10 weken zwanger en zo’n buik..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MonaB, 1 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Hello ladies!

Vandaag 10 weken zwanger en een flinke buik al. Hebben meer van jullie dit gehad? Ik voel me perfect, weinig tot geen kwaaltjes en met 9w1d nog een mooi hartje en bewegend kindje gezien!

Maar zoals jullie zien, best al een flinke buik. Ik kan goed naar de wc en heb ook geen pijn. Is dit een voorbode voor een mega buik? Of?

Normaliter echt wel een platte buikje en maatje 34/36, dus dit is echt bizar.

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, Ploop en Cobon vinden dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dat zijn voor een groot deel je darmen :) je had dan denk ik ook al heel vroeg zon bolletje onder je navel!

Gefeliciteerd!!

MonaB vindt dit leuk.
  3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.695
    4.304
    113
    noord holland
    Mooi buikje al :). Zeker als je normaal een plat buikje hebt is dit al heel mooi.
    Sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal al sneller. De een draagt meer naar voren, de ander meer naar achteren. Heb je een wat kort bovenlijf toevallig? Soms zie je daar ook verschil in qua ruimte voor de baby en hoe je dan gaat dragen.

MonaB vindt dit leuk.
  4. Snananas

Snananas Actief lid

20 nov 2015
    327
    380
    63
    Mooi! Je bent heel slank en zoals gezegd voornamelijk darmen die dit veroorzaken. Een buikje toont vaak wat eerder als je slank bent. Ik vind het echt een mooi buikje!

MonaB vindt dit leuk.
  5. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Zoals hierboven al gezegd is, grootste gedeelte zijn darmen.
    Je baarmoeder is momenteel ongeveer een sinasappel en je baby 2 cm groot.
    Het zegt niks over hoe groot je buik gaat worden.
    Dat je ontlasting e.d. goed is zegt niks. Je darmen raken door invloed van hormonen een beetje in de war en gaan opzetten verplaatsen vocht vast houden. En als je dan zo slank bent zie je dat inderdaad sneller!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

MonaB en Sado vinden dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Had ik ook, ik was altijd plat, en bij 8 weken al niet meer! Bij 11 weken zag je al echt dat ik zwanger ben. Eerst vond ik het maar niks, maar nu vind ik mijn buik leuk!

MonaB vindt dit leuk.
  7. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Mooie buik! Ik had al heel snel een dikke buik, nog dikker dan die van jou en nu zie je echt dat ik heel erg zwanger ben. maar dat is nu een beetje 'stilgevallen'. Dus het kan ook zijn dat je nu een paar weken dit buikje hebt of dat het binnenkort ook stilvalt en dan opnieuw een groeispurtje maakt. Je hoeft je (denk ik) niet veel zorgen te maken wat betreft een gigantische buik.

Leraje en MonaB vinden dit leuk.
  8. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Wow ik vind dit best groot bij 10 weken.
    Is dit je eerste zwangerschap?

Zelf was ik ook zo slank voor onze eerste, maar dit was ongeveer mijn buikje bij 23 weken...
    Mijn buikje bij de eerste wilde echt niet komen. Zelfs op het einde van de zwangerschap dacht iedereen dat ik nog maar halverwege was:eek:

MonaB vindt dit leuk.
  9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik denk dat het met je darmen te maken heeft. Je bent prachtig zwanger!

MonaB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina