100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ben vandaag op positie kleding jacht geweest in nijmegen, 3 geweldig leuke winkels gezien maar overal heel weinig in mijn maat. en wat wel in mijn maat was was niet leuk.. geen spijkerbroeken.. dus it's time, en de c&a kunnen jullie van het lijstje halen. die hebben niks.
    baal nu wel heel erg, want heb bijna niks meer om aan te trekken dat ook nog lekker zit dan. en bij een te strakke broek word die buik gehalveerd en das niet mooi he.
    vind het wel heeel raar dat zelfs de mevrouw van de winkel niet aan zwangerschaps kleding in grote maat kon komen, word bijna niet gemaakt zegt ze..
    dus wat moeten wij dan?? nog steeds in soepjurken lopen zoals vroeger?? het is gewoon discriminatie, alsof wij niet zwanger mogen worden ofzo. kan er zo boos om worden.

2. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    hoi Marieken

Ja het is echt discriminatie dat er voor vrouwen met een maatje meer eingelijk haast geen kleding te krijgen is.Ik ben ook al weer een tijdje op zoek. De kleding die ik bij mijn eerste zwangerschap aan had pas ik helaas niet meer en is bovendien ook helemaal versleten op de bekende schuurplekken. Nu had ik nog wel een gewone spijkerbroek met elastiek ooit gekocht bij een grote maten winkel hier in afoort.Die pas ik nu op het moment. En onlangs heb ik bij ulla popken ook een grote maten zaak, 2 broeken gekocht die flink mee rekken bij de buik. Ik kon toen ik zwanger was van onze 2e ook niet slagen bij its time, ze hadden toen nl veel legging achtige broeken en dat vond ik toen niet mooi die tekenen nl erg om je benen.Misschien hebben ze nu wel betere broeken ik heb nu nog niet gekeken. Maar weet wel dat het toen best wel prijzig was daar. Ik heb ook heel wat zitten googlen maar het is moeilijk te vinden.Ik zag wel dat neckerman.com positiekleding in de maten 52 / 54 heeft en zal binnenkort eens wat bestellen om te kijken of het wat is.

Groetjes esmeralda

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  4. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

ja is ook zo stond ook met me oren te klapperen toen ze het tegen mij zeiden
    xl bij prentital valt vrij groot en ik heb gewoon joggingbroeken aan

denk dat bij mij de bevalling is begonnen ik heb om de 5min kramp maar kan het nog goed wegzuchten nie dat ik nie meer kan lopen ofzo
    dus nog even afw8 en als het over een uurtje nog zo is toch maaris bellen dan he

de hond was vanavond erg onrustig en wilde nie bij mij vandaan misschien toch een voorteken

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Marloes...dank voor je speurwerk! Er zitten een paar tussen die ik nog niet had gevonden!

Knuffie: als dit het is: zet um op meid..je kán het!!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    vanmorgenvroeg in het ziekenhuis geweest had heel de nacht kramp om de 5 min

zijn dus oefenweeen blijkt heb nog helemaal geen ontsluiting dus weer naar huis gestuurd heb as maandag afspraak bij me gyn maar vermoet dat ik dat nie ga halen de weeen worden nie minder en net een slijmdraad verloren dus spannnend

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik vind alleen de jeans bij belly fashion leuk, maar ik ga echt geen 86 euro daar voor betalen!
    al zal ik denk ik wel moeten, anders kan ik nog een half jaar in joggingsbroeken en leggings lopen.. bah!

knuffie succes!!!

8. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Gister voor controle geweest bij de VK. Moet 12 mei een groei echo laten maken omdat de vk denkt dat mijn baby wat aan de grote kant is. Ze zijn vergeten mij de suikertest te laten doen en nu wil ze toch even kijken fo er symptomen zijn van zwangerschapssuiker. maak me meteen ongerust. Bij de 20 weken echo was het buikje ook iets dikker dan gemiddeld, maar wel binnen de norm.
    Heeft iemand dit ook meegemaakt. Moet ik me nu zorgen maken????

9. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Marloes 80 bedankt voor webwinkels ik zal er eens gaan rondsnuffelen.

he Knuffie ,wat spannend zeg!! Hoop dat het doorzet en dat je een voorspoedige bevalling hebt.

Groetjes esmeralda

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    heb nog 2 broeken bij neckerman besteld, zit wel wat leuks tussen voor niet heel duur. en inderdaad tot mt 54.

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    We zijn vandaag geweest voor een echo met geslachtsbepaling. Was toch zo nieuwschierig.
    De beide oma's to be zijn ook meegeweest.

Ik heb tot nu toe altijd gedacht het wordt een jongetje en mijn ouders zeiden de hele tijd nee hoor het wordt een meisje. Bleken mijn ouders toch gelijk te hebben.

Het wordt een Meisje. Dus vandaag maar de eerste roze spulletjes gekocht :)

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    gefeliciteerd met je meisje!!!

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja wat leuk,gefeliciteerd met je meisje!
    Vanaf hoeveel weken kunnen ze dat eigenlijk zien? En is het moeilijker te zien als je overgewicht hebt?

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    meestal is het vanaf 18 weken echt zichtbaar en het extra vet laagje maakt dan niks uit hoor!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nee, je hoeft je geen zorgen te maken, Kylian heeft na de 20 weken bijna de hele zwangerschap een groei voorstand gehad (hij liep wel tot 3 weken voor op de groei).

Wat betreft de suiker, heb je veel dorst? Hoe ruikt je urine, ruikt die zoet dan kan dat wijzen op teveel suiker, ruikt het naar acceton dan kan dat wijzen op te lage suiker.

Groetjes Anita

16. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    De echoscopiste waar ik kom kan al vanaf 14 weken het geslacht bepalen.
    Ook met een vetlaagje is dat geen probleem. Maar ze duwt wel hard op je buik prettig is dus anders.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Knuffie 23,

Hoe is het ermee? Nog niets??

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik doe ook mee, heb weer een buik foto geplaatst. met mn 13 weken ben ik al flink gegroeid!! zit al heerlijk in positie kleding en lelijke huispakken. (die draag ik ook alleen binnen hahha)

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Miron! Wij hebben vorige week ook te horen gekregen dat we een meisje verwachten :)
    Iedereen in onze omgeving en wij zelf dachten een jongen. Heb van het weekend ook de eerst roze kleertjes gekocht! En we zijn al de kinderkamer aan het verven.

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    @ Rose1982! Leuk ook een meid :) Met de kinderkamer moet ik nog effe wachten. We moeten eerst de zolder nog verbouwen. De computers moeten nu ergens anders heen (we zijn beide een beetje computer nerds) en dan pas kunnen we aan de kinderkamer gaan beginnen. Morgen komen de dakdekkers omdat het dak eerst ook nog gemaakt moet worden voordat we de zolder aan de binnenkant kunnen afmaken. nou ja we mijn man en mijn schoonvader.

Deel Deze Pagina