zoals velen van jullie misschien wel weten, ben ik vorig jaar 18mei geopereerd geweest en hebben ze een cyste toen bij me verwijderd wat toen bijna me leven heeft gekost, dus vandaag precies een jaar geleden ben de dokters dankbaar dat ze gevochten hebben voor me leven en dat ik nog leef! moest ik ff kwijt
Zo dat is heftig meid! Heb je er nu helemaal geen last meer van? Wat fijn dat je dit nu zo zelf op kan schrijven he!
ja is idd heftig geweest nee heb er helemaal geen last meer van gelukkig cyste is ook helemaal weg gebleven gelukkig moet je nagaan,ga je voor een kijkoperatie,dagopname dus en ik zeg nog tegen me kids,mama is er vanmiddag weer dokter die me ging opereren had al gevraagd van: als we iets vinden vind je het goed dat we dat gelijk verwijderen ik zi van: ja dat is goed, toen vonden ze dus die cyste op me rechter eierstok tijdens het verwijderen hebben ze toen een slagader geraakt ben toen 2en halve liter bloed verloren enige wat ik zelf nog weet is dat ik wakker werd op de ic
Jemig, da´s wel heel erg heftig!, bij mij is in 2005 ook een grote cyste weggehaald van een eierstok, zou ook een kijkoperatie zijn, maar werd onverwachts een zware buikoperatie en moest 5 dagen blijven. Daar had ik al een trauma van, heb er toen ook echt acuut een zware depressie door gekregen. En dan is er bij jou ook nog een slagader geraakt!, kan me voor stellen dat je daar enorme angst voor operaties aan over houd? en dat je heel erg lang nodig hebt gehad voor herstel?.
Wat ontzettend fijn dat je dit nu een jaar later hier kan vertellen meid. Wat zullen jij en je familie geschrokken zijn.... Gelukkig gaat het nu helemaal goed met je!