Moeite met eten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Momof3, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Normaal ben ik dol op fruit en eet makkelijk een kilo fruit per dag als ik het in huis heb. Nu ineens heb ik al moeite met een halve appel.

Hebben jullie dit ook met bepaalde soorten fruit en/of groente?
    Hoe lossen jullie dit op?

groetjes Jamie

2. samkids

samkids Niet meer actief

Ik ben een slechte fruiteter, dus kan je wat dat betreft niet helpen. Maar waar ik sinds een paar weken achter ben is dat niet 3x per dag, maar liever 5 of 6x per dag kleine beetjes eten beter helpt. Misschien dat dat voor het fruit ook geldt. Dus je hele appeltje gewoon over 2x verdelen.

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook moeite met fruit. De keren dat ik heb moeten overgeven zijn op twee handen te tellen maar wel elke keer na het eten van fruit 's ochtends. Dat is later in de zwangerschap weer beter geworden.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik houd ook niet zo van fruit. Babyfruithapjes (banaan, appel, ananas, sinaasappel) vind ik heeeeeerlijk! Gyn zei dat dat voor 'grote mensen' ook goed is!

5. samkids

samkids Niet meer actief

Goed idee, die babyfruithapjes! Ga ik ook eens proberen.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dat is inderdaad ook een optie...
    Ja mijn appel deed mij ook bijna braken vanmorgen, dus heb ik de vogeltjes buiten er maar blij mee gemaakt

7. sjak

sjak Niet meer actief

En hebben jullie een blender of een bamix in huis? Dan kan je ook lekkere smoothies maken! Fruit erin, yoghurt erbij, ik ben er niet superdol op, maar als man het met liefde voor me maakt (dat doet ie, want ik MOET meer fruit eten voor de baby, ha ha ha, hoe schattig!) krijg ik het prima weg.
    Pas op met gekocht smoothies, schijnt nogal wat suiker in te zitten....

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik eet nooit fruit en al 2 gezonde kindjes hoor

Deel Deze Pagina