Spannend, vanavond om 19.00 uur de eerste echo, ben 9 weken zwanger. Toch ga je denken dat het misschien niet goed is, dat het hartje niet zal kloppen, of dat er helemaal niks te zien is.... Ik denk dat het zeer herkenbaar is voor velen?! Er is geen reden om te twijfelen, ik heb geen bloedverlies gehad bijvoorbeeld. Alleen buikpijn in de 5e en 6e week, maar nu ook niet meer. Over die buikpijn maak ik me wel een beetje zorgen, maar de verloskundige vertelde me aan de telefoon dat de baarmoeder aan het werk is, en dat daar de buikpijn vandaan komt, ik hoop dat het zo is. Wie kan mijn trouwens vertellen of je ook je ponsplaatje mee moet nemen? Ik ben namelijk net verhuisd naar een nieuwe gemeente en mijn oude gemeente staat nog op mijn plaatje en dan moet die eerst gewijzigd worden. Groetjes Kim
hopelijk is vanavond alles goed. buikpijn heeft eigelijk iedereen die eerste weken inderdaad doordat je bm zo bveel werk moet doen. als je naar t zh moet voor de echo, kan je daar een nieuwe ponskaartje laten maken. als je bent verhuisd moet dat sowieso.
spannend zeg volgens mij kan je gewoon naar het ziekenuis gaan en dan een nieuwe aanvragen of je moet even bellen,, dan weet je het zeker veel sucses vanavond
Oh spannend zeg! Hoop dat je een mooi spartelend minimensje ziet Je ponskaartje kan je gewoon meenemen en erbij zeggen dat je verhuisd bent. Dan maken ze idd een nieuwe voor je aan.
Het komt wel erg dichtbij nou, nog 3 uurtjes en dan zitten we daar brrrrrr! Bedankt voor jullie leuke reacties! Groetjes Kim
Afgelopen maandag heb ik mijn eerste echo gehad en idd veel te veel dingen door mijn hoofd laten spoken dat het niet goed zat. Gelukkig was er een kloppend hartje. Veel succes vanavond (of zeg maar zometeen)
Het was super, wat een gevoel zeg. Onbeschrijvelijk gewoon. Om zeven uur de afspraak en om vijf over zeven lag ik er al klaar voor, ze wou eerst even kijken of het er allemaal zat en het hartje te horen was, nou die was er! Erg fijn en emotioneel! Volgende week vrijdag weer, dan kunnen we het nog even wat beter zien omdat ik dan weer een week verder ben, en dat wou ze me graag laten zien super.... Eddy gelooft het nou ook echt, hij vond het ook erg bijzonder en een echte bevestiging! Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!
Owh wat fijn dat ze een hartje hebben zien kloppen,ik ken helemaal k=je gevoel,ik mag a.s.maandag.....brrrrrrrrr
Wow geweldig! Ik kan niet wachten tot mijn echo, maar die is pas 7 augustus. Ik ben al aan het aftellen
Echt, voor je het weet is het zover. Ik vond het ook erg lang duren, maar zo ineens zit je er al en weet je of het goed is of niet. Het is echt super om te zien bewegen en te horen! Succes 7 augustus. p.s. ik mag vrijdag nog een keer, om het iets duidelijker te zien, heb er weer veel zin in!
Wat leuk dat je vrijdag nog een keer mag! En inderdaad ik geloof wel dat het uiteindelijk best snel gaat, nu maar aftellen