Ik ben nu 19 weken en elke week vallen er wel een stel broeken af uit mijn collectie. Nu zal iedereen denken koop je tog lekker zwangerschapskleren, nou dat is dus mijn probleem ben echt een shop a hollic en loop graag met de mode mee. Nu vind ik persoonlijk weinig mooi kwa zwangerschapskleding en dan heb ik nog een probleem ik pas niets heb normaal xs of s en dat valt in die kleren nog te groot uit. Ik koop wel wat jurkjes met rek maar die zijn er niet veel en verder kan ik niet veel meer van mijn broeken aan. Nu zie ik allemaal zwangere vrouwen die wel leuk zijn gekleed en ook gewone kleren aan hebben zoals die beroemde sterren waar halen die dan hun kleren. En hoe doen jullie dat? xxx
Mamalicious(zwangere zusje van Vero Moda) is erg leuk (en best wel modieus toch?). Prenatal verkoopt hier een heel erg klein deel van de collectie, maar er zijn genoeg winkels in heel NL die alles verkopen. Anders moet je is op internet gaan zoeken...er is echt genoeg leuks te vinden. Oke, die dikke buik blijft eraan zitten, dus niet alles staat even leuk maar er is nog hoop (ik dacht ook dat ik de komende maanden niet zou overleven). Succes!
hai waar hun die kleren halen kunen nweij het misschien niet betalen ik heb het ook pffff ik wil ook weer leuke kleren aan en met de mode mee heerlijk ach nog effe maar voor jou duurt het nog effe je akn toch ook leuke kleren zelf combineren prenatal heeft altiijd leuke zwangerschapskleren succes meid kotm wel goed gr jeannet
Een paar positiekleding winkels met trendy kleding en ook betaalbaar! want het is maar heel tijdelijk dat je het draagt. Als je kleding wilt die je een andere zwangerschap ook weer zou kunnen gebruiken ga dan voor spijkerbroeken en zwarte broeken, bloesjes/shirts zijn niet het duurste. De spijkerbroeken van het merk noppies zijn erg mooi en zitten heel lekker.lijkt alsof je een gewone spijkerbroek draagt ipv positie. http://www.kidswereld.nl/Winkelen/Shop.aspx?CC=K18&SC=202&OCC=K06 http://www.positiewinkel.nl/
Mamalicious is inderdaad erg leuk en modieus (en betaalbaar!) Ik heb net geluk dat er bij mij in de stad een winkel is die dat veel verkoopt. Maar ik haal ook genoeg (ja idd ik ook shopaholic) bij de hennes (rokken zoeken met rekbare band en dan maatje groter) en heb veel lange hemdjes en doe daar mn normale shirtjes overheen, gaat perfect! Succes meid en winkelze! x
Nou hier ook... vandaag zo'n verschrikkelijke spijkerbroek aan, maar ik weet weer waarom ik die een tijdje niet heb aangehad! Wat een onding zeg! Ik hou ook van shoppen maar ik vind het zo ongelooflijk zonde om positiekleding te kopen nog voor die paar maandjes... en dan zul je zien dat het weer ook nog meewerkt en wat ik dan nu koop, dan te warm is hihi... wat een dilemma's