100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    @ Lara Spannend he is net of het dan al een stuk echter wordt.

Ze zijn net geweest. Helaas is alleen de kast niet compleet. Er zaten 2 rechter helften in de doos. Een geluk is dat we de linker helft morgen kunnen ophalen bij de winkel. We moeten dan alleen de kast zelf verder in elkaar zetten maar dat is geen enkel probleem.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Miron,

Hier zijn ze net ook geweest, ze hebben de dozen gewoon neer gezet, en verder niets in elkaar gezet.
    Moeten we helemaal zelf doen...

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Dank je, hihi, mijn vent is nu nog de plintjes aan het plakken, en dan gaan we beginnen met de meubels. joehoe, het wordt nu wel echt zo........

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dag dames,

ik ben zelf 100+ en sluit me ook even aan bij dit forum.
    Mijn man en ik zijn bezig met zwanger raken. Ik ben nu sinds januari van de pil af en we zijn iedere maand druk aan het proberen. Sinds nu voor het eerst bezig met ovulatietesten. Maar wat ik graag wil weten van de andere volslanke dames:

na hoeveel maanden waren jullie zwanger? Maakt het veel verschil in tijd als je als slanke of als volslanke zwanger wilt worden?

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Barbara, welkom....
    Bij ons was het in de 6e ronde raak.
    Dat was ook de 2e ronde met ovulatietesten, zo was ik er achter gekomen dat mijn eisprong niet altijd op het zelfde moment was. en dat er werkelijk ook een eisprong was, bij mij was de eisprong 4 dagen later dan de gemiddelde zeg maar.
    Dus wij hebben er echt wat aan gehad.

Ik hoop dat het ook snel raak mag zijn voor jullie

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    @ Barbara Welkom.

Ik ben in Januari 2008 gestopt met het slikken van de pil. We zijn er niet zo heel druk mee bezig geweest meer zo van het komt wel als het komt. Heb altijd ook een regelmatige cyclus gehad. Toen we na een jaar nog niet zwanger waren hebben we een ovulatie test gehaald. Meteen toen deze aangaf dat ik in de vruchtbare periode zat 1x geklust. En dat was meteen raak.

Ik heb voor de rest ook zeer weinig klachten. Alleen in het begin wat gevoeligere borsten en moe.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Barbara..welkom! Ik was niet bezig met zwanger worden, omdat ik te horen had gekregen dat het niet kon ( ik had geen eisprong). Ik had één keer een ei, net na die mededeling, en we hadden na het verhaal van de gyn ook zooiets van "kan toch niet zwanger raken"en toen bleek het spontaan raak. Het lijkt wel een roman ofzo..maar het is echt zo!

Zo...weer terug. Heel Dordt leeggekocht :D

Zonder gekheid: op een kleinigheidje na is de uitzet compleet! Ze hadden alleen nergens lakentjes zonder fratsen. En die wil ik wel hebben, omdat ik ze zelf ga borduren. Maar dat komt wel goed.

De Prenatal en de Hema varen weer wel bij de kooplust van ondergetekende en het blije paar grootouders ( ik netjes alle goedkope dingen pakken..moeders keek alleen naar wat ze leuk vond) Maar het is wel fijn om te weten dat zo ongeveer alles nu compleet is en het kamertje binnenkort ook af.

Vannacht wel 2x kramp gehad..niet heel auw..maar wel duidelijk mijn baarmoeder. Is het niet nog wat vroeg voor oefen- danwel indalingsgedoe? Heb er nu geen last meer van...alleen een zerig plek je zo'n 7 cm onder mijn navel. Alsof het blauw is...herkenning iemand?

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi barbara, welkom...., ik ben van mijn 1e door de pil heen zwanger geraakt, bij de 2e was ik de 2e maand zwanger en nu bij de 3e was ik de 3e maand zwanger, dus allemaal heel snel gegaan!!

@ hellen, ik heb vanaf 29 weken ong. regelmatig harde buiken en oefenweeen, dus het zou goed kunnen dat je daar last van hebt!

@ de meiden die bezig zijn met het inrichten van de kamertjes, leuk he!! dan wordt het zo echt allemaal, succes ermee!

@ miron, beterschap, vervelend dat je zo verkouden bent en slecht slaapt!

hier is alles rustig, moet volgende week pas weer naar de vk, dus ben benieuwd bij de andere 2 ging de bloeddruk aardig omhoog vanaf de 37 weken dus ik hoop eigenlijk dat dat me nu bespaart blijft, maar we wachten het rustig af!!

groetjes susanne

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb een paar foto's genomen van het kamertje en in mijn album geplaatst.

10. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Miron, leuk kamertje, wij hebben dezelfde mandjes en doen ook wit lime groen hahaha, zal zo ook eens een paar foto's maken

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Dames, er staan een paar foto´van het kamertje in aanbouw in mijn album.

Ook heb ik vandaag een nieuwe buikfoto gemaakt, die staat er ook in....

12. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    @ Lara Dat kamertje wilden wij ook in eerste instantie totdat bleek dat de commode geen la's maar kastjes had. Aangezien ik nogal een rommelvot ben vond ik dat niet zo'n goed idee.

Ook heel leuk die eendjes als behang. Heb je iets met eendjes :) ?

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja, wij hebben hier iets met badeendjes, allebei dus dat is wel leuk, niet dat het hele huis er vol mee staat hoor, maar we vinden ze wel grappig

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ miron, wat leuk zo met dat lime groen, mooi kamertje hoor!

@lara, wat leuk met die badeendjes zo! weer eens wat anders want zoiets heb ik nog nooit gezien! ook mooie foto's van de buik!

15. linde90

linde90 Niet meer actief

:x:xHier een super balende hormonenbom, we hebben de kast en de commode in elkaar gezet, maken we de doos van het ledikantje open is er 1 zijkant kapot, een hele spijl doormidden.
    Ik gelijk opgebeld, en nou komen ze eind volgende week een nieuwe zijkant brengen.
    Baal echt als een stekker nou, had zo graag de kamer af gehad.....:x:x:x

16. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Suze thanxs

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Miron en Lara: héél leuke foto's dames!

Hier, nadat een lieve vriendin nog 2 zakken kleertjes bracht, eens een inventaris van de kleertjes gemaakt. In maat 56 en verder best veel..maat 50, vooral gewone kleertjes moet ik nog wat bijshoppen. mMaar voor de rest zit ik goed in de - veelal- 2e hands kleertjes. Met wat nieuwe pakjes van vanochtend erbij en nog een paar die ik ga kopen, kan wurm de eerste tijd goed vooruit.

Pa belde net nog: dat ie zijn "Heineken did it"buikband vanavond aantrekt naar de yoga partner-avond. Whahahaha..durft ie toch niet ;)

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou dat is flink balen lara, kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is, als je eenmaal bezig bent, moet het ook af he!!

@helen, jullie weten zeker dan ook al wat je krijgt of niet, als je al zoveel kleertjes hebt,wij weten het niet, maar omdat we een jongen en meisje hebben, hebben we ook verschillende kleertjes al, ik heb 2 stapels gemaakt,dus een kan straks weer naar de zolder, ben wel ontzettend benieuwd!
    ik zoek alleen nog een neutraal pakje voor als het net geboren is, dat vind ik erg moeilijk! maar we blijven rustig verder zoeken.........

groetjes susanne

19. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    #659 esme, 23 jul 2009
    Laatst bewerkt: 23 jul 2009
    Hoi Barbara

Welkom!
    Ik was ruim een jaar gestopt met de pil en op het moment dat we dachten ja nu zou het leuk zijn was het gelijk de eerste ronde raak! Die relatie liep echter stuk!
    Daarna nooit meer de pil gebruikt nog wel een tijdje de nuvaring maar ook bij die hormomen voelde ik me niet echt happy dus daar ook mee gestaakt. En dus was het erg opletten met de condooms enz.

Ik kreeg een nieuwe relatie en toen mijn oudste 3 jaar was wilde we graag een 2e kindje en ook dat was weer gelijk de eerste ronde raak!

Toen de 2e in nov 2 jaar werd wilde we graag voor een 3e kindje gaan en ook deze zwangerschap lukte weer gelijk de eerste ronde!

Het ging dus erg snel bij mij ook ondanks de verschillende relaties die ik heb gehad.
    Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger zult raken. Ondanks overgewicht is het dus toch mogelijk snel zwanger te raken.

Groetjes esmeralda

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey esmeralda,

mijn jongste is ook van nov. ik neem aan die van jouw ook van 2006 of niet?

groetjes susanne

Deel Deze Pagina