eerste symptomenn van de bevalling?? bestaan die? zoja waar begon het bij jullie mee? (ingeleide dames die tellen niet mee haha ) was je kindje rustig of juist extreem actief voor dat je vliezen braken of weeen begonnen ? had je buikkrampen, voorweeen die over gingen in weeen of hoofdpijn wat normaal niet zo is een onbestemd innerlijk gevoel? ect.ect.ect. lees jullie reacties graag
Ik kan niet zeggen dat er tekenen waren dat het zou gaan beginnen, lag gewoon in bed en ineens alles nat, gebroken vliezen. Verder geen voortekenen ofzo.
Ik had bij de eerste hetzelfde als hierboven: opeens alles nat. Geen voorteken niks! De volgende wilde er niet uit dus ze hebben me gestript. Dat tel ik maar als inleiden, want het is een beetje de boel forceren De derde begon met heel erge opruimdrang. De dag moest alles opgeruimd zijn voor ik ging slapen! En schoon! 's Nachts braken mijn vliezen
Ik liep met 36 weken al met ontsluitingsweeën rond en onze kleine meid was erg druk. ook tijdens de bevalling bij 40 weken en 6 dagen was ze erg druk... ik ben de avond ervoor or bed gegaan omdat ik ineens intens moe werd en s'nachts om 1 uur werd ik wakker met spierpijn/kramp in mijn rug wat achteraf rug weeèn bleken te zijn. en 18 uren later is onze dochter geboren met 53cm en 3650 gram.
Wel ben ik de dag ervoor nog heerlijk or de fiets de stad in geweest en had ik totaal geen idee dat de bevalling eraan wat te komen. en als ik spreek over dat onze dochter heel druk in de buik was. dan bedoel ik ook van die aardverschuivingen... zelfs tijdens het persen...
Ik had 2-3 dagen ervoor (een deel van) de slijmprop verloren. Verder niets. Opeens kreeg ik vrijdag avond net een soort van menstruatiekramp. Het ging snel over en kwam niet meer terug. Die nacht rond 3u weer opnieuw. Ben toen even wakker gebleven om te zien of het terug zou komen. Om 3.20u opnieuw. 20 min later wéér. Ja, toen dacht ik wel dat het weeën waren. Ben verder gaan slapen (was niet echt al te pijnlijk, net menstruatiekrampen maar ietsjes heviger misschien). Rond 8u wakker, lekker op de yogabal gaan zitten draaien en tegen 12u naar het hospitaal. Toen kwamen ze om de 10 min.
Al een paar weken last van veel harde buiken/oefenweeen. Dag van te voren enorm spugen en diarree. Baby was erg rustig.
heb een kleine week voorweeen gehad. En van die ellendige buik en rug weeen.. Heb geen enkele buik wee gehad... Slijm prop verloor ik rond de 38 weken geloof ik.. Maar beviel met 39.6 nadat vk mijn vliezen brak..
Drukke baby Slijmprop verloren Diarree Weeen om de 15/20 minuten Maar dit had ik al dagen van te voren. Op de dag van de bevalling was er om 12 uur smiddags nog niks dus dacht dat het die dag niet meer zou gebeuren. Ben de stad in gegaan en ineens begonnen de weeen om de 5 minuten.
Uit t niets ineens wat gerommel wat al snel in niet hele fijne sterke weeën overging (na ongeveer 3/4 uurtjes). Maar die bleken na 14 uur slechts een halve cm ontsluiting gecreëerd te hebben. Erg demotiverend vond ik dat. Precies 24 uur na eerste hebben ze met 3 cm mijn vliezen gebroken. Daarna was hij er met 4 uur na een brute weeenstorm. Achteraf gezien had ik toch liever wat voorweeen etc gehad. Had ni t gevoel dat mijn lijf er niet klaar voor was
1 a 2 weken van tevoren voorweeen De dag zelf en avond hele tijd naar de wc (diarree) Slijmprop in de week van de bevalling verloren Verder niks bijzonders. Baby bleef gewoon zichzelf, niet drukker of rustiger, vliezen zijn pas in het ziekenhuis gebroken...
Bij de oudste ontzettende hoofdpijn 's avonds en toen ik bijna sliep knapten de vliezen. Onze tweede was de hele avond heel rustig, ik maakte me er bijna zorgen over. ' S nachts begonnen de weeën.
Niks ! Totaal geen krampje. Wel onrustig gisteravond en zenuwen voor de bevalling ineens. En om 2 uur vannacht zijn me vliezen gebroken. Dus je weet t nooit. Helaas nog amper een wee te bekennen..
Rustenloos die nacht, en de hele tijd naar de wc voor grote boodschap en op een begeven moment kwam er niks meer maar ik bleef naar de wc gaan darmkrampen dacht ik bleken weeën al te zijn.Geen trek hebben alleen maar willen liggen dan weer zitten ik was echt heel onrustig en snapte er niks van maar achteraf gezien was mijn lichaam duidelijk al druk bezig met de aankomst van mijn meisje
Mijn vliezen braken niet vandaar verwachtte ik het niet tot de weeen te duidelijk aanwezig.waren.toen had ik 3 cm ontsluiting toen in.het zkh 8 cm en al snel erna 10 cm in het ziekenhuis ook steeds naar de wc weer. De wc was mijn vriend de verpleegkundige haalden mij er af na een tijdje ze waren te bang dat ik op wc zou bevallen ik vond zo fijn alleen zijn en afsluiten van alled en iedereen dat was denk ik ook wel een symptoom al was het eentje die ik niet kende
Ik had veel meer ontlasting dan normaal, maar geen diarree, mijn lichaam ging gewoon in de voorbereiding, vliezen gebroken en 3/4 uur erna start van weeën.
Geen voortekenen, mijn vliezen braken toen ik in bed lag. Hoewel... Ik moest die dag per se oma onderbroeken hebben een ander pakje als 1e pakje. Dat moest ook gelijk gewassen en ik heb het zelfs nog droog staan strijken zodat het in de vluchttas kon.. Dus misschien toch wel voortekenen..