dank je... Ik wou vanmorgen een testje wagen . Ik had testen van CB 3 testen en 1 houder waarmee je ook je aantal weken ziet als je zwanger bent. Nu is er volgens mij urine op de houder gekomen en doet ie het niet meer haha nu moet ik morgen naar de winkel om niewe te halen en kan ik pas zaterdag testen grrrr. Maar misschien brengt het wel geluk want dan is me vriend ook jarig zou wel een leuk kadotje zijn natuurlijk hihi
Welkom ninja Wat zonde van de test (vooral die zijn niet echt goedkoop). Ik ben ook heel lang bang geweest om niet zwanger te kunnen worden maar volgens mijn gynecoloog hoeft dat geen probleem te zijn (kan wel maar er kan zo veel). Ik ben na een aantal maanden ovulatietesten gaan gebruiken en gaan tempraturen wat bij mij veel rust gaf omdat ik daar aan kan zien dat ik een eisprong heb.Het is pas je 1e ronde dus zou proberen je niet druk te maken (makkelijk gezegt).Hopelijk ben je natuurlijk gewoon heel snal zwanger
hoi ninja, welkom! we zijn benieuws naar jou test zaterdag, wel stom dat die nu kapot is, je zou verwachten dat die dingen waterproof zijn. ik vind het nu nog niet erg dat we in het zkh moeten blijven, lekker rustig, bezoek kan alleen tijdens bezoek uren komen, thuis kan alles starts klaar worden gemaakt, en ik heb 24/7 hulp om me heen. zal wel slecht slapen enzo maar ja, alles voor de kleine. verder met iedereen alles goed??
Ja joh Marieken,je moet er gewoon de voordelen van zien. Als ik zwanger raak moet ik (omdat ik medicijnen gebruik waar ik niet zonder kan) ook in het zieknhuis bevallen,waarschijnlijk ook een paar dagen blijven en mag geen borstvoeding geven,vooral dat laatste vind ik jammer maar het komt wel goed hoor,je doed gewoon wat het beste is voor je kindje.
ja ik weet dat het me eerste ronde is maar ik maak me al heel snel druk om dingen. Ik beeld mezelf allemaal spookverhalen in. Maar vooral omdat iederren in me omgeving binnen 3 maanden zwanger is of een keer de pil vergeet enz. maar het komt vast allemaal goed
Hoi Marieken Spannend allemaal hoor dat je ook nog getest moet worden op zwangerschapssuiker. En je kan je inderdaad er nu beter op instellen dat je straks moet blijven na de bevalling.Fijn dat je straks wel veel hulp om je heen hebt. welkom ninja ik hoop dat je snel zwanger zult raken. Jammer dat de test nu al kapot is gegaan.Ik heb vaak goedkopere testen gebruikt , zelfs van de hema die werken ook prima. Ik heb inmiddels de 20 weken echo gehad en vond beelden erg onduidelijk jammer genoeg. Tja wat meer vetjes he, de termijn echo was heel duidelijk maar die kon ze toen nog vanuit mijn lies maken. Het was ook een staigaire die eerst de 20 weken echo's maakte en daarna de echografiste. Voor zover ze het konden zien was/ is alles oke dat is toch wel weer een gerust stelling. Zaterdag 30e gaan we een pretecho maken voor het geslacht dat willen we graag weten en voor ons wel handig omdat we al 2 meiden hebben anders moet er een kamer van roze tot blauw omgetoverd worden haha. Ik weet niet of jullie het ook zo ervaren maar ik merk dat zodra de omgeving weet dat je zo rond de 20 weken bent, dat de eerste vraag die ze me tegenwoordig stellen of gewoon zeggen is: O op de helft al , Dan weet je dus wat het is!!! of dat ze gewoon ronduit vragen EN WAT IS Het ? Er word ons tegenwoordig niet eens meer gevraagd en was alles goed met het kindje?? Het lijkt wel of het geslacht belangrijker is dan de gezondheid. We houden als we het weten lekker voor ons zelf misschien breng ik jullie wel op de hoogte hier.Maar fam en vrienden moeten toch echt wachten. Ik merk dat mijn hormonen dan opspelen en ik hier best geirriteerd door raak! Ze gaan er maar vanuit dat je het altijd weet en dat ze dan ook gelijk op de hoogte gebracht worden. Affijn dit moest ik een kwijt haha. Ik zeg trouwens tegen de omgeving dat ik minder ver ben dit om te voorkomen dat ze rond de uitgerekende datum allemaal gaan bellen van o is er nog niets,of ben je al bezig (alsof ik dan de telefoon aan zou nemen als ik aan het bevallen ben) bij onze 2e werden we echt gek van die telefoontjes en onze 2e is netjes op de uitgerekende datum geboren. Maar het gebel begon al 2 weken voor de uitgerekende datum. Zo nu ga ik even lekker zwemmen met mijn meiden even ontspannen haha. Groetjes esmeralda
goede morgen dames, hoe gaat het met iedereen?? met ons nog perfect, voel me misschien nog wel beter dan voor de zwangerschap! ben heerlijk relaxed met genoeg energie en slaap heel goed.
hoi meiden.. Ik ben ZWANGER!!!!!! nog maar heel pril 3 weken en 3 dagen. Ik ben zo bang dat het mis gaat.
gefeliciteerd!!! en probeer er wat van te genieten!! fout kan het altijd gaan, dat is gewoon een kwestie van afwachten en je netjes gedragen. veel succes en welkom in onze club!
ik besef het gewoon nog niet. Het is zo raar haha ik zal het pas geloven als ik de echo zie denk ik. Heb vanmorgen weer een testje gedaan en die was wel lichter als gisteren maar me urine was ook veel lichter
streep is streep ga daar maar van uit. en ik ben nu ruim 18 weken en vind het nog steeds onwerkelijk.. ik hem de kleine al vaak zat gezien en gehoord maar nog niet gevoelt. dan word het voor mij al veel echter. ik hoop dat je het net zo makkelijk krijgt als ik.
hier is een biggirl, het is inderdaad rustig op het forum sinds de verhuizing, ik heb ook even moeten zoeken, maar weer gevonden. Hoe is het met je?
hallo allemaal ik ontdek dit clubje nu pas haha beter laat dan nooit zeggen ze wel eens maar ik sluit me er graag bij aan
Ninja,gefeliciteerd Ik ben helaas nog niet zwanger,we zijn nu 9wkn bezig.Bij de gyn geweest die heeft mijn eierstokken en baarmoeder onderzocht,zag er prima uit.Nu word m'n bloed onderzocht en mijn man krijgt een spermatest.Ben best zenuwachtig voor de uitslag,hopelijk alles goed!
Hier ben ik ook weer. Mijn abonnement was dus foetsie:s Maar goed, heb het topic weer kunnen vinden . Gefeliciteerd Ninja en natuurlijk een welkom aan jou en andere nieuwe ladies.
fijn dat een aantal dames de weg terug weer heeft gevonden! hier alles nog top, qua gewicht amper aangekomen en wel een flink buikje. ook begint de kleine al wat te schoppen al is het nog niet hard en duidelijk. toch al een heerlijk gevoel. wie heeft er al extra klachten door overgewicht? ik alleen snijdende pijn in mn voeten, volgende wk ff langs huisarts.
ik vond het al zo stil hier haha. Dank je voor de felicitaties. Ik kan het nog steeds niet geloven. Gewoon na de eerste echte ronde gelijk raak. En dat met flink overgewicht. Ik ben wel al 3 kg afgevallen omdat ik zo gezond eet nu haha
Met 24 weken zat er één kilootje aan. Ik heb verder weinig problemen, althans wat mijn gewicht betreft. Bekkenklachten heb ik dus wel heel erg.