hallo dames, heb ff een vraagje ik ben 10 weken zwanger nu maar voel de hele dag mijn buik het voet een beetje als lichte ongi krampjes en heb ook last van mijn onder rug. hoort dit erbij of herkent iemand dit?
Hi meiden, ik heb dit ook af en toe en zelfs toen ik net ontdekte dat ik zwanger was, was ik ervan overuitgd dat ik ongesteld moest worden vanwege de ongi krampen. Dit is je baarmoeder die aan het groeien is. Zolang de krampen niet hevig zijn en er geen grote hoeveelheden bloed vloeit is het goed
Ik had het aan het begin heel extreem toen is het even weggeweest. De vk zei dat je lichaam eraan begint te wennen en nu met precies 10 wk weer terug maar wel minder dan de vorige keer zal wel zo zijn dat rond 10 wk er weer iets gebeurd ofzo..
Het is indd je baarmoeder die aan het groeien is . Je lichaam moet nu natuurlijk ruimte gaan maken voor de baby!
Tja meiden idd niet te druk maken. IK heb het nu en bij de eerste ook. Alles moet plaats make voor die baarmoeder en anders wel die banden die maar uitrekken. Ik snap de bezorgdheid wel hoor, had ik bij de eerste ook, herken het nu gewoon.... Genieten allemaal!!!
ik heb heel erg last van (ongesteldheids achtige) kramp gehad. ik heb me ook echt zorgen gemaakt omdat het zo'n zeer deed. maar goed niks aan de hand, gewoon een groeiende baarmoeder. hbe me ook zo'n zorgen gemnaakt maar ben ondertussen al 27 weken zwanger
zulke krampen zul je nog wel vaker krijgen denk ik. je baarmoeder groeit niet in 1 keer naar de uiteindelijke groote
heb nu ook elke paar dagen wat kramp, lijkt wel beetje op harde buik, alleen is ie niet hard haha, maar voelt idd alsof er wordt gegroeid daarbinnen.....