Hallo, ben bezig om voor het tweede kindje te gaan. Nu heb ik onregelmatige cyclussen. Nu 42 dagen, sinds een week voel ik me uitgeput, steken in de borsten, gevoelige tepels,het heel koud hebben, duizelig soms een onwel gevoel en sinds gisteren merkte ik een harde opgeblazen buikje. En vandaag met opstaan voelde ik Een zeurende buikpijn,met het afvegen na het plassen had ik een beetje roze vloed. Dacht dat mijn menstruatie wel op gang ging komen maar daarna helemaal niets meer. Nu dacht ik mischien innesteling? Met mijn vorige zwangerschap was ik een week overtijd toen positieve test en een week erna rond de 5 weken wat bloedverlies. Zal dit het zelfde zijn of kan het ook nog eisprong zijn als ik binnen nu en morgen niet ongesteld word? Hoop dat u mij kan helpen. Heb ook nog een mk gehad en had toen geen positieve test in handen tot ik al 10 weken zwanger was.
Hoi ddddddddddd, onhandig voor je dat je inderdaad niet helemaal weet wat je kunt verwachten. Je klachten kunnen duiden op een zwangerschap en innestellingsbloeding. Je zou dan in de loop van deze week wel een positieve test verwachten. Je hebt natuurlijk een ander voorbeeld bij je eerste kindje, maar over het algemeen moeten die testen het hcg wel oppikken in je urine. Je klachten kunnen overigens toch ook wel duiden op een op handen zijnde menstruatie, dus helaas toch even afwachten deze week. Groeten Brigitte