Ik ben echt kapót. Al mijn hulptroepen waren er niet vandaag, dus ik heb ( veel te veel) zelf moeten doen. Gelukkig kwam ex helpen met stofzuigen en dweilen. Stik van de pijn nu...echt heel erg. Zal morgen wel helemaal een wrak zijn en ik zie nu al tegen slapen op. Maar goed..als het maar ergens goed voor was. Tja de kijkers. Leuke mensen , beetje mijn leeftijd met zoon van een jaar of 6. De makelaar zei, dat ze erg enthousiast waren over het huis. Klinkt goed he? Maar...( ja er is een maar, natuurlijk) hun hebben hun eigen huis OOK nog te koop staan en volgens mijn makelaar voor een vraagprijs ruim 20.000 hoger dan hij denkt dat het waard is. Het kan dus alle kanten nog op nu. Of ze doen niets en wachten tot hun huis weg is, of ze doen een bod met een lange oplevertermijn ( zou ik niet zo verschrikkelijk vinden) of het is bij deze meteen over en sluiten.
@ helen, wel jammer dat je hulptroepen het hebben laten afweten......... hoe voel je,je nu?? probeer wel je rust te pakken he, belangrijk!! ik blijf voor je duimen dat je huis verkocht wordt, groetjes susanne
Jammer dat ie wat donker is Marieken..maar wat ik zie, ziet er goed uit! Huizennieuws: makelaar belde dat ze het af hebben gewezen op de achtertuin. Die moet inderdaad nog opgeknapt worden. Hij vertelde later, dat deze mensen al tig huizen hebben bekeken en altijd wel een reden vinden om af te wijzen. Tja..die zullen wel niet zo makkelijk slagen, want een huis vinden wat tot in de details perfect en volgens jouw zin is, lijkt mij ook wel erg moeilijk. Het is alleen wel jammer en verdrietig voor mij, want dit waren de eerste kijkers in 10 maanden tijd (openhuizen route niet meegenomen) en dat belooft dus weinig goeds voor de toekomst Een toekomst die er voor mij niet zo best uitziet, gezien het feit , dat ik, zolang dit huis niet is verkocht, na de geboorte van mijn kindje moet gaan leven van 50 euro per week. Heb nu dus wel ff een rotdag en harde buik na harde buik van de stress. Maar goed, ik gun mezelf deze baaldag en daarna moet ik weer verder. Juist vanwege dat kleine mensje in mijn buik!
@ marieken mooie buik hoor!!! @ hellen wat vervelend dat de mensen het huis hebben afgewezen. Ik hoop dat er snel een koper komt. Doe rustig aan!!*knuf meis* Ik heb gisteren een echo gehad en ik heb het hartje gehoord 183 BPM alleen de echo was wel onduidelijk en ze konden me termijn niet goed berekenen helaas. Volgens daar kwam ik op 7+2 uit maar hij zei dat het niet nauwkeurig was en dat ie dacht dat ik langer zwanger was. Maar goed ik heb nog een echte termijn echo dus dan zullen we zien. Vandaag intake gehad bij de VK en gelukkig was alles goed. Bloeddruk 125/70,suiker 4,5 geen eiwit in me urine en geen bloedarmoede. Alleen me gewicht was te hoog haha ze rade me aan om een afspraak te maken bij de dieettist. Ze waren ontzettend lief bij de VK en ze hebben niets negatiefs gezegt over me gewicht. Ik mag zelfs thuis bevallen alleen wel beneden
@ marieken, mooie buik hoor! je kunt het al goed zien met 24 weken! @ helen, jammer dat je huis niet verkocht is! ik hoop dat je,je huis gauw mag verkopen! en idd goed aan het mensje in je buik blijven denken! @ ninja, fijn dat alles goed was bij de vk! ik heb verder nooit watb gehoord over mijn gewicht, allleen een keer bij de gyn. dan, maar goed er moet altijd wel iemand zeuren he wanneer heb je nu weer een echo? voel je,je verder wel goed? hier gaat alles zn gangetje, mijn oudste is altijd vrijdags smiddags vrij en de jongste is bij het ophalen van mijn oudste in slaap gevallen dus die wilt nu niet meer slapen, maar evn zo een spelletje met ze doen ofzo, het is nu ook zo'n rotweer.......:x groetjes susanne
ik moet nog een afspaark maken voor een nieuwe echo. Dat zal begin aug. worden denk ik. Ik voel me verder goed. Wel veel moe en soms wat misselijk
Hallo Meiden Eindelijk heb ik jullie weer gevonden het was wel even zoeken en nog even wennen zo dit nieuwe forum.Vandaar dat ik er een tijdje niet was. Moet nu nog even uitvogelen hoe ik mijn banner weer terug krijg iemand een idee hoe ik het weer in kan stellen?? Leuk suze dat je ook zwanger bent van de 3e. Ik heb 2 dochters de oudste is 6 en de jongste 2,5 geweest.En nu dus 29+3 dagen zwanger van brusje. Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb al sinds 20 weken ontzettend last van harde buiken heb nu nog een weekje vakantie maar ga daarna ws de ziektewet in.Halve dagen werken.Jammer want ik had net als bij de 2e zwangerschap tot 4 weken voor de bevalling door willen werken maar helaas dat gaat niet lukken.Gezondheid van de kleine gaat natuurlijk voor. As vrijdag met 30 weken een groei en liggingsecho omdat de verlosk het door mijn extra vetlaagjes niet goed kan voelen hoe het kindje ligt.En straks met 34 weken nog een echo voor de definitieve ligging. we kijken er weer naar uit om de kleine weer te zien. groetjes esmeralda
hoi esmeralda, leuk hoor, jouw kids hebben dezelfde leeftijd als de mijne, ik ben deze zwangerschap ook wat eerder gestopt met werken, wou ook graag tot 4 weken voor werken maar dat ging helaas niet, heb het nog wel volgehouden tot 34,5 week maar toen was het echt gedaan!! groetjes susanne
Hallo meiden ... ik voel me echt super en ook bij de VK heb ik steeds fijne dames. Was eerst ook bang voor de reacties, maar ik heb alleen nog maar positieve ervaringen tijdens mijn zwangerschap. Dus laat je niet gek maken!
Bij mij gaat het ook goed bij de verloskundige, vandaag voor de eerste keer de nieuwe gehad, (ze doen het met zijn 2en), en van haar hoef ik niet iedere 2 weken terug te komen voor mijn bloeddruk, gewoon iedere 4 weken, wel fijn hoor, vond het toch wel beetje vervelend die uitzondering hahaha, de bloeddruk was op 1 x na iedere x perfect. Wel gaan we de suikers in de gaten houden, hebben hier meer dames mee te maken??
Ik heb tot 2 x toe nu ene glucose dagvurve moeten doen, maar hij was in beide gevallen volkomen normaal. Wel is wurm bovengemiddeld groot, maar waarschijnlijk bak ik gewoon grote kids. Bloeddruk is fink hoog geweest...in deze periode is ie netjes. Maar het blijft iets wat de aandacht houdt. Ik meet ook thuis.
Vandaag ziek thuis met een flinke verkoudheid. Slaap al wat slechter nu maar nu helemaal met al dat gekuch.
ik heb ook een paar keer een dagcurve moeten doen, bij mij zijn de suikers telkens net op het randje, dus ik moet wel oppassen. Mijn beeb is ook aan de grote kant, heb met 30 en 32 weken een groeiecho gehad, maar mijn 2e was ook 8,5 pond, dus ook ik maak grote beebs, nou ja zolang het er allemaal doorpast he hahahaha @ miron, beterschap! vervelend dat je ziek bent. ik slaap op het moment wel erg slecht, moet er ook tig keer uit om te plassen........verder gaat het wel goed eigenlijk, vind het alleen vandaag wel weer erg warm!! groetjes susanne
Heb nu pas 2 keer moeten prikken voor suiker beide keren was hij heel netjes. Ook mijn bloeddruk is iedere keer super. Ben dus benieuwd als ik over 2 weken weer moet want dan wordt er gekeken naar de ijzerwaarde, en ik moet urine meenemen om te laten testen op zwangerschapsvergifteging. Moeten jullie dit ook?
Ja, ik moet de volgende keer ook ochtendurine meenemen, en voor de ijzerwaarde geprikt worden. ben dan 28 weken zwanger
ik heb nog nooit urine mee hoeven brengen, is mss toch anders qua regio? ik heb had wel bij de andere 2 zwangerschappen aan het eind dat de bloeddruk wat omhoog ging, en dat ik wel even moest plassen om te controleren of er eiwitten in zatten en toevallig afgelopen week moeten plassen om te controleren of er een of ander bacterie in mijn urine zit, omdat ik regelmatig blaasontsteking heb, als dat het geval is moet ik tijdens de bevalling aan de antibiotica, maar de vorige keer was dit niet zo, dus ik hoop eigenlijk dat dat nu weer niet het geval is, ik krijg van de week de uitslag denk ik, want ze moeten dat wel voor de 37 weken weten. groetjes susanne
bah bah bah ben hartstikke verkouden. Wordt gemiddeld 3 a 4 keer per nacht wakker van het hoesten en moet dan gewoon opstaan totdat de kriebels weg zijn. Daarnaast ook nog last van een aambei en dat in combinatie met hoesten is geen pretje. Heb me wel ziek gemeld dinsdag ook om overdag nog een beetje te kunnen bijslapen. Maar ja over een paar uur komt Babydump het kamertje en de kinderwagen leveren . Ben dus hartstikke benieuwd hoe het uit gaat zien als alles op zijn plek staat.
@ Miron, Beterschap, is wel heel vervelend zo voor je. bij ons wordt vandaag ook het kamertje gebracht door babydump, heb er helemaal zin in.
veel plezier met het kamertje opzetten en inrichten! ga ik over 3 weken doen, en nu al vreselijk veel zin in!