nou, ik dan maar als 1e Vandaag (nod) getest maar blijft nagenoeg wit... Wanneer stoppen die vaaage strepen bij mij? Maar ook nog geen ongi maar mn gevoel zegt dat ik niet ineens morgen of overmorgen alsnog posi test, duss..op naar de volgende ronde maar weer.. Hoe is t verder met jullie dames?
Yesssss, me zus is weg Klinkt raar, maar heb weer me huisje voor mezelf Was ook wel even raar, maar ben ook wel opgelucht! Ik denk dat ik of me ovulatie al geweest is, of dat ik hem vandaag heb. Heb verders niet meer getest (ovutest en zw.test), dus waren goedkope weekjes Ik ga zo nog even beetje terug lezen hoor Ojaa, en iedereen bedankt voor de felicitaties! We denken dat het 11 augustus 2011 wordt. Lekker de tijd om te sparen en te plannen. We doen het rustig aan. Misschien heb ik tegen die tijd al wel iets in mijn buik zitten, of is het kleintje er al. Zo fijn om aan te denken. Had ook al zitten rekenen: Als ik deze ronde zwanger zou zijn, dan ben ik in april uitgerekend, en heb ik 4 maanden om alle kilo's er weer af te werken Dan mag ik hard gaan trainen Ga ff terug lezen! Dikke kussssss
Nou, ik heb even teruggelezen. Pff wat een hoop sinds 30-06 Appie: Wat super leuk, die foto's van de echo!!! Je bent alweer ruim 11 wkn Gaat echt snel zeg! Hoe voel je je?? Perry: Heb je al getest?? Ben zooo benieuwd!! Jaira: Heb je nog een test gedaan? De test die je liet zien, was zo duidelijk!! Hoe gaat het verder? Flower: Wat super fijn dat je je ei al gehad heb! Kling: Meis, ik wil je een dikke knuffel geven. Heb er geen woorden voor! Melissa: Ben je naar de verloskundige geweest? Hoe ging het? Oja en gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Uhmm.. dat was het zo'n beetje geloof ik
haaaaaaaaaaaaaaai meiden hoest met jullie @jaira pffff die kut ****** testen ook altijd bah @angela we lopen gelijk op hiohihihihi met testen dan jij over 12 dagen ik over 13 @hier ik heb denk ik me ei gehad alleen ben mischien bang dat ie niet gesprongen is ofzo:S:S me temo gaat wel omhoog dus we zullen zien morgen en overmorgen wat me temp doet
hallo lieve meiden, wat een wisselende berichten! ook al ben ik er niet zo vaak ik denk wel aan jullie hoor! Ik vervang mijn teamleidster dus ben veel op mijn werk en heb daarna niet altijd zin om nog achter de pc te duiken. Klingel, wat ontzettend balen meis!!! dikke knuffel Jaira, wat is dat toch voor onduidelijkheden?... ik ga duimen voor een duidelijke test! Melissa gefeliciteerd met je nieuwe huisje spannend allemaal zeg! Perry, hoe is het meis? en wat een gedoe was dat dan zeg met die onderzoeken! Flower, hoe is het meis???? Angela van harte gefeliciteerd!!!! mijn ventje had het er ook vag over, heb hem meteen afgekapt haha wil niet trouwen ls ik zwanger ben haha. snapte hij wel. Appie en Zina, hoe is het bij jullie? geweldig he die 12 weken echo??? hebben jullie gekozen voor de combinatietest? wie vergeet ik??? sorry daarvoor!
Visje, je hoeft je niet te verontschuldigen, muts We zijn er op dit moment allemaal wat minder.. Nou dit was echt een hele stap voor arjan, hij wilde in 1e instantie eigenlijk eerst ger.partnerschap, kinderen en dan pas trouwen. Nu is mijn wens uitgekomen Pfff, moest vanavond tot 22 uur werken.. Ben het zat
Hi meiden, Hoe is t met de dames? Hier nog steeds geen ongi, grrr...wordt er zo moe van! Perry: al getest? Flower: hoes je temp vandaag? Appie: gaat alles goed met jou en de baby? Visje: jij ben de gevarenzone voorbij..! Symptomen ook over? Angela: nu nog een baby en het geluk is compleet! Klingemuis: hoe is het nu met je meis, na die teleurstelling? Knuffies voor iedereen!
perry ik xzie dat je 1 dag overtijd bent zal dat goed nieuws zijn hier temp vandaag 36.8 dus ga nu echt denken me ei op dag 17
oh perry wat hoor ik 1 dag over tijd!!!! spannend!!!! hoe voel je je? Jaira, wat een gedoe weer meis, kon het maar gewoon eens duidelijk zijn he! Flower, wat zie ik 3 pendels voor juli nou dat kan niet missen dan he haha. Ik ben idd de gevarenzone voorbij, het gaat al een heel stuk beter met mij, en op de echo was de kleine al flink aan het trappelen. Blijkt wel dat mijn bekken naar achter zijn gekantelt met als gevolg heel veel lage rugpijn, en een kindje wat heel diep verstopt ligt. Dat is niet erg alleen moeilijk meetbaar, Maar heel veilig voor het kindje.
Hoi meiden.. Nou iui was wel gelukt, helaas weer mis gegaan (huilhuil) Bah wanneer houd het eens op?!?!?! Ik heb een apart geval zei de gyno, dus ze wil me bespreken met andere artsen en zo'n besprking hebben ze 1 x in de maand, 18 augustus is de volgende pas, dus maandje rust hebben ff.. Moet echt proberen niet door te draaien nu, hoevaak moet het nog misgaan.. Pff Maja maandje rust zal wel goed doen, nu vakantie ooknog dus veel afleiding zoeken.. Misschien toch maar nieuw diertje kopen hihi.. @Jaira: en en en, al testje gedaan??????????? @Flower: Joepie, gaat goed!! @Visje: blij dat het goed gaat, laat maar lekker trappelen @Angela: Ben echt blij voor je! @Perry: Kusje voor jou zusje *kus kus Voor iedereen die ik vergeten ben, SORRY.. ben er niet helemaal bij
ohhhh lieve klingel, wat vreselijk zeg!!! een hele dikke knuffel voor jou! en ik hoop dat er wat goeds uit die bespreking komt! nu eerst maar deze maand doorkomen, hoe moeilijk het ook zal zijn idd iets leuks gaan doen om je gedachten een beetje te verzetten. Je kan het meis!