Volgens de VK zou ik nu ongeveer 10 weken zwanger zijn. Nu heb ik afgelopen donderdag de 1e echo gehad en nu zegt zij dat we nog maar 8 weken en 3 dagen zwanger zijn? Iemand ooit zoiets meegemaakt? Kan het zijn dat het kindje een groeiachterstand heeft?
Dus het is wel mogelijk dat ik nu nog maar 8 weken zwanger ben? Jammer ik zat al zoooo te wachten tot de risicoperiode voorbij was, duurt het dus nog langer. Ik begin al wel te groeien, krijg al echt het begin van een buik, is dat ook normaal?
Waarschijnlijk ben je inderdaad korter zwanger ja En dat je buik groeit kan hoor; dat zijn je darmen die in de verdrukking komen. Ik had daar ook heel erg last van, maar ik had al een voorgeschiedenis van opgezette buiken door een spastische darm. Dus mn darmen reageerden daar direct op.
Ja kan hoor, soms is je eisprong of innesteling later zoals Merle al zei. Mijn buik zette ook direct op. Dat zijn je darmen. Wel vervelend, want iedereen zag direct dat ik zwanger was en we wilden het nog even geheim houden... Nu kan het me niet hard genoeg gaan
Ok. ik had voor de tijd ook veel last van mijn darmen dus misschien ligt het daar inderdaad wel aan. Als je het niet weet dan zou je zo zeggen dat ik 14 weken minimaal zwanger ben. Als alles maar goed is dan ben ik blij. Blij te horen dat meerder meiden dit hebben/hadden. Dank jullie wel!
Ik was in 1e instantie 25 november uitgerekend, en inmiddels is mijn uitgerekende datum verplaatst naar 6 december. Ook een behoorlijk verschil, al twijfelen ze er nu nog steeds een beetje aan omdat de kleine vrij fors is voor zijn leeftijd. Dus we zullen zien
Ik krijg nu een extra echo bij de "13e" week om te kijken of er dan iets is veranderd. Ik ben namelijk ook niet meer zo vermoeid en begin al behoorlijk te groeien!