100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat een werk allemaal he..voor die kleintjes. Ik en mijn Lief moeten ook og eens 2 kamertjes inrichten, omdat we nog niet bij elkaar wonen. Zal maar niet te lang meer wachten, met mijn bekenklachten.

Vrijdag heb ik eindelijk mijn 20 weken echo. Best spannend! Lief wil niet weten wat het is, dus behalve als het echt heeeel erg wijdbeens gaat liggen, zal ik het pas weten als onze uk er is.

2. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Miron

Leuk zeg dat jullie een meisje verwachten. Wij wachten eerst de 20 weken echo af en doen daarna nog een echo om zeker het geslacht te weten. Dus het is bijna zover spannend ik denk zelf dat het weer een meisje is.
    Donderdag met koninginnedag was ik precies 18 weken en toen heeft mijn man voor het eerst de kleine voelen bewegen toen hij zijn hand op mijn buik legde. Ik voelde zelf de kleine al een aantal weken bewegen, en vond het fijn dat mijn man nu ook de kleine kan voelen.
    Weet iemand hoe het met knuffie is, ben benieuwd of de bevalling doorgezet heeft.Las dat ze voor/oefenweeen had.

Groetjes esmeralda

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jah..ik kwam ook al even kijken of er nieuws is van Knuffie. 't Is stil rond haar he?

4. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    ja , hopelijk is dat een goed teken en ligt ze te genieten van haar mooie kindje.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik mag me nu officieel hier melden, ben namelijk zwanger....
    heb meteen een lichte keelontsteking en blaf als seabirt maar dat mag de pret niet drukken!
    Hopelijk zie ik een januari 2010 een mooi kindje naast me liggen!

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hey lovelylonnes, gefeliciteerd!!!
    geniet er van meid! en welkom hier.

met ons alles nog steeds goed, ben zelfs nog helemaal niks aangekomen!!
    wie had dat nog meer?? eigelijk verwachte ik als big girl zijnde juist veel bij te komen maar de buik groeit goed en is al echt duidelijk maar nog geen extra gewicht. hoop dat het zo blijft, hij haalt de kilo's maar uit mn kont hahaha
    net bijna 2 weken vakantie gehad en het werken valt me wel weer zwaar moet ik zeggen, mn energie is nog volledig weg maar ik klaag niet hoor! verder helemaal nergens last van!

7. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Gefeliciteerd lovelylonnes.
    Geweldig dat je ook zwanger bent welkom op deze site.

Hoi Marieken,
    Fijn he dat je buikje groeit en dat je er op de weegschaal (nog ) niets van ziet.
    Ik heb me in het begin wel gewogen toen ook niets aangekomen.En nu zou ik het eigenlijk niet weten weeg mezelf niet en dat hoeft van de verloskundige ook niet. Zolang ze maar aan de echo's en je buik kunnen voelen en zien dat ons kindje het goed maakt
    Bij de eerste was ik in totaal 12 kilo gaan gekomen en bij de 2e ongeveer 8 kilo. Viel dus reuze mee en dat was na de bevalling ook vrij snel weer verdwenen.
    Fijn dat je eingelijk geen last hebt van verder kwaaltjes naast vermoeidheid. Ik was echt heel erg misselijk de gehele dag en ook inderdaad vermoeid. Nu is de misselijk bijna helemaal verdwenen maar vermoeid blijf ik nog wel snel en zeker na 3 dagen gewerkt te hebben. Affijn maar de kleine doet het goed en ik voel ook goed bewegingen al sinds 14 weken en met 18 weken kon mijn man het ook voelen. Volgende week donderdag de 20 weken ben benieuwd.

groetjes esmeralda

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gefeliciteerd lovelylonnes :) !!!

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ben even tijdje nie geweest maar ben afgelopen woensdag bevallen van een mooie zoon
    me verhaal staat bij bevallingsverhalen en dan onder dylan
    liggen nog wel in het ziekenhuis want hij was een infectie aan het opbouwen dus heeft hij antibiotica voor maar hij is echt met een vliegendsvaart opgeknapt want hij ligt nu in een gewoon bed en geen apratuur meer dus is echt super
    hopelijk zondag of maandag naar huis das nog even afwachten

10. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Knuffie 23,

GEFELICITEERD met de geboorte van je zoontje Dylan, Geniet er van

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jeej Knuffie..van harte met je zoon!!!

Hier was de 20-weken echo goed. Geen geslacht gezien en helaas een te hoge bloeddruk. Maar ik ben wel heel blij met de goede echo!

12. linde90

linde90 Niet meer actief

hoi dames, ik heb de nieuwe echofoto´s van vandaag in mijn album gezet, het was allemaal perfect, en druk aan het bewegen .Ben helemaal blij nu hihi.

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    knuffie gefeliciteerd!!!!! hopelijk mag je snel van hem thuis genieten!!

14. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hee Knuffie,

Geweldig zeg dat je bevallen bent van een zoontje, leuke naam ook dylan.
    Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie thuis samen gaan genieten van dit wondertje.

Hee hellen1971

Fijn dat de 20 weken echo goed was, jammer dat het kindje zijn/haar geslacht niet wilde verklappen haha. Gaan jullie dan misschien nog een pretecho laten maken om toch het geslacht te kunnen zien?? Jeetje hoge bloeddruk heb je hier nu medicijnen voor? Dat is niet leuk zeg hoop dat het zich snel stabiliseert.

Hee lara 1
    Fijn dat ook jou echo goed was. Mooi he dat zo'n klein mensje al druk kan bewegen in je buik he. Ik stond er ook weer versteld van toen ik dat zag met de termijnecho. Geniet ervan.

Liefs esmeralda

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    knuffie 23,Gefeliciteerd met je zoon!!!

16. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    dank jullie wel voor de lieve reacties
    vandaag krijgt hij zijn hielprikje en de uitslag van het bloedkweekje maar de verpleegkundige zei al als er iets was geweest had je het al gehoord
    dus even afwachten nog

hopelijk snel naar huis want vind het ziekenhuis maar niks hoor maar met die kleine vent gaat het super

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    knuffie gefeliciteerd!

hopelijk mag de kleine man snel mee naar huis

18. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    morgen mogen we naar huis hoor
    eindelijk kunnen we dan gaan genieten

19. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Knuffie met jullie zoon.
    Hoop dat alles goed gaat en dat je vandaag naar huis mag.

Moet morgen voor de groeiecho. Ben erg benieuwd wat de uitslag zal zijn!!!

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

we zijn lekker thuis hoor 1ste nacht is goed gegaan wel raar maar geniet vollop

Deel Deze Pagina