Ik steun je en heb net ook een nieuwe foto in mijn album gezet. JE ziet het niet heel goed hoor, maar goed. Voor het idee.
IK moet echt een foto camera halen om fotos in mijn album te zetten hoor! zo dames even een vraagje heeft iemand hier ervaring met nierstenen? Had vorige week een heftige urineweginfectie antibiotica gekregen maar de pijn in mijn linker nier bleef vanacht janken als een klein kind want ik kreeg met toch een pijn onmenselijk gewoon.Dokter gebeld gekomen zegt nierstenen.Ik denk fijn dat ook nog even erbij voor de gezelligheid Maare mijn vraag plas je die dingen altijd uit en zijn het er altijd meer of maar 1 de dokter heeft niet echt de tijd genomen om me goed uitteleggen dus
Sjaam, mooie buik hoor! niks op aan te merken! en Hellen, ziet er goed uit! niks voor schamen, ben je gek. er zit een wondertje in,die moet je juist showen! wij dames 100+ onder elkaar he, wij kijken nergens meer van op en zien alleen het goeie. ik heb ook buik foto's gemaakt. als ik zin heb zal ik eens proberen ze er op te zetten. al zie je natuurlijk nog amper wat, kan het zo wel bij houden.
leuk hoor... al die buikfoto's. Hier ook weer eens tijd maken voor een nieuwe. Er staat er wel 1 in mijn album..
Hee sjaam Wat leuk die buikfoto van je. Je hebt een mooie buik hoor die mag idd best geshowed worden. Haha gisteravond ook maar eens een foto van mijn buik gemaakt. Zelf kan ik nog maar weinig zien,Maar manlief vind dat hij al verschil kan zien. Nou wie weet komt de foto ook in mijn album. Morgen naar de verlosk dan gaat ze voor het eerst echt mijn bm stand voelen en proberen om het hartje te laten horen. Op de termijnecho die we 2 weken geleden hadden zagen we het hartje kloppen. Maar het blijft toch wel weer spannend hoor. Groetjes esmeralda
esme... kan zijn dat ze even moeten zoeken he... hier had ik bij 14 weken een afspraak waar ze ook naar het hartje ging luisteren. marieken, bescheiden buikje ja, met een grote jongen erin, hihi... Even vraagje aan de dames, die een broek bij miss etam gekocht hebben en normaal maat 52/54 hebben... zouden jullie de bovenkant eens op willen meten... ik heb hier nl 1 positiebroek van noppies, en had er online nog een paar gevonden, maar voor 9 weekjes vind ik 90 euro eigenlijk wel duur... dus als er iemand wil opmeten... dan ben ik weer blij!
hoi marloes Ja klopt de kleine moet ook wel meewerken en niet steeds wegzwemmen. Onze eerste konden we met 11 weken het hartje al horen. De 2e moest ze even zoeken we hoorde net iedere keer "pok" ze zette zich net steeds af om weg te zwemmen haha. Maar na een poosje eindelijk het hartje gehoord. Dus ben benieuwd of deze 3e wel een beetje meewerkt of dat dat ook al zo'n dondersteen is. haha Aan die maat van de broek kan ik je (nog) niet helpen heb nog geen broeken gekocht ga dat ws dit weekend doen. groetjes esmeralda
Euhm..hoe bedoel je dat? Want de broek die ik heb is met zo'n heel elastisch buikgedeelte. En geloof me....daar zit héél veel rek in.
nou ik heb er een van noppies , ook met zo'n band... en net daaronder zeg maar. dus waar je knoop zit
Wel..de broek die ik heb is niet zo'n lowrider model met nog een broekband. Dus het zit heerlijk ruim. En ik die vaak 54 en soms groter moest kopen kom er heerlijk in. Het zal jou zeker ook passen, denk ik dan. En voor 25 euro kun je niet tobben.
Hallo meiden Vanmorgen bij de verlosk geweest. Voor het eerst de echte controle. Mijn baarmoeder was flink gegroeid.Het hartje kon ze helaas niet horen, je hoorde wel beweging ("pok ") net of de kleine zich steeds afzette en weg zwom. De verlosk. vertelde ook dat bij een 3e zwangerschap je baarmoeder nog meer uitgerekt is en dat de kleine flink de ruimte heeft om "weg te zwemmen." Maar toch een afspraak voor een echo gemaakt. We kunnen er vannavond om 20.15 pas terecht. Dat is minder dat het wachten zo lang duurt zit je toch wel de hele dag eraan te denken. Maar wel leuk om straks de kleine weer te zien en dan dat alles hopelijk goed is. Mijn oudste 2 kinderen zullen even mee moeten heb nl geen oppas.Maar ik heb het ze nog niet verteld dus misschien kunnen ze in de wachtkamer blijven spelen anders heeft vooral de oudste gelijk door wat er aan de hand is. Ik houd jullie op de hoogte Groetjes esmeralda
Hoi meiden Hier ook iemand met een BMI van 31 Ik was eind okt gestopt met de pil en dacht in dec ik ga proberen wat af te vallen. Ik was 6 kilo kwijt in januari en toen die maand ben ik ook zwanger geraakt. Ik had dit zelf niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Mijn verloskundige heeft ook niks over mijn overgewicht gezegt. Ben nu 3 kilo afgevallen (misselijkheid)
welkom Rose1982 Fijn dat je zo snel zwanger bent geworden.Ik was ook erg misselijk maar dat gaat nu steeds beter merk ik. Vannavond een echo gehad omdat de vk vanmorgen het hartje niet kon laten horen. En gelukkig alles is goed met de kleine hij/zij was druk aan het draaien,uitrekken,spartelen.En weer goed gegroeid! Een hele dag in spanning gezeten met gelukkig een goed einde op de avond en een aantal mooie echo's mee naar huis. Groetjes esmeralda
Welkom Rose1982! Heh Esme...fijn dat je echo zo mooi was. Jammer dat je er alleen de hele dag over hebt in gezeten. Wel een geweldig gezicht he..zo'n klein bewegens mensje in je buik?