ik zie nu pas je bevallen bent.. Gefeliciteerd en wat een leuke naam! Hoe is het nu met je suiker, is dat voorbij of moet je nog steeds prikken??
thx voor de felicitaties Ollebolle: alles is weer goed met het suiker, ik moet wel over een week of 4 terug naar de internist om nog een keer te prikken maar ik heb nergens last van. En ik ga deze week zelf ook nog even prikken om te kijken hoe het er voor staat. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat het goed is. hoe is het verder met jullie??? nog dames die zwanger zijn geworden of al bevallen zijn???
Ik heb een pauze ingelast, wil eerst afvallen en mijn suikerwaarde rond de 5.0 krijgen.. ik zit nu op de 6.1.. Ik ben rustig aan het afvallen, maar ga er nu wat meer vaart inzetten... en hopelijk kan ik rond juli/aug proberen om zwanger te worden.. wil het ook weer niet te lang uitstellen..
Hey meiden, Het is vrij rustig hier in het topic op het moment.. Toevallig was ik aan het rondkijken voor een club en zag deze.. Mag ik meedoen met jullie? Ook ik ben dus 100+ en nu net zwanger.. Aan het einde van komende week moet ik de huisarts bellen, als alles dan nog goed zou zijn (heb hem al eerder gesproken), dan maakt hij een verwijsbrief voor me klaar voor de gynaecoloog... Erg spannend... Ik ben 36, aankomende zomer word ik 37, en bam-mam to be.... Het wachten op de prins op het witte paard heb ik opgegeven, en jaren geleden had ik al zoiets van "ik zoek wel een donor" en dat heb ik nu gedaan.. Het is nu raak in de 3e ronde.. Eigenlijk hartstikke snel en ik ben dan ook onwijs blij... Groetjes Sonja
Hoi Mika, Zoals je ziet is het idd erug rustig in deze clubje.. Maar wat stoer zeg bam-mam to-be Hoe voel je je nu?
hoi Mika(sonja) wat mooi zeg al zo snel raak. maar een vraagje wat is een bam moeder???? een bom moeder ken ik wel maar bam nog nooit van gehoord. maar vind het heel stoer dat je het alleen wilt en gaat doen. veel succes met je zwangerschap het is nog pril maar toch ga er maar van genieten de 40 weken zijn zo voor bij. Ben ja trouwens al bij de gyn geweest??? ollebolle: hoe is het met de suiker en het afvallen??? hier alles goed hoor Joy doet het erg goed en groeid als kool. Ook slaapt ze heel erg goed door zeker in de nacht is dat erg prettig. volgende week voor het eerst naar het consultatie buro dus maar weer kijken wat hun gaan zeggen.
Hoi dames, Ik mag me hier ook melden.... ik ben ook 100+ en nu al ruim 22 weken zwanger. Ik heb 1x clomid moeten slikken, ik bleek PCO te hebben. Ik ben ook eerst afgevallen, zo'n 10 kilo. Inmiddels ben ik 3 a 4 kilo aangekomen door de zwangerschap en de clomid die ik voorheen heb geslikt. Ik hoop dat ik niet al te veel ga aankomen maar dat zal wel meevallen denk ik. Ach we zien wel. Nog gefeliciteerd voor de 2 dames die al zijn bevallen (beter laat dan nooit) Groetjes Nicky
Hoi Dames, Wat leuk om toch wat reacties te krijgen .... Was zelf even een paar dagen druk, dus ook niet de snelste qua reageren, maar hier ben ik dan.. Lekker rustig op zondagochtend met alle tijd van de wereld ... Allereerst kleine uitleg, bam is eigenlijk hetzelfde als bom, alleen is door de jaren heen de afkorting verandert, omdat niet iedereen per definitie trouwt voordat er kinderen komen.. bom = bewust ongehuwd bam = bewust alleenstaand En ja ik ga het alleen doen... Heb door de jaren heen verschillende relaties gehad, maar elke keer weer bedrogen uitgekomen en om heel eerlijk te zijn, ben ik, denk ik, niet in de wieg gelegd voor het samenwonen of wat dan ook. Daarbij komt ook dat ik nog nooit een normale relatie heb ervaren, op de een of andere manier tref ik altijd van die dominante mannen die niets van mij heel laten, en dat wil ik niet meer.. Wat dat betreft ben ik sowieso zo zelfstandig als de pest en een redelijke vrije vogel die gewend is haar eigen boontjes te doppen.... Vroeger toen ik een jaar of 16 was liep ik al baldadig te roepen dat ik wel bommoeder zou worden later, maar nu is het dan toch zover... Aankomende zomer word ik 37, dus ook de hoogste tijd om "actie te ondernemen"... Eigenlijk had ik dat al iets voor mijn 35e willen doen, maar toen kwam ik iemand tegen en wilde ik het toch nog een laatste kans geven om te proberen een "normale relatie" met iemand te hebben. Die poging is vorig jaar gestrand dus nu heb ik defintief de knoop doorgehakt.. Mijn donor is een hele goede vriend van mij, voor de buitenwereld zal hij in eerste instantie de "anonieme donor" zijn, maar op den duur zal mijn kindje dus wel weten wie zijn of haar vader is. Dat vond ik zelf heel belangrijk omdat een kind dat later hoogstwaarschijnlijk toch zal willen weten. Dus nu ben ik bijna 8 weken zwanger, aankomende dinsdag voor het eerst naar de gyn, erg spannend... Ben ook echt wel nerveus aan het worden, het is allemaal nog zo onwerkelijk... Behalve dat ik hele zere boobs heb en vreselijk moe ben, merk ik niet zo heel veel... Ja als ik heel druk ben geweest dan krijg ik last van mijn buik en rug.. Verder voel ik me wel goed, als ik 'smorgens op tijd iets eet gaat het nare gevoel in mijn maag ook weg, dus volgens mij ben ik nog wel redelijk gezegend momenteel omdat ik niet hondsberoerd ben... Hoe is het verder met jullie? Groetjes Sonja
Hier een ex zwangere van de vorige 100+ club. GEFELICITEERD met jullie kindjes Joy en Sem, en GEFELICITEEERD zwangere!! Ik ben vorig jaar november bevallen van een heel mooi lief meisje Chloë. Ik heb ook een voorbeeldige zwangerschap gehad, ondanks het overgewicht. De bevalling was opzich heel goed verlopen, alleen op het laatst moest mijn meisje er met hoge spoed uit omdat de navelstreng ergens klem zat, maar dat heeft niets met het gewicht te maken. Ik was 18 kilo aangekomen,. maar hield veel vocht vast op het eind, maar alle kilo's waren er in 3 weken weer vanaf. Was nog nooit zo snel afgevallen hahaha. Ik vond het in de zwangerschap fijn om met mede zwangere met een maat meer te kletsen, dus goed dat deze club er is. Wij willen in de loop van dit jaar voor een 2e gaan., dus dan meld ik mij zeker hier weer als het zover is. Voor nu, iedereen een hele fijne zwangerschap, en Ollebolle, ik hoop dat het bij jou ook snel allemaal wil gaan lukken.
Oja, voor een foto van mijn meisje, ze staat bij de baby van de maand verkiezing ,de Chloë met de beer. Dat is mijn kleine schat.......
Mika: thx voor de uit leg. maar wat goed zeg ik kan me voor stellen dat je het alleen gaat doen, maar toch veel respect hoor. ik merkt het nu het is niet niks en zeker niet om het alleen te doen . ik ben altijd blij dat mijn man weer thuis is. En gelukkig ben je niet misselijk of zo iets ik had dat geluk ook alleen wel extreen moe ben ik geweest, maar ja dat zal er wel bij horen. en je krijgt er echt iets moois voor terug. En heel veel plezier gewenst bij het bezoek aan de gyn. lara: thx voor de felicitaties, en wat leuk dat je hier weer komt kletsen. het is nueen beetje rustig hier maar ik probeer nog steeds het een beetje bij te houden. Wij zijn net bevallen van een mooie dochter dus nog lekker aan het genieten. En wat leuk zeg dat jullie toch dit jaar voor een 2de proberen te gaan, dan zal je je handen wel vol krijgen. Hier: onze joy slaapt sinds een dag of 3 al 8 uur in de nacht dus die worden voor ons steeds beter. En verder groeid ze erg goed en ik mag dinsdag naar het cb dus evben wegen en kijken wat ze allemaal gaan zeggen over haar. ik ben reuze benieuwd.
@Mika, het is idd zwaar om het in je eentje te doen, maar wij moeders hebben een oerinstinct waardoor wij alles aankunnen ik heb vroeger altijd gegild dat ik noooooit zou trouwen en ook bewust ongehuwde moeder wilde zijn.. maar het leven heeft anders bepaald, ben dit jaar 10 jaar getrouwd en superhappy met mijn 2 kids.. maar ik neem aan dat je na je bevalling wel hulp hebt van familie/vrienden?? @sheryl, het afvallen wilt niet zo lopen als ik wil, maar omdat ik geen haast heb om zwanger te worden, doe ik het rustig aan.. soms doen we het veilig, soms niet... dus ach we zien het wel en 21 april moet ik mijn suiker laten prikken, ben beniewd @ Nicky, hoe voel je je... ??