10 weken zwanger lichte kramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama2011, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

heb ff een vraagje ik ben 10 weken zwanger nu maar voel de hele dag mijn buik het voet een beetje als lichte ongi krampjes en heb ook last van mijn onder rug.
    hoort dit erbij of herkent iemand dit?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Vroeg ik me ook af, heb dit nu ook...

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja ik heb het ook vanaf week 10. Denk de banden ofzo???

Liefs

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hi meiden,
    ik heb dit ook af en toe en zelfs toen ik net ontdekte dat ik zwanger was, was ik ervan overuitgd dat ik ongesteld moest worden vanwege de ongi krampen.

Dit is je baarmoeder die aan het groeien is. Zolang de krampen niet hevig zijn en er geen grote hoeveelheden bloed vloeit is het goed:)

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik had het aan het begin heel extreem toen is het even weggeweest. De vk zei dat je lichaam eraan begint te wennen en nu met precies 10 wk weer terug maar wel minder dan de vorige keer :) zal wel zo zijn dat rond 10 wk er weer iets gebeurd ofzo..

6. MissT

MissT Niet meer actief

Het is indd je baarmoeder die aan het groeien is :).
    Je lichaam moet nu natuurlijk ruimte gaan maken voor de baby!

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier ook het zelfde in het eerste begin toen paar weken niet en nu weer wel een beetje.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Idd een groeiende baarmoeder! :D Niet teveel zorgen maken dus, hoort er allemaal bij.

9. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Tja meiden idd niet te druk maken. IK heb het nu en bij de eerste ook. Alles moet plaats make voor die baarmoeder en anders wel die banden die maar uitrekken.

Ik snap de bezorgdheid wel hoor, had ik bij de eerste ook, herken het nu gewoon....

Genieten allemaal!!!

10. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb heel erg last van (ongesteldheids achtige) kramp gehad. ik heb me ook echt zorgen gemaakt omdat het zo'n zeer deed. maar goed niks aan de hand, gewoon een groeiende baarmoeder. hbe me ook zo'n zorgen gemnaakt maar ben ondertussen al 27 weken zwanger :D

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

zulke krampen zul je nog wel vaker krijgen denk ik. je baarmoeder groeit niet in 1 keer naar de uiteindelijke groote :D

12. MarloesC

MarloesC Lid

21 jan 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nu ook elke paar dagen wat kramp, lijkt wel beetje op harde buik, alleen is ie niet hard haha, maar voelt idd alsof er wordt gegroeid daarbinnen.....

Deel Deze Pagina