10 weken zwanger wie nog meer???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje09, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    hallo meiden,

ben nu 10 weken zwanger en het gaat eigenlijk best wel snel heb ook al twee goede echo's gehad.
    hang elke morgen boven de wc en ben heel erg moe !!!

vroeg me af hoe andere meiden zich nu voelen en hebben jullie nog last van buikpijn? of is dat al minder geworden?

en krijgen jullie al een mooi buikje? bij mij begint het te komen ...

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de september mama's zijn veel meiden die rond de 10weken zwanger zijn, je bent van harte welkom:D

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    mag ik vragen waarom je meerdere echo hebt gehad voor je 10de week.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat de reden voor ts is weet ik niet, maar sommige meiden hebben medische indicatie ( zoals ik) en sommigen omdat ze een mk hebben gehad ofzo

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben iets meer dan 10 weken zwanger, volgens mijn berekening. Maar ik houd er rekening mee dat ik 4 maart bij de 12 weken echo een paar daagjes wordt teruggezet. Bij de echo waarvan ik dacht dat het 6+2 was, leek het iets korter te zijn.

De eerste weken heb ik 's ochtens wel wat last gehad van misselijkheid. En ik was steeds MOE. De vermoeidheid is er trouwens nog steeds wel, maar het is al wel iets minder. Verder af en toe wat last van bandenpijn en gevoelige borsten. Maar ook daarvan heb ik het idee dat het al wat minder is. Wel heb ik sind een paar dagen een gemeen rugpijntje rechtsonderin mijn rug. Geen idee trouwens of dat te maken heeft met de zwangerschap.

Ik kan niet wachten tot de echo! Het is allemaal erg spannend, mede omdat ik een half jaar geleden een mk heb gehad. Ik let heel erg op wat ik allemaal voel. En als ik niks voel, kan ik er niet van genieten want dan maak ik me zorgen. Ik probeer me wel voor te houden dat er geen enkele reden is om te denken dat het mis zal gaan. Maar ja; de schrik zit er toch in.
    Ik hoop dat ik er na de 12 weken echo wat meer in ga geloven!

Oh, en wat de buik betreft: nog niks te zien hier. Wel heb ik mijn eerste buikband al binnen. :D

Deel Deze Pagina