hallo ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden en die is heel erg verkouden en hoesten maar ze drinkt al een week maar 100 cc per keer of soms zelfs 60 cc en ze krijgt normaal 4 flessen op een dag maar nu probeer ik meerdere per dag te doen voordat ze ziek wert dronk ze 200 cc per keer dat scheelt wel ff de dokter zij als ze helder is en goed nat geeft het niks nee nee je maakt je toch zorge n wie herkent dit en heeft tips liefs mirella
je kleintje regelt dat zo goed als zelf als zij niet meer blieft kan je niets anders doen dan je je erbij neer te leggen en idd zoals de arts zegt heeft ze genoeg natte luiers en spugd ze niet dan kan je verder niets doen denk wel dat melk slijmerig is en voor een kleintje kan irriteren ik zou haar lekker s'morgen en sávonds insmeren met baby luuf zodat de verkoudheid goed los komt je zult zien dat ze dan ook weer meer gaat drinken en ze heeft ook een leeftijd dat ze de flesje wat gaat afzweren dus misschien kan je een fles eraf halen Caitlin is nu ruim 10 mnd en drinkt nog maar 2 flesjes als ik mazzel heb vaak alleen nog maar de papfles succes en beterschap voor de kleine
hallo jah luuf heb ik ook in huis smeer ik haar ook mee in en heb ook neuspray voor haar maar ze zit nu op 4 flessen daar zijn we net op over gegaan eigelijk die 4 heeft ze nog wel nodig hoor dat merk ik aan haar maar 6 maanden en 10 maand is ook wel wat verschil he dan drinken ze ook minder dat klopt maar hoop voor haar dat het snel over is is echt niks zo bedankt voor je tip in iedergeval liefs mirella
Ze geeft het zelf wel aan hoor als ze echt honger hebben dan drinken ze wel. Net zoals de dokter zegt zolang ze nog plasluiers heeft en alert is zit het wel goed. Yeline is altijd een slechte drinker geweest en dronk het minimum wat ze moest hebben ze zit ook al sinds ze 6 maanden is op 2,5 fles per dag meer krijg ik er bij haar niet meer in. Succes
100 cc per keer is geloof ik ook wat er minimaal binnen moet komen. Dus zou ik me ook maar geen zorgen maken. Als je zelf niet in orde bent heb je ook geen trek. Dan is het fijn dat je baby nog gewoon wat binnenkrijgt.