ik heb dit keer wel veel meer voorweeen, en ik voel me al helemaal "beurs"van onderen, maar mijn andere 2 kwamen allebei met 40 wkn en 3 dgn, dus ik ga er maar vanuit dat ik weer over de 40 weken ga, dan kan het alleen maar meevallen maar ik heb er al behoorlijk genoeg van hoor, heb het erg warm en ben verschrikkelijk moe, dat heb ik bij die andere lang niet zo erg gehad, weet nu iig wat ze bedoelen met de "laatste loodjes" verder met iedereen alles goed? groetjes susanne
@ HANNELORE fijn dat de echo goed was. Leuk he je kleintje nu eindelijk te zien. Bijzonder mooi zo klein mensje in ontwikkeling. @ suze. Ja de laatste loodjes he, hoop dat je nu misschien toch eerder gaat bevallen maar tja dat is afwachten. De kleine geeft inmers het startsein. Ik heb me vanaf vandaag ziek gemeld heb erg veel last van harde buiken en werken in een kinderderdagverblijf met kindjes van 2tot4jaar doet daar geen goed aan. Gisteren en halve dag geprobeerd maar dat maakt niet uit ben volgens mij buik dan toch nog te druk! En heb er dan weer een paar dagen last van. Dan maar de laatste weekjes de ziektewet in tot mijn verlof.De gezondheid van de kleine gaat voor. Verder alles oke met iedereen? groetjes esmeralda
Hee hoi Hoe is het met iedereen?? Zie weer een paar nieuwe namen, leuk. Hier nu vakantie en merk dat het dan direkt beter gaat. Niet meer zoo moe en ook mijn pijn in mijn lies is minder doordat ik nu niet de hele dag zit. Gelukkig hoef ik straks ook nog maar 2 weekjes te werken. Ik vind het alleen beetje eng idee dat iedereen straks overal geweest is en dan die mexicaanse griep. Het liefst ga ik helemaal niet meer werken maar ja, je kan ook iemand in de supermarkt tegenkomen dus het zegt niet zo veel, ik weet het. Maar toch, vind het wel griezelig. Zeker nu ik vanochtend las dat ik engeland extreem veel zwangere vrouwen bezweken zijn aan die griep. Eerder hoorde ik al dat zware mensen ook een groter risico lopen, dus nu helemaal dubbelop, bah. Zal donderdag eens vragen hoe vk erover denkt.
oh jakkes Bowen.. moet er niet aan denken!! esme goed dat je eerder vrij neemt, ik werk ook in de kinderopvang en weet hoe zwaar het is. je moet nu gewoon aan jullie zelf denken. hier even een 4d echootje.. er staan in mn album nog een paar.
Leuke echo Marieken! Jouw foto's zijn gelukkig duidelijker dan de mijne. Zou door het vetlaagje komen, hoorde ik.
Hoi meiden, ik laat weer even wat van me horen. Nog bedankt voor alle lieve reacties na mijn miskraam, dat doet me heel goed! Het gaat verder ook goed met me. Vanmiddag een testje gewaagd en deze was weer licht posi! En dat vier dagen voor nod, hihi. Ik heb al een paar dagen dezelfde klachten als de vorige maand toen het raak was en mijn man kon niet meer langer wachten. Zaterdag ga ik nog eens testen (op nod) en dan hoop ik een nog duidelijkere lijn te treffen. De vorige ronde teste ik pas positief na 14 dagen overtijd te zijn.
Lieve Miza, Ik hoop zo dat het deze ronde meteen weer raak is! Ik ga enorm voor je duimen! Heb je tussendoor ook nog negatief getest (zodat je weet dat alle hCG uit je lijf was na de MK)? @All, hier alles goed. Vandaag weer goedgekeurd door de VK met een Hb van 8,2 en een bloeddruk van 110/75. Ik ben trots ! @Marieke, wat een mooie foto zeg! Weten jullie of het een jongetje of een meisje wordt? Liefs, Josien
thanks, nee we willen het niet weten. word een prachtige verrassing! (maar ik heb een duidelijk meisjes gevoel, al vind ik de kleine op de echo op een knulletje lijken)
Hmm, ik vind de foto hierboven dan weer echt een meisjesgezichtje, maar goed... het kan beide kanten op hè . Leuk in ieder geval dat de foto's ook zo duidelijk waren! Groetjes, Josien
@ Josien, dank je wel. Ik heb op 6 juli, 3 dagen na de miskraam nog eens getest en toen was deze al negatief. Op 3 juli ben ik ook geprikt op hcg waardes en deze waren maar 7, dus dat was heel weinig.
@ miza, ik hoop voor je dat het meteen weer raak is! zal ook voor je duimen! @ marieken, wat een mooie,duidelijke foto's! ik ben vandaag ook weer bij de vk geweest, alles goed, alleen de bloeddruk was wat aan de lage kant, onderdruk 55, maar dat is waarschijnlijk dus ook de reden dat ik de laatste paar dagen duizelig ben en me niet zo lekker voel! verder hartje etc. goed, moet nu elke week! groetjes susanne
Dank jullie wel meiden! Vanochtend nog eens een testje gedaan en deze is al veel duidelijker. Nog niet twee dezelfde kleur strepen, maar we hoeven er niet meer voor te turen zeg maar, haha. Je kan hem van een afstand zien. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen deze keer. (positief blijven. )
ik duim voor je mee miza!! hier glucose laten prikken: 5.6 voor en 9.8 erna. wel netjes toch? verder druk aan het klussen (letterlijk klussen )
@ mirza, spannend hoor! ik blijf voor je duimen, maar klinkt wel erg positief,ze zeggen een streepje=streepje dus........ @ marieken, toen ik suiker moest prikken, moest ie na onder de 8.0 blijven, ze houden wel overal andere waardes aan volgens mij( maar arnhem blijft arnhem he) maar dat was dan 2 uur na het eten, heb je geprikt na ontbijt of lunch? groetjes susanne