100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi allemaal,

even een vraagje.. met hoeveel weken zagen jullie een 'buikje' ? Als ik recht lig kan ik mijn bm duidelijk voelen, en dan zie je het ook, maar als ik recht overeind kom, dan hangt dat flubber stuk er weer overheen.. :(

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja hier ook overhangende flubber hoor...maar óók een duidelijk dikkere onderbuik. Of ik nu lig of sta. Eigenlijk zie je het nog het best als ik zit.

Foto van afgelopen week staat in mijn album.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nij mij zie je ook al echt een bolling in mijn onderbuik en mijn broeken gaan daar strak zitten.

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    heb ook eindelijk mn foto album aangemaakt, en staan ook buik foto's in. normaal heb ik nog iets platter dan de 4 wk foto. bij mij zit al het gewicht op de kont en boven benen.

5. 894hi

894hi Niet meer actief

ik ben nu alweer 24 weken en 5 dagen zwanger gaat snel!

gister nog even een foto gemaakt (zie album)

vanaf nu op "dieeet"en maandag ochtend om 8 uur nuchter bloed prikken! voor de O.G.T.T test duurt 2 en half uur en 2x prikken !
    hopen dat alles goed is en hoop dat ze hier wel kunnen prikken.
    1e keer voor de zwangerschap bloed prikken was geen suc6 3x geprikt 1 in mn pols 1 in mn arm en 1 in mn elleboog :| ben toen ook 3 weken donkerblauw en stijf geweest :(

mja je moet er wat voor over hebben :p

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ sylvia wat een mooie buik :)

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ben nu 23 weken en als ik lig kan ik bm ook voelen maar als ik sta dan heb ik alleen het idee dat mijn bovenbuik wat dikker wordt, zie verder nog niet veel verschil he he kan nog steeds eigen broeken aan (niet allemaal hoor alleen de super stretch).

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik kan mijn broeken al lang niet meer aan, al met de 10e of 11e week niet meer.. en volgens mijn vriend begin je het al wel te zien, maar waarom zie ik het dan niet?!

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    misschien omdat je te graag wil en dat begrijp ik heel goed

ik ben nu 34 wk en 1 dg en je ziet het bij mij echt goed hoor teminste als ik me omgeving moet geloven en me man

maar als ik in de spiegel kijken dan zie ik het ook wel hoor maar heeft bij mij heel lang geduurd

10. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

22 feb 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    Hé plusmeiden ;) ,

Ik vraag me af he, voelden jullie, toen jullie bleken zwanger te zijn, pas later symptomen door dat extra laagje of maakte het niet uit?
    En wat voelden jullie wanneer?
    :rolleyes:

Liefs,

PS: ik word gek van mezelf, zoals eerder beschreven, zijn al 4jr bezig en heb nu een "goed" gevoel maar moet nog wachten met testen, pff [-X wat ik overigens niet kon laten, maar test is dus negatief :idea: duh!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik voelde me al "anders" vóór mijn NOD. En ik testte 1 dag ervoor positief. Volgens mij maakt het niets uit hoor...ben ook vanaf week 6 goed misselijk geweest.

12. ha meiden!
    Vandaag ook posi getest! En net nog geen 100+.
    Bij mijn eerste kindje was ik bijna hetzelfde als nu.. en ben toen 17 kilo aangekomen! Daar gaan we dit keer goed op letten!

13. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Hellen

ja was wel even spannend maar zeker een heerlijk gevoel om je kleine dondersteen daar zo druk te zien bewegen.

Xenas81: Gefeliciteerd met je zwangerschap. :whistle:

Karina:Dit waren zo ongeveer de symptomen waar ik last van had/ heb. * ik voelde in het begin echt het groeien van mijn baarmoeder had echt flinke steken :cry: dit duurde zeker tot ongeveer de 8e week.
    *Ik voelde me al heel snel misselijk ongeveer met een week of 5 dat is nu met 13 weken eigenlijk bijna helemaal over.Heb af en toe nog wel vlagen van misselijkheid maar niet meer de gehele dag.
    *Pijnlijke tepels had ik ook met een week of 5 en het gevoel dat mijn borsten voller werden. Na de 8e week werd dat wat minder, maar ik merk nu met 13 weken dat ik weer wat meer last krijg van gevoelige tepels , vooral als ik op mijn buik lig.
    *Ben ook erg moe (duizelig)geweest ook ongeveer vanaf een week of 4 en zag ook wel wat bleek (heb een donkere huidskleur maar een collega viel het echt op dat ik bleek zag :) ) gaat nu ook wat beter.
    *en haha wat verstrooid,vergeetachtig (zwangerschapsdementie nu al en ik moet nog een hele poos :D affijn had ik met de eerste 2 zwangerschappen ook erg veel last van haha )

Renate: Ik heb het idee dat ik nu ook een dikkere onderbuik ga krijgen. Mijn man zegt tenminste dat je het al goed kan zien. En zie het zelf nu ook wel meer. Maar heb ook nog een flinke bovenbuik. En doordat ik nu merk dat mijn broeken nu wat strakker gaan zitten heb ik op het moment eigenlijk 2 buiken :( .Als ik lig voel in mijn baarmoeder ook duidelijk.

14. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    xenax gefeliciteerd met je zwangerschap

hier alles ok hoor wel beetje misselijk maarja dat hoort erbij he en het is ook een beetje aan het rommelen maar als ik me rustig hou dan gaat het prima hoor

kan haast nie meer wachten hoor kijk der zo naar uit niet nar de bevalling maar naar de kleine

het is nog maar iets meer als 5wk dus gaat super hard

15. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

hoe is het hier?

ik moet echt heel even klagen hoor sorry:p

ik word het echt een beetje zat nu het is ook nog maar iets meer als 5 wk maar ben zo onzeker kan ik het wel mama zijn en hoe zal de bevalling gaan

me schoonzusje is ook in verwachting en die is anderhalveweek eerder als ik maar die lijkt der rustiger onder als ik of misschien lijkt het maar zo

heb nu officieel verlof dus zit lekker thuis ga zo maar beetje rustig stofzuigen enzo want moet echt even poetsen misschien dat ik daar een beetje rustiger van word

heb voor de kleine wel alles klaar hoor dus daar heb ik rust van ik weet nie precies wat het is maar voel me gewoon nie zo fijn ook heel erg huilelig gisteren weer bij film zitten huilen en kon gewoon even nie stoppen dus zei al tegen me man sorry hoor hormonen

as donderdag voor het eerst naar me nieuwe gyn dus das ook best spannend maar denk dat het wel goed komt hoor

hebben jullie misschien ook soms jullie twijfels iedereen wil zich der ook maar mee bemoeien en vragen elke keer of ik me wel goed voel enzo
    wel lief maar soms heel vervelend

sorry hoor voor me verhaal maar moest het echt even kwijt

16. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Heb eigenlijk niet echt veel symptonen gehad, had alleen hoofdpijn en temp bleef hoog en natuurlijk werd ik niet ongi en was erg moe maar dat is alles eigenlijk. ben niet misselijk geweest. en verder gaat alles super goed ben ook nog maar 2 kilo aangekomen (ben nu 23 weken). Heb alleen geen weerstand meer he he ben nog nooit zo vaak verkouden geweest!
    Ik kan zelfs al vanaf week 20 de baby voelen omdat placenta naar achteren ligt en dat met een dikke buikwand!

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Heb vanmorgen mijn eerste echo gehad.

Wat is dat mooi als je voor het eerste de kleine op het scherm heen en weer ziet bewegen.

18. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    leuk is dat he miron

ik sta nogsteeds elke keer verbaasd hoor dat der echt een lief klein nieuw leven/mensje in me buik groeit

19. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik mag dinsdag voor mijn eerste echo. Heb er heel veel zin in, maar ik kijk er ook wel een beetje tegenop. Omdat je niet een van de slankste ben heb ik al allerlei doemscenario's bedacht. Gaan ze niet zeuren over mijn gewicht ... kunnen ze wel ons kindje zien door die speklaag heen .... en dan het op de weegschaal staan. BAH BAH BAH!
    Maar goed ... ik hoef er niet elke week heen ... dus ik zal het wel overleven!

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meid

maak je niet druk dat ze het niet zouden kunnen zien want dan doen ze een inwendige echo heb ik ook een paar keer gehad en steld echt niks voor hoor helemaal nie pijnlijk ofzo

succes en we horen wel hoe het was he maar maak je niet druk en geniet ervan want voor je het weet ben je aan het einde van je zwangerschap

Deel Deze Pagina