Hoi Mini me Leuk he als je je kindje ziet bewegen in je buik. Fijn dat alles goed is met jullie kleintje. Wij hadden vorige week de termijn echo ik was toen 10+6 weken zwanger.En toen zagen we de kleine druk bewegen de voetjes trappelde er lekker op los. Ik pas nu nog wel mijn kleding, maar zal binnenkort ook eens naar de miss etam kijken of ik kan slagen.Want echt grote maten zijn er niet echt in de positiekleding . Ik vond nog een goede spijkerbroek in de kast van de eerste zwangerschap. Maar moet toch echt ook wat zomerse positiekleding hebben. Had gisteravond ineens erg last van steken in mijn liezen en bovenbuik,deed best zeer. Het voelde alsof alles heel stak werd aangetrokken.Herinder me het niet meer zo van mijn vorige 2 zwangerschappen maar ja iedere zwangerschap is weer anders. Herkennen jullie dit en deed het bij jullie ook best wel pijn? Groetjes esmeralda
esme, Ik weet niet wat jij voor maat hebt, maar ik zit doorgans op de 52/54. En ik heb gister bij miss Etam een broek maat 48 gekocht ( een zwarte en niet zo'n low-rider model) en die past me prima!
Hoi Hellen Ja ik zit meestal ook in 52/ 54. Leuk dat je geslaagd bent, zal ook gewoon eens even gaan passen, wie weet .Het ligt inderdaad ook aan het model hoe het valt. Groetjes esmeralda
goedemorgen esme ik denk dat het bandenpijn is heb ik ook gehad heel erg in het begin van me zwangerschap ik weet niet of ik het nou verteld had hier maar 2 april mag ik naar me nieuwe gyn hopelijk gaat het dan beter want word der gek van vanacht heel erg last van me buik gehad een beetje zeurend zeg maar beetje ofdat me maag vanslag is ook heel misselijk maarja hoort der vast bij vandaag lekker oppassen (meisje bijna 1 jaar) heeft vanacht hier geslapen was toch wel raar hoor als je der hoorde maar ze heeft keurig doorgeslapen alleen om 5 uur lag ze even te brabbelen maar toen is ze weer gaan slapen nou spreek jullie snel ok groetjes
Hoi meiden, Ook ik ben te zwaar.. Fijn te lezen dat er nog meer meiden zijn die bezig zijn zwanger te worden of zelfs, ondanks het overgewicht, zwanger zijn! Wij zijn eind vorig jaar (na 4jr proberen) naar de gyn. gegaan en hebben inmiddels alle onderzoeken succesvol afgerond, er mankeert dus niks aan mij (en ook niet aan het zaad van mijn vriend), behalve dan dat ik te zwaar ben. De gyn. heeft nu geadviseerd om echt af te gaan vallen en over een half jaar terug te komen als het ondertussen nog niet gelukt is. Volgens hem was het echt wel duidelijk bewezen dat als je slank(er) bent dat je meer kans hebt om zwanger te worden. Dus ben ik afgelopen week maar weer begonnen met een lijnpoging... Ik vraag me idd ook af hoe het straks moet mocht ik zwanger zijn met kleding. Ook ik heb mt 52 van broeken.. Tis de tijd dus we zijn weer flink aan 't klussen deze afgelopen/komende week. 8) Grzz [-o<
Hoi hallokarinahier, Ik ben ook nog bezig met zwanger worden.Wat fijn dat ze je wel helemaal onderzocht hebben dat je iig weet dat er niks aan de hand is.Hopelijk lukt het je om af te vallen en ben je heel snel zwanger! Ik ben op het moment mijn tempratuur aan het bijhouden en mag over 2mnd terug komen.Ik wil graag afvallen maar krijg het gewoon niet voor elkaar,soms word ik er zo moe van
hoi meiden ik dacht ook dat het aan me gewicht lag dat ik nie zwanger kon worden ik ben toen gewoon begonnen met lijnen en heb de wens naast me neergelegt dus er nie bewust mee bezig om zwanger te worden na 3mnd was het al raak dus probeer er niet al te veel mee bezig te zijn het komt vanzelf goed en karina ik heb maat 54 van broeken en ben bij prentatal goed geslaagd succes
Hoi Dames, Ik wil mij ook bij jullie aansluiten, ik ben ook boven de 100 KG en zwanger. Fijn om met "lot"genoten te kunnen praten. Mijn naam is Lara1 en ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zwanger geraakt in ronde 6 , dus eigenlijk nog best wel snel.
Hallo dames, Hier nog één die over de 100 kilo is. We zijn sinds november 2008 bezig nadat ik drie jaar lang een spiraaltje heb gehad. Ik ben na het verwijderen van de spiraal gelijk ongesteld geworden en daarna 3 maanden niet. Eind januari werd ik gelukkig wel weer ongesteld, maar dat duurde anderhalve maand. Ben nu sinds 2 dagen bezig met orgametril om deze menstruatie te stoppen en om mijn cyclus weer op gang te krijgen! Ik ben benieuwd! Ik heb zelf maat 50 en ben momenteel bezig om toch wat extra kilootjes te gaan verliezen. Ik zoek het voornamelijk in het meer bewegen. Ik ben van mening dat als je een goede conditie heb, je een normale zwangerschap kan hebben, ongeacht je omvang. Voor de dames die al zwanger zijn, geniet ervan en voor mijn mede lotgenoten die nog bezig zijn, volhouden! Cellie
oh jakkes Mcellie, zo lang ongesteld zijn! bah zeg. voor de nieuwe dames, ik ben 118 kilo, maat 50 en in de 7de maand zwanger geraakt. heb wel een schildklier aandoening wat de reden van mijn overgewicht bleek te zijn. sinds de medicatie ben ik direct zwanger geworden en 2 kilo kwijt.
Ook ik weeg over de 100 kilo,dus hallo allemaal. Zoals jullie kunnen zien ben ik 24 weken zwanger en kwam dit topic tegen(en dat terwijl ik al maanden op dit forum lees) Ik ben in de 6e ronde zwanger geworden en alles gaat tot nu toe prima met me. Heb alleen moeite met het vinden van goede positiebroeken. Ik heb maat 48,50 en soms 52. Ik kon bij de prenatal niks vinden helaas! Wens alle meiden hier succes met zwanger worden of met hun zwangerschap en ik zal nog vaak te vinden zijn hier!
hallo dames, ik ben geen 100 kilo maar heb wel flink overgewicht. mijn gyn wil me niet verder helpen voor ik ben afgevallen. mag ik me bij jullie aansluiten ?
Kijk anders even op de site van wehkamp bij positiemode. Je kan daar nml. je maat invullen en krijg je alle kledingstukken in maat 48/50 te zien. Ook bij Neckerman verkopen ze postitiekleding in grote maten. Ik weet ook dat de positiekleding bij miss Etam groot valt. Zeker de broeken. succes!
Hoi Knuffie Ja denk dat het idd ook bandenpijn geweest is.Oei wat voelde dat gemeen aan zeg. Gezellig he zo'n kleintje in huis.Ik weet nog toen ik nog geen kids had dat ik het ook altijd heerlijk vond als er oppaskinderen kwamen spelen. Nog even dan heb je je eigen kleintje spannend he. Je mag naar een andere gyn las ik. Verliep het contact tussen de vorige niet leuk? Het is idd heel belangrijk als het klikt. Ik had bij mijn vorige 2 zwangerschappen fijne verlosk bij mijn thuisbevallingen en bij de 3e hoefde ik dus niet lang na te denken welke praktijk ik zou kiezen. Ben beide keren in een bevallingsbad bevallen, dus heb nu voor deze 3e ook het bad weer gereserveerd. nou meis geniet van je oppaskindje en het mooie weer . groetjes esmeralda
Hoi meiden Ik ben dus ook flink over de 100. En idd afvallen is zeer moeilijk. Maar ondanks mijn vele kiló;s overgewicht ben ik alle 3 de zwangerschappen gelijk in ronde 1 zwanger geraakt. Voor ik mijn eerste kindje kreeg was ik al ruim een jaar gestopt met de pil om als voorzorg alle hormomen uit mijn lichaam te krijgen en mijn cyclus weer op gang te brengen. Gelukkig kreeg ik snel een regelmatige cyclus. Toen we er na een jaar voor gingen was het dus gelijk raak. Het kan dus wel degelijk hoor meiden misschien is het ooit bewezen dat het minder makkelijk gaat als je overgewicht hebt.Maar toch de meeste in mijn vriendenkring met overgewicht raakte toch snel zwanger. En het is wel hard als een gyn zegt je niet verder te willen helpen tenzei je eerst flink wat afvalt. Groetjes esmeralda
In aanvulling op wat Mcellie schreef: ik heb maar 52/54 en kon de zwarte pantalons van Miss Etam ( maat 48..jawel!) prima aan. En die kostte me maar 24,95 ook. Dus het viel me echt enorm mee. Shirtjes vind ik een ander verhaal, maar in het ergste geval haal ik wel wat maten groter bij Ulla Popken of Bonprix ofzo.
toch eens kijken bij miss etam dan... al passen hier alle broeken nog... welkom nieuwe meiden! wordt lekker druk hier
Really ? Ik pas ze nu al niet goed meer ( en ik ben in deze afgelopen weken zelfs 3,5 kilo kwijtgeraakt)