Dames, hoe veel groeien je borsten? Wanneer stopt het, na hoeveel weken, of blijft het doorgroeien? En als het blijft doorgroeien groeit het even hard door? Normaal heb ik een kleine 70c en nu zit ik al op een grote 70d, ze groeien de afgelopen 2 weken ineens als kool! Ben bang dat als het zo doorgaat ze echt enorm worden!
Ik ben al twee cupmaten omhoog gegaan. Vreselijk vind ik t! Bij mij groeide het vorige zwangerschap de eerste 16 weken hard. Daarna misschien nog een klein cupmaat groter gedurende de laatste 25 weken.i
Ik ben nu 17 weken zwanger en van een maat 75b naar een 75DD gegaan. Bij mijn vorige zwangerschap begon het groeien pas in de laatste maanden. Ben benieuwd wat nu de eindstand word. Ik ben voor de rest trouwens weinig aan het groeien. Een klein buikje en +2,5 kg. We maken hier al grapjes dat die 2 kilo's in mijn borsten zitten
Begon mijn eerste zs met cup 75C en groeide tijdens de zs bijna niks, kon in ieder geval alle bh's nog aan. Na de zs ging ik bv geven, toen werden ze eerst enorm, maar dat zakte na de bv weer af naar 80C. Aan deze zs begonnen met 80C, in het eerste trimester gegroeid naar 80D, tweede trimester 80E en nu zit ik echt op 80F. Heb het idee dat mijn lijf nu ook wel echt al bezig is met voorbereiden op bv. Ben benieuwd wat er straks van over blijft. Je kan er weinig aan doen ben ik bang... Ik weet niet of het echt helpt, maar bij de zs cursus die ik volgde werden ook oefeningen gedaan om de borstspieren te trainen. Misschien het proberen waard?
Ik begon met 75C, maar al vrij gauw een meegroeibh gekocht omdat het niet goed meer paste. Later in de zwangerschap bh's met beugel en voorgevormde cup maat E gekocht, de meegroeibh's pasten niet meer. En toen ik na de zwangerschap borstvoeding ging geven pasten ook die voorgevormde niet fantastisch meer. Nu 80E, maar dan zonder beugels en zonder voorgevormde cups. Het ging een beetje fasegewijs bij mij. Niet dat ze doorlopend groeiden.
Ik ben tijdens deze zwangerschap van 80e naar 80h gegaan. De grootste groei was in de eerste drie maanden. En ik heb niet het idee dat ze nu nog echt aan het groeien zijn (gelukkig!) Ik hou er rekening mee dat ze na de bevalling nog wat groter worden, maar dat het daarna wel weer minder word. Ik vond die E prima, maar nu zijn ze echt enorm,
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ongeveer 3 cupmaten gegroeid. In de eerste weken ging het het hardst.
Eerste zwangerschap van 75a naar d. Ruim. Ze waren echt enorm, altijd gedroomd van grote borsten maar na de bevalling had ik wel zoiets van.. Komt dit nog wel goed. Tweede zwangerschap eerste weken groeide ze weer hard tot een goede c cup. Derde zwangerschap ongeveer hetzelfde. Nu een kleine b cup. Na de bevalling was het redelijk snel weer terug naar normaal. Muv de eerste keer.
Hier zijn ze altijd gebleven zoals ze waren. Bij de vorige zwangerschappen, maar nu ook. Wel wat voller, maar dat zorgt er nog niet voor dat ik een andere bh maat zou moeten. Helaas..., had wel graag wat meer gewild
Ik heb zo goed als nog geen buik en durf niet te zeggen hoeveel kilo ik ben aangekomen momenteel. maar ik begon met een normale 75C en ik zit nu toch al aan de 75E/F. Vl vind het prachtig en gelukkig begint me lichaam er steeds meer aan te wennen. maar ben ook wel heel benieuwd waar dit gaat eindigen. en ben ook benieuwd hoe ze worden als k stop met borstvoeding geven (als ik het voorrecht krijg om dat te mogen geven natuurlijk). maar daar ben ik nog lang niet
Bij mij zijn ze denk ik een cup groter geworden. Heb nog 3 bhs wat me past de rest zijn me te klein. En die me passen beginnen ook al aardig aan de kleine kant te worden. Binnenkort maar even kijken voor andere bhs aangezien mn borsten zo pijnlijk zijn dat bhs dragen erg pijnlijk word
Hmm afwachten dus. ze zijn echt in 1.5 week dus een volle cupmaat meer geworden! Vandaag maar even een andere bh kopen want nu is het vooral een verademing als die bh uit gaat haha.
de enige tip die ik je daarin kan meegeven is probeer zo goedkoop mogelijk bh's te kopen. als je hem dan na een tijdje niet meer past dan geeft het niet. en kan je beter een paar goedkope hebben dan 1 hele dure van elke maat (of al meer want je moet ze wassen) en dan zonde vinden
Bij de eerste van 75b naar 80d, de tweede van 75b naar 80c en nu pas ik nog steeds in mijn maatje 75b.
Groeiden ze maar! Heb erg kleine borsten (a/b) en in het begin vd zwangerschap zijn ze 1 cupmaat gegroeid en daarna niet meer. Zie zelf geen verschil eigenlijk, draag nu nog steeds dezelfde maat bh's maar dan zonder push up, want die werden te klein.
Ik zou een meegroeibh kopen als ik jou was . Je koopt zeze in de bestaande cup en ze kunnen lekker uitrekken
Is dat niet heel a-sexy? Wil me nog wel een beetje mooi voelen met mijn groeiende lijf zeg maar. Als het goed is, is het bijna uitverkoop en dan koop ik wel wat bh's in. Nu net een 75 d gekocht. Die zit achter op z'n strakst, dus kan er nog wat mee groeien zeg maar.
Hier geen verschil gemerkt. Beetje gevulder/steviger als je je handen erom heen legde, maar anders geen verschil.
Gelukkig nog niet! Ik heb een C en als ze groter werden past het totaal niet bij me lichaam. Wel ben ik tot nu toe 3+ kg kilo aangekomen.