Dag Dames, Ik wil iets vragen over het bijhouden van een zwangerschapsdagboek. Ik wist niet zo goed in welke sectie ik dit bericht moest plaatsen. Mocht het verkeerd staan dan mag hij uiteraard verplaatst worden! Ik ben op dit moment eindelijk zwanger, nu 4 weken en 2 dagen. Heel pril nog dus. Maar ik heb vandaag een negen maanden dagboek gekocht bij Prenatal. En ik was enthousiast begonnen met het invullen van alle leuke vragen enzo tot ik ineens overvallen werd met een enorme twijfel... Heb namelijk een piepieklein beetje bruinverlies gehad eind week 4. Nu niks meer aan de hand, geen bloed en geen krampen meer. Maar straks gaat het alsnog verkeerd! Dan heb ik in dit boekje zitten schrijven voor niks. Vinden jullie dat het te vroeg is om een dagboek te gaan bijhouden? Hebben jullie er een bijgehouden of houden jullie er nu een bij? Wanneer ben jij ermee begonnen? ik wil hem zo graag invullen maar durf ineens niet meer!! XoXo Cherry
nee gewoon doorgaan met bij houden! en er vooral niet van uit gaan dat het fout gaat! ik heb ook dat dagboek bij gehouden en heb de 1e 3? maanden steeds bloedverlies gehad! ook staat er in dat boek ergens geloof ik dat het ook normaal kan zijn om afentoe een beetje bloed te kunnen verliezen. ik had ook de scheurkalender van de etos die vond ik ook supper leuk!
Idd gewoon in blijven vullen, voelt nu goed dus is het goed om te doen! Je slaat jezelf voor je hoofd als je nu niet invult en alles blijft gewoon goed gaan! (en daar gaan we uiteraard vanuit dat het goed gaat!)
Misschien een heeeeleeee domme vraag hoor, maar elke x als ik het zie staan wil ik weten, wat het inhoud Vanwaar Grow Nadine grow?
Hoi! Ik ben ook elke zwangerschap begonnen met een zwangerschapsdagboek. Dit is mijn 5de zwangerschap en heb 1 zoontje ( heb 2x een mk gehad en 1x een ma). Ik ben het toen blijven invullen ( een bepaalde periode) om te verwoorden hoe ik me voelde etc. Dus elke keer wel positief begonnen met invullen en heb daar nooit spijt van gehad. Er 'gewoon'vanuit gaan dat het goed zit meis en lekker beginnen met schrijven. Ik vind het nu ook heel leuk om in het zwangerschapsdagboek van mijn zoontje te lezen, hoe ik me toen voelde ( bij 26 wk) en nu! Echt een mooi documentje voor later! Groetjes Jellie