeg zijn? :oops:

Iedereen op dit forum succes met zwanger worden/zijn! :D

groetjes

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    je zou het kunnen proberen.
    het is vandaag in preciepe 1dag voor NOD:D!
    maandag ben je dan 1dag overtijd.
    spannend hoor:D!

3. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    testen zou ik doen diamant.....
    ben benieuwd...

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had ook 'menstruatiepijn', maar was toch zwanger! Maar dat is natuurlijk niet bij iedereen... Succes!

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Hallo,
    Is dit jou eerste ronde en net gestopt met de pil?
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had in de eerste ronde na het stoppen met de pil, ook erg veel kwaaltjes. Met name 's avonds niet lekker, weinig eten, afvallen, raar gevoel in mijn buik, regelmatig na de wc enz. Na een week overtijd een test gedaan; negatief. Een paar dagen later werd ik ongesteld. Misschien dat ik eindelijk ongesteld werd, doordat ik minder gestresst was. Al wacht ik nu ook weer op mijn ongesteldheid en wat duurt wachten lang.

Sterkte en ik hoop voor jou dat het anders is!

6. diamant21

diamant21 Lid

12 dec 2008
    18
    0
    0
    Hoi Meiden

Dit is mijn vierde ronde en voel me wel heel anders als andere keren maarja dat zegt nog niets jammergenoeg.ik heb ook nog steeds mijn cyclus niet exact kunnen berekenen omdat het elke keer scheelt en ik op het begin ook niet uit mijzelf ongesteld ben geworden maar met een kuur provera.
    heb vanochtend toch de test al uitgevoerd.(ongeduldig als ik ben)
    maar hij was negatief.Zou dat echt veel uitmaken die 2 dagen die ik eerder heb getest? Ik wacht wel een week om een nieuwe te proberen. :rolleyes:
    (als dat lukt haha)
    Zijn jullie al lang bezig (geweest)?

groetjes

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb nu ook soms last van ongipijntjes, maar ben toch echt zwanger.
    Ik heb het ook wel vaker gehoord van verhalen hier, dus je kan altijd nog zwanger zijn.
    Succes met wachten! :)

8. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Eigenlijk zijn wij nog maar heel kort bezig, sinds november.
    Alleen het wachten op de ongesteldheid vind ik erg lang duren. Pas daarna kun je weer achtie ondernemen :).
    Wij hadden er al tijden over gesproken en wouden eerst een aantal dingen afgerond hebben, voordat we een kindje zouden willen krijgen.... Nu dit klaar is, heb je er al zo vaak over gesproken dat het nu wel direct mag komen. Helaas werkt dit niet zo...
    Al had ik er van te voren nooit over nagedacht dat je kon 'ontpillen'.

Zijn jullie al lang bezig Jusi? Lees verklevingen enz.......... Geweldig dat je nu zwanger bent, gefeliciteerd en geniet ervan!

9. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi diamant,

Wat jij beschrijft heb ik precies zo. Na de eisprong al snel een opgezwollen buik en krampen. Ook steeds al een licht gevoel van misselijkheid voral 's avonds. En geen zin meer in koffie en in mijn geval ook chocola... Eerst was ik ook bang dat ik me dingen ging indenken, maar geen zin inchocola vond ik toch echt vreemd! Eerst heb ik zo'n gevoelige test gedaan, maar helaas. Nu ook twee dagen overtijd, en vanmorgen weer een test, maar ook deze negatief. Ondertussen al wel wat meer "symptomen" erbij, zoals zeer pijnlijke borsten, veel opboeren, zere ogen, en moe..

Ik weet uit mijn omgeving dat de positieve resultaten pas heel laat kunnen optreden, dus ik heb besloten om minstens nog een week te wachten voor de volgende test. We zijn nog maar net bezig om zwanger te worden, dus als het deze maand nog niet zo mag zijn, na ja...dan hopelijk de volgende :)

Succes in ieder geval!

10. mandy17drenthe

mandy17drenthe Nieuw lid

13 jan 2009
    1
    0
    0
    hallo

ik ben vandaag 3 dagen over tijd.
    heb vrijdag de 3jan erge buikpijn gehad krimpte helemaal in joh.
    mijn vriend en ik zijn al 9 maanden bezig en elke keer denk ik steeds maar weer dat ik zwanger ben.
    sinds 2 weken ongeveer ben ik elke dag missel ijk en ook dezelfde menstruatieklachten waardoor ik dus onzker word.
    het kan deze week twee kanten op ongesteld worden of niet.
    als ik het niet word doe k volgende week een test want heb wel veel klachten en ben over tijd.
    wie denkt met mij mee,
    en wie heeftdezelfde klachten en is zwanger?

doeidoei

11. diamant21

diamant21 Lid

12 dec 2008
    18
    0
    0
    Hoi allemaal

Het is weer een aantal dagen verder ...durf nog geen test te doen ..zaterdag 1 gedaan die negatief was.
    Heb nu ook pijnlijke borsten (nog nooit gehad)

KAn me bijna niet voorstellen dat het niet zo is(door alle bijwerkingen die ik nooit heb gevoeld) maarja je lichaam kan je aardig voor de gek houden.!

Meiden die overtijd zijn al getest.? :(:

Groetjesss

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    We zijn bezig vanaf juni 2007, dus ja, al best een tijd.
    Werd nog best vlug zwanger, in nov. 2007 teste ik positief, maar had vanaf het begin al geen goed gevoel erover.
    Uiteindelijk bleek bij 9 weken zwangerschap dat het vruchtje al gestopt was met groeien bij 5 weken.
    Dus ben toen gecurreteerd.
    Toen ben ik heel lang niet ongesteld geworden, wel elke maand die pijn.
    De gyn had me toen de pil voorgeschreven om de ongi op te wekken, maar dat heeft niet geholpen.
    Dus er zat een verkleving, die het gevolg was van de curretage.

Nu niet allemaal ongerust gaan worden he, ik ben weer eens een uitzonderlijk geval. ;)
    En nu ben ik dus eindelijk weer zwanger, maar maak me ook zorgen of alles wel goed blijft gaan.
    Zo is het iedere keer wel iets. :)

13. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi Diamant,

Ik ben nu ook 4 dagen overtijd, net als jij! Mijn borsten zijn al langer pijnlijk en worden met de dag ietsjes groter. Heb ook de hele dag door een vlaag van misselijkheid, 'savonds en 's morgens wordt dit wat heftiger Ik heb al wel een test gedaan in het begin, maar was negatief. Ik heb nu besloten nog even te wachten. Misschien van het weekend....
    Ik ben erg benieuwd naar jou uitslag!

GRoetjes!

14. diamant21

diamant21 Lid

12 dec 2008
    18
    0
    0
    KArel1978

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :D
    Ik heb vrijdag nog getest maar die was negatief...
    Volgende week nog maar een testje doen als ik nog niet ongesteld ben...

Groetjess

Deel Deze Pagina