100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    foto's knuffie!!

2. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    zal even kijken hoe dat moet:p?

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    als het goed is staat er een foto in me profiel

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    AAHHHHHHH wat een lief kindje!
    Leuk om te zien, zeg!

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh wat een prachtig knulletje! is nog een redelijk flinke of niet? en heeft die rode haren?? ziet er wel heerlijk gezond uit! goed gedaan meid!

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat een mooi ventje knuffie,zo lief :)

7. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    wat een schatje zeg, fijn dat het goed met jullie gaat.
    Lekker genieten van dit kleine hummeltje het gaat echt heel snel.

groetjes esmeralda

8. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    heeft blonde haren weegt nu 3380gr en 51cm

9. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    hoi knuffie

En mis je het zwanger zijn al een beetje? Die trappelende voetjes in je buik?
    Ik had vooral na de 2e zwangerschap toen ik na de bevalling lekker onder de douche stond echt zoiets van wat voelt die grote blubberbuik leeg aan een gek gevoel en miste best de trappelende voetjes.En het gevoel gezellig overal samen te zijn.Maar tuurlijk dubbel en dwars genieten van de kleine.

groetjes esmeralda

10. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja een beetje en is gewoon nog vreemd maar geniet nu op andere manier he

11. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

even een vraagje..

voor mijn zwangerschap woog ik ongeveer 120 kg, daar zit nu al wel wat bij.. maar,
    je ziet nog steeds geen buik! als ik lig wel, maar als ik sta blijf je twee 'delen' zien..
    wanneer word dat minder?

En ik wil thuis bevallen, maar dat moet dan op een eenpersoonsbed, en ik denk niet dat dat gaat lukken!! Ik zie mezelf nog niet op een eenpersoonsbed bevallen, iemand ervaring?

xx

12. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hoi renate

Ik herken het bij mij ging je het wat meer zien met 15 weken. En nu ik 20 weken ben gaat het geleidelijk meer naar een geheel toe en verdwijnt de bovenbuik wat meer.

Ik ben beide keren thuis bevallen, onderwater in een groot bevallingsbad die we midden in de woonkamer gezet hadden.En dat beviel goed haha. Ik had alle ruimte om mezelf vrij en licht te bewegen in de positie die ik zelf het prettigste vond.En mijn beide dochters zwommen heerlijk mijn buik uit.
    Waarom moet je op een eenpersoonsbed bevallen? Anders kan het gewoon in jullie 2 persoonsbed. En anders bevallen op de baarkruk misschien is dat wel wat voor jou? Als je liggend bevalt maak je geen gebruik van de zwaartekracht en moet je schuin omhoogpersen wat net weer iets zwaarder is. Maak je wensen bespreekbaar met je vk het is jou bevalling dus jij moet je er goed bij voelen.

Groetjes esmeralda

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja..die 2 buiken heb ik ook nog, toch is het al een aardige zwangere buik. Kiek maar op mijn foto's. Natuurlijk hoop ik héél hard, dat het nog één mooi geheel wordt. Pas dan zal ik overwegen een blote buikfoto te maken. Anders niet...

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    deze 100+ heeft zo weer een echo! heb er echt vet zin in, en hoop dat hun weegschaal niet te ver uit slaat.. op de onze ben ik nog niks aangekomen maar die klopt niet altijd..
    maar met 15 weken krijg je wel uitwendig toch? mn schoonmoeder gaat mee en dan is het fijner als ik niet met de benen wijd hoef..

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa het wordt zeker wel uitwendig, Marieken. Heel veel plezier he!

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    deze echo was weer perfect! mn schoonmoeder glunderde van trots. was zelf ook blij de kleine al zo groot te zien, juiste grote voor de leeftijd. de placenta ligt achter en hij/zij lag met het gezichtje naar beneden en dwars in de buik. kon geen gezichtje zien maar wel ruggegraat, armpjes en beentjes. en zag hem/haar ook bewegen dus was erg leuk. alleen wel heel kort, is maar paar seconden dat ze kijken.
    heb nog wel wat minder goed nieuws gehad, de anti stoffen in mn bloed (die mijn schildklier nonactief maken) zijn van het verkeerde soort. dus moet na de bevalling nog minstens 5 dagen in het ziekenhuis blijven. dan kijken ze bij de kleine of hij/zij geen versnelde schildklier er aan over heeft gehouden. ook tijdens de zwangerschap gaan ze vaker de hartslag om die reden controleren. die moet niet te snel worden. is allemaal gelukkig niet ernstig maar geen leuk nieuws natuurlijk.
    ook heb ik O negative bloed (wist ik al) en krijg dus in de 30ste week een prik met anti-A ofzo. en ook na de bevalling als de kleine een andere bloedgroep blijk te hebben.
    en de kans is groot dat ik (zwangerschaps)suiker heb..maar die willen ze pas in de 24ste week prikken.
    nog geen geslacht te zien in iedergeval, hopelijk over 3 weken meer gelukt.

dat was hem weer.

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Waarom moet je op een eenpersoonsbed bevallen? En waarom denk je dat dat niet zal lukken?

@Marieken das ff iets minder dat je in het zieknhuis moet blijven enzo,maar fijn dat je het van te voren weet dan kun je je daar iig op instellen. Fijn dat het weer een mooie echo was :)

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Marieken: fijn dat je echo goed was! Het is natuurlijk niet fijn, dat je een tijdje in het ziekenhuis moet blijven straks, voordeel is wel, dat je het nu al weet, dus kun je je erop instellen. Het komt vast goed!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey dames,

Mag ik ook mee kletsen hier? haha
    Ik ben nu aan het wachten op me ongi het is onze eerste ronde. Ik heb ook zwaar overgewicht en ik wou eerst gaan lijnen voor ik stopte met de pil. Maar we hebben besloten om toch maar gewoon te beginnen. Ik ben wel als de doods dat ik niet zwanger kan worden door me overgewicht. Ook omdat ik een redelijk lange cyclus heb na het stoppen met de pil de eerste keer 33 toen 40 en nu zit ik op dag 32. Maar het doet me wel goed om te horen dat er veel zwangere vrouwen zijn met overgewicht.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hartelijk welkom, Ninja!

Deel Deze Pagina