Hallo Allemaal Ik ben 32 jaar en inmiddels in de 9e week van mijn eerste zwangerschap. En dolgelukkig Ik zit alleen met een probleempje ik weeg 115 kilo en ben op zoek naar positiekleding voor straks. Ik heb nu de boven maat 52/54 en broek 52. Ik kom nergens verder dan maat 48. Wie zit er in hetzelfde schuitje en vind het leuk om tips en ervaringen uit te wisselen? En misschien om je hart eens te luchten over de knelpunten die je tegenkomt als 100 plusser Groetjes Mini me
Ik hoor hier wel niet thuis. Maar heb je al eens gekeken op www.bellyfashion.nl daar hebben ze ook positiekleding voor een maatje meer (50-54). Qua service, kan ik echt niet klagen, erg vlugge afhandeling. Misschien ook een tip voor jou. Oja, ook nog proficiat met je zwangerschap !
Hoi Mini me gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook een maatje meer en heb bij prenetal en miss etam broeken gekocht met een lange bovenkant die lekker meerekt zit echt als gegoten. Succes met zoeken
hallo Vergo, Ik dacht dat prenatal en miss etam tot maat 48 gingen. maar misschien past het toch thanks!
ja hoor die gaan nog wel even door maar het rekt aan de bovenkant mee dus als het bij je benen goed zit! Ik zou het gewoon proberen succes en graag gedaan.
Idd, ik heb normaal ook maat 52 in mn broek, maar sommige broeken bij Etam vallen echt groter uit. Het is dus echt een kwestie van proberen, dat is in ieder geval mijn ervaring.
Hier ook een 100 plusser.. Ok.. net erover.. Ik was 125 kilo, heb in 2005 een maagbandje gekregen maar dat werkt bij mij dus niet zo.. Ik had niet verwacht dat zwanger worden zo snel zou gaan.. In augustus dit jaar met de pil gestopt en 3 maanden later is t al raak.. Knelpunten kom ik nu nog niet echt tegen, tenzij mn kledingkast ( broeken) er onder vallen.. Hopeloos.. het heeft me al 1 broek gekost.. de rits spatte er spontaan uit.. Van de week zal ik eht centrum van Heerenveen eens onveilig gaan maken, op zoek naar een knappe broek.. Hoewel t me heel onwerkelijk lijkt, omdat je nog niets ziet aan me..
ik hoor ook bij deze club helaas. heb maat 50/52 qua broeken en bij miss etam past 46 /48 van positie me aan de benen ook en het bovenstuk rekt toch wel mee. ligt er maar net aan of je ook erg vorse benen hebt, bij mij is de verhouden redelijk gelijk , maar dat veschilt natuurlijk ook per persoon. ga zo even die link bekijken hhiihi
vindt de broeken wel erg prijzig daar zeg pff ga wel in wijchen bij miss etam outlet neuzen hihi dat scheelt een hoop. heb al een postiebroek thuis liggen die was maar 5 euro daar zo eentje net over de knieen in het zwart, kan in de winter met laarzen en in de zomer ook, altijd handig dus. kon hem daarom voor die prijs niet laten hangen haha
he meiden, Ik zit normaal wel net onder de 100 maar nu er boven. En heb ook al vaak moeite met kleding vinden.Heb normaal maat 46 dat is nog wel te vinden, vaak de grootste maat.Heb even wat gezocht op internet gister omdat ik opzoek ben naar een zwangerschapsleggig, maar dan maat 48/50 zodat hij niet zo verotte strak zit.begin het echt vervelend te vinden dat alles zo strak zit. Heb dus onderwijl mijn zoektocht aardig wat links gevonden, die zal ik hier even neerzetten. ik weet dus niets qua levering en of ze ook veel hebben in de winkels. Maar kijken kan geen kwaad. http://www.its-time.nl/najaarscollectie ... et=6&pic=1 (winkels in amersfoort,nijmegen, apeldoorn, rijssen) http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... ppe=445293 ( tot mt 52) http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... s%3D%C3%9F (neckermann, verschillende maten veel gaan to 50 en hoger) http://www.bellyfashion.nl/index.php?cPath=417 ( je kan kiezen welke maat t/m 54) Verder inderdaad miss etam, wil nog wel eens groot vallen en ik heb ook wel het een en ander op marktplaats zien staan.
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb om het formaat van mijn bovenbenen op te vangen meestal maat 52 nodig.... maar ellendige ik heb dan werkelijk altijd het ptobleem dat de broeken over buik en taille veeeel te groot zijn, omdat mijn bovenlichaam stukken minder stevig is ook heb ik nog eens redelijk lange benen ( ben 1.73) en dat maakt het vinden van een broek echt moeilijk. zal met zwangerschapskleding niet echt makkelijker worden vrees ik blijf het clubje volgen hopende op goede tips en links, en zal het zeker laten weten als ik iets vind
ik heb dat probleem straks ook maar bij prenantal pas ik echt niks hoor! en bij miss etam moet je ook geluk hebben. en ik heb ook lange benen ik ben 1.85 lang!
Ik weeg 140 kg en ben 1.84 dus heb normaal gesproken al ontzettende moeite met leuke kleding te vinden. Ik heb 1 positie broek van Noppies gekocht bij Madres in Enschede. Maar Noppies is ook niet goedkoop. Heb 90 euro voor de spijkerbroek betaald. Bij neckermann hebben ze ook wel veel grote maten, maar weer geen spijkerbroeken (of weinig) En een nadeel van internet vind ik dat de dames op de foto maat 42 hebben en het desbetreffende kledingstuk er geweldig uit ziet, maar eenmaal thuis ziet het er niet uit. Wat ik ook jammer vind (je ziet bij mij nog niet dat ik zwanger ben door mijn eigen speklaagje hihi wat ik ook jammer vind!) dat je geen leuke buikbanden hebt als je al zelf een dikkere buik hebt. Maar ook ik blijf meelezen, misschien komt iemand met DE tip ! Liefs Lauraa87
Ik ben nog niet zwanger maar heb wel maat 54 dus ik lees graag mee.Verder weet ik van een vriendin dat bij Wehkamp grote maten positie word verkocht. Bij Miss Etam (waar ik heb gewerkt) hebben ze wel basis stretchbroeken(zowiezo in zwart en bruin) die heel lekker zitten en gaan tot maat 54 maar vallen veel ruimer.kosten 34.95,die lijken me ook wel lekker zitten als je zwanger bent(nu zitten ze trouwens ook lekker haha) Hier staan ook nog wat adressen http://grotematenmode.punt.nl/?gr=775105#290510
Bij mij duurde het ook even voor je echt kon zien dat ik zwanger ben, maar dat had ook wel te maken met hoe ik me voelde als mensen naar m'n buik staarden, wat ze nu toch wel meer doen... Ik moest er echt even aan wennen dat mn buik, die ik normaal zo probeer te verbergen nu ineens wél gezien mag worden.
Ik ben bijna 20 weken zwanger, en je ziet gewoon helemaal niets! Heb dan ook een flinke buik van mezelf.. Enige verandering aan mijn lichaam is, dat ik had altijd al een nederlandse platte bips maar ben nu echt net een plank! Mijn moeder zei laatst ook dat het tegenwoordig toch niet zo heel moeilijk is want je hoeft je niet te schamen als je met een jogginsbroek loopt, en je hebt ook van die huispakken en het zit heerlijk en je ziet er niet raar uit ofzo. Maar om nou de hele zwangerschap daar in te gaan lopen. Wil 't mezelf ook niet aanwennen want het zit gewoon te heerlijk Ik weet niet of dit ook aan mijn overgewicht ligt, maar ik heb met 17 weken een schopje gevoeld en nu gewoon al bijna 3 weken niets. Is dat normaal of..?
Hallo allemaal Ik vind het leuk om te lezen dat ik niet de enige 100+ zwangere ben. In mijn omgeving komen er steeds meer zwangere meiden maar met reguliere maten. Ik baal daar soms best van want de struikelblokken die ik tegenkom daar hebben zij geen last van. Niet alleen kleding maar ook inwendige echo ivm gewicht en wsl in ziekenhuis moeten bevallen. Ik baal hier soms super van want verder ben ik kerngezond. (muv de zwangerschapskwaaltjes) ale: Laura jij schreef; Wat ik ook jammer vind (je ziet bij mij nog niet dat ik zwanger ben door mijn eigen speklaagje hihi wat ik ook jammer vind!) dat je geen leuke buikbanden hebt als je al zelf een dikkere buik hebt. bedoel je hiermee dat er geen buikbanden zijn Voor "grote" zwangere buiken Ik hoop van wel want ik heb echt hele leuke gezien bij juffrouw ooievaar ( www.buikbanden.com ) en die gaan tot extra large. En anders vraag ik m'n moeder lief of ze er nog een stuk in wil zetten. want ik zag mezelf over een tijdje al helemaal lopen hahaha. Wat betreft het voelen van schopjes daar kan ik je niet echt verder mee helpen ik heb wel gelezen dat je bij de eerste het gevoel niet altijd herkend. En dat je baby sávonds actiever word als jij rust neemt. Als je je hand op je buik legt komt hij daar misschien naartoe (ook gelezen) weet dus niet of het allemaal klopt maar hoop dat je er iets aan hebt. En ik ga geloof ik toch eerst eens shoppen bij miss etam als het zover is. Is er iemand bekend met de kleding tijdens zwangerschap bij ulla popken of www.bonprix.nl Groetjes mini me