ik heb met 6+1wkn echo gehad (ivm bruinverlies 1.5 dag, nu weg!) maar er was geen kloppend hartje te zien, volgend de verlos. was dit normaal voor dit termijn. Nu hebben we a.s. maandag 6+5wkn weer een echo bij de gyn. Maar ik vraag me af of we dan een kloppend hartje moeten zien? En zo niet of het dan meteen fout is??? hieronder zie je de echo van afgelopen donderdag... boven aan twijfelen ze of het er 2 zijn, onderste is het er eentje. ik vind het erg spannend... is er iemand die oo voor de 7wkn echo gehad heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen...
ik heb met 6w6d een echo gehad en toen klopte het hartje heel erg mooi. maar als die niet klopt betekend het niet dat het niet goed is he, soms duurt de innesteling wat langer waardoor je wat achter loopt. je misselijkheid is een heel goed teken!
Met 6.2 weken had ik een echo en zagen we nog geen kloppend hartje en 1 week later (7.2) zagen we wel een kloppend hartje Je echofoto laat idd een tweelingzwangerschap zien spannend!!
Echo kan nog te vroeg zijn geweest idd.. Even afwachten nog! 1e echo laat wel een tweeling zien..spannend zeg!
Een hartje gaat (primitief) kloppen bij 5 en een halve week. Veel echo-apparaten kunnen dit dan vaak nog niet zien (of de echoscopist in ieder geval niet, haha). Bij 6 en een halve week (als je dat ook echt bent, want soms denken vrouwen wel, maar is de bevruchting toch net een paar dagen later geweest ook bij IUI), dan zou je idd hartactie moeten kunnen zien. Bij ons houden ze wel vaak een slag om de arm. Voor de 7 weken mag je hoop houden... Sterkte maandag!
die foto kan ook je bloedingkje zijn want zo zag het er bij mij ook uit. Ik zag het hartje met 5,4 weken. Wat zei de echo mevrouw dan van de "tweeling echo"?
Volgens mij 'moet' het nog niet, maar spannend is het wel meid! Sterkte dit weekend en heel veel succes maandag. Hopelijk 1 (of 2) mooie hartjes! Groetjes, Caitlin
Ze zei er eert gewoon 1 (onderste foto) en toen ik vroeg dus geen 2 (phoe! hahhaa) keek ze wat verder.... en toen zag ze dus de bovenste foto.. Ze zei dat het er 2 konden zijn maar dat het ook dubbel beeld van echo apparaat ofzoiets kon zijn...
ik heb toevallig gister met 6wkn en 4 dgn een echo gehad...en er was duidelijk een hartje te zien, weliswaar nog niet heftig ana het kloppen, maar volgens gyn precies goed volgens termijn...ik mag volgende week weer komen...en dna moet het ehct nog duidelijker zijn...het was ook ngo erg klein om te zien...maar toch zag je al ehct een puntje kloppen...