Inklapbare zonnebank? En hoe bevalt die? Ik heb op t moment n loei van n bank staan maar tis zon lomp ding dat ik erover nadenk een inklapbare te nemen..
Ik heb er al jaren 1 en ben er nog steeds heel tevreden mee. Je wordt overal goed bruin, en het neemt niet te veel ruimte in. Ik heb een p.hilips.
Hier ook 1 van philips gehad. Werkt goed, nadeel is dat je halve wege om moet keren Ik heb hem gekregen van mijn tasnte, die vond hem te zwaar met uitklappen. Hij past ook niet onder ons bed helaas.
Ik heb hem ook al jaren en vind het een fijn ding. Ja, je moet halverwege keren, maar ach, daar wen je ook wel aan. En je kan hem heel goed opbergen in de kast. Zo klein is die dan.
Ik heb er ook 1 en vind dat ik er niet super bruin van word. Ik heb ook die van philips. Ik zit eraan te denken om een andere te kopen.
Ik heb er ook nog één staan. I.v.m. de ruimte beviel hij me prima! Gebruik hem nu alleen niet meer. Dus mocht je interesse hebben in een tweedehandse... Ik heb hem niet zozeer gebruikt om bruin te worden, maar meer om in het voorjaar/zomer de zonneallergie te verminderen. Dus niet veel gebruikt.
Zou ik ook nog wel willen! Ga nu 2x per week naar een zonnestudio. Vebruikt een zonnebank veel stroom? Of ligt het eraan wat voor 1 je neemt?
Mijn ouders hebben al jaren een inklapbare. superfijn ding, is wel een duur exemplaar, zitten ook infrarood lampen in..