100+ en zwanger deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sherly182, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ik dacht ik ga nog eens kijken hoe het met de andere 100+ dames is en nu zie ik ineens dat het item gesloten is. VAndaar dat ik toch een deel 2 er van maak.

Nou hier weer een up-date van mij kant. We zijn onder tussen 36,5 weken zwanger en het gaat nog steeds goed alleen word het wel zwaarder fisiek. Door mijn zwaarlijvigheid heb ik ook zwangerschaps suiker gekregen maar dit is goed te regelen met de insuline die ik moet spuiten. Verder doet onze dochter het erg goed en groei ze volgens de gemiddelde curve.

Nou hopenlijk gaat het bij jullie ook goed en misschien zijn er al gezonde kindjes van jullie geboren dan feliciteer ik jullie van harte, mochten ze nog moeten komen succes.

Ik ga toch weer veel proberen mee te praten hier met de grote meiden.

groetjes sherly

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Effe een berichtje vanaf me mobiel zodat ik het topic terug kan vinden. Vandaag alweer 39 weken jeeejjj kom straks wel uitgebreider kletsen

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jheetje dat gaat bij jou ook snel he ninja al weer 39 weken ben je het al beu??? ik nog niet hoor. bij de maart mama's hoor ik dat mensen het wel beu zijn maar daar heb ik gelukkig nog geen last van, hopenlijk jij ook nog niet.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi hoi,

Ja het gaat echt heel snel haha maar ik ben het wel beu. Ik kan haast niet meer lopen van de pijn in me bekken slaap slecht enz. Met 37 weken al z,n heftige rug(voor)weeen gehad dat ik in het ziekenhuis lag helaas zette het niet door en loop ik nu alweer 2 weken met 1cm ontsluiting grrrr.
    Maar nu begint het wel weer wat meer te rommelen en de harde buiken worden ook regelmatiger.

Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in me buik das best dubbel want ik ben ook heel erg nieuwschierig naar de kleine nu haha

Veder gaat het eigenlijk wel goed. Alle controles zijn nog goed bij de VK dus mag niet klagen haha

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Dat is wel erg vervelend dat je over al zo veel last van hebt. en dan ook al ontsluiting, nou jij bent er nu dan al wel aan toe om te bevallen lijkt mij zo.

Ik mag morgen weer naar de gyn dan gaan ze kijken hoe ver ze in gedaald is. Verder slaap ik nog prima alleen het omdraaien dat is vervelend maar gelukkig doe ik dat nu een stuk minder dan normaal hahah. Hopenlijk blijft ze bij ons nog een week of 2 zitten dan is het maart en mag ze van ons komen.

Heb jij trouwens nog andere klachten door dat je wat groter bent??

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van me overgewicht tijdens de zwangerschap.
    Ja alleen wat bekken klachten maar die waren niet heel pijnlijk ja nu op het eind maar dat heeft bijna iedeeen wel.
    Ook geen rugklachten o.i.d. Ook geen hoge bloeddruk of iets met suiker. Dus je kan met overgewicht ook een goede zwangerschap hebben.

7. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    nou vandaag weer bij de gyn geweest en alles was weer eens goed. dit word ook saai om te schrijven en te lezen lijkt mij zo. Mijn bloeddruk was 130/70 en onze meid zit al vast tussen mijn bekken. Het hartje dat was even zoeken voor we het geluid vonden maar ook dat klopte nog steeds erg krachtig. Verder geen gekke dingen eigenlijk. Dus volgende week weer terug en dan gaan ze kijken hoe het is met mijn baarmoedermond.

8. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Ik ben ook een 100+ en ben bezig zwanger te worden.
    Ik maak me alleen ontzettend druk over mijn gewicht en zwanger te worden. Ben bang voor zwangerschaps-suiker..
    Ik ga nu mijn 3e ronde in, en als ik in deze ronde niet zwanger, ga ik het voor een paar maanden uitstellen om flink af te vallen..

Jullie dames zijn al bijna tegen het einde aan.. wat spannend..
    maar over het algemeen hadden jullie dus een goeie zwangerschap?

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi ollebolle

Wat leuk dat je er bent en zo zo jullie zitten nu in een spannende periode. Maar ik denk dat je je er niet druk over moet maken hoor over je gewicht. Ik was ook ver over de 100 kilo en bij ons was het in de 5 de ronde raak. En vaak is het zo als je je er niet druk over maakt dan gebeurt het van zelf.
    En zwangerschaps suiker daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Ik heb het ook gekregen en ben nu dus ook aan het spuiten. Maar dat stelt voor mij iniedergeval niet veel voor. Maar het is wel een risico als je zwaarder bent.

Nou moet ik zeggen dat ik mij zelf eigenlijk om weinig dingen druk maak en het op zijn beloop laat gaan. Voor mij werkt dat prima.
    Verder heb ik een goede zwangerschap tot nu toe. Weinig last van kwaaltjes ben niet misselijk geweest. MOet wel zeggen dat het nu wel zwaarder word maar ja dan hoef ik nog maar 2,5 weken dan gaat je lichaam het zeker wel voelen.

Maar luister naar je lichaam en doe wat jij denkt dat goed is dat is het enige advies wat ik je kan geven. Dan weet ik zeker dat het goed komt.

groetjes sherly

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    onze zoon sem!!!! hij is wo geboren om 12.10 ik kom snel me verhaal vertellen

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    gefeliciteerd met jullei zoon SEM leuke naam en zeker ook een mooi mannetje. GEniet er lekker van. Hopenlijk is het goed gegaan en heb je weinig last ergens van.

12. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh wat een poppie...
    Gefeliciteerd!!!!

13. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ninja! Wat een mooie zoon!

Ik mag me hier ook melden. Ben 100+ en nu ruim 6 weken zwanger. Zijn jullie allemaal veel aangekomen tijdens jullie zwangerschap trouwens? Ik heb nu een BMI van 36/37 en ik ben wel bang veel aan te komen.

14. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi Simsalabim
    Gefeliciteerd met je zwanger schap. spannende tijd nu zeg.
    Jij vroeg over aan komen ik moet zeggen ik ben nu 37.5 weken zwanger en ben 11 kilo aan gekomen dus volgens mij valt dat wel mee. Maar ben wel van mening dat als je zwaarder bent je er wel op moet blijven letten, zeker omdat je soms ergens heel veel trek in hebt. Ik heb nog niet echt een verslaving ontwikkelt alleen had ik juist geen trek in eten en vond veel dingen vies. misschien is dat wel een voordeel. en ik heb er zeker in het begin erg rekening mee gehouden dat ik gezond ging eten dan maar een appel of manderijntje meer dat is beter dan een stuk chocolade hahah. Nou hopenlijk gaat alles goed en heb je wat aan mijn advies.

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo vandaag weer op controle geweest bij de gyn. En alles was weer goed de kleine zit nog steeds vast en ik heb onder tussen 1 cm ontsluiting alleen de baarmoedermond is nog niet rijp. Dus het is nog afwachten voor ons. Dit kan nog weken duren zei ze. Verder nergens last van dus we zien wel waar het schip strand.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoe is het hier met de zwangeren? Gaat alles goed?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik kwam niks aan, viel juist af.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

18. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Hallo dames,

Hier ook een die over die 100 is. Zijn al een poosje bezig om zwanger te worden, maar wil maar niet lukken. Onregelmatige menstruatie terwijl ik dat vroeger nooit had.

Volgens gynaecoloog ligt dat echt aan mijn overgewicht. Wel in de MMM gestapt omdat ik bij een instelling liep om af te vallen. Dit zonder dieet, maar via het bewust worden van wat je in je mond stopt en meer bewegen. Inmiddels ben ik 10 kilo afgevallen en dat is voor de gynaecoloog voldoende om mij te laten starten met clomid.

Wel onder voorwaarde dat ik blijf afvallen omdat dat gezonder is voor mij en het kind. Ik vindt het ook fijn om alle verhalen te lezen hier en dat er van die geweldig mooie, gezonde kindjes worden geboren.

Ik houdt jullie op de hoogte.

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    HIer al een tijdje niet geweest maar ondertussen bevallen op 6-03-2010 van een mooie dochter Joy. Op zaterdag 6 maart kreeg ik weeen en toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan daar had ik al en 1 uur 6 cm ontsluiting, dus dat ging goed. Na nog een paar uur kreeg ik pers weeen en mocht ik gelijk mee gaan persen na 7 pers weeeen is onze dochter geboren. Dus ik dacht dit gaat goed. tot de placenta er uit kwam toen ben ik gaan bloeden en moest naar de ok en kreeg als nog een ruggen prik en hebben ze alles onder zocht gelukkig had ik geen bloeding, alleen mijn baarmoeder wou niet krimpen. dus uit eindelijk heb ik ongeveer 2 liter bloed verloren. dus het is echt een zware bevalling geweest. maar gelukkig ging het met Joy gelijk goed en konden we op zondag al weer naar huis.

Onder tussen is onze meid nu 2 weken oud en genietten wij ook echt enorm van haar. Ze is echt heel zoet en tevreden.

Zo zie je maar dat ondanks mijn over gewicht de bevalling best goed is gegaan. Ook heb ik nu nog maar 1 kilo die over is van de zwangerschaps kilo's ik was er 11 aan gekomen en er zit er nu nog maar 1 van aan. Ik heb me zelf wel nu groen licht gegeven hoor om lekker te eten wat ik wil, ik wil nu nog lekker genietten. dan ga ik over een week of wat wel weer op mijn eten letten.

hier nog een leuke foto van onze joy

20. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sherly, mooi kind zeg!

Deel Deze Pagina