onze buiken lijken best op elkaar. grappig hahaa die van jou ziet er ook zeker zwanger uit. (lekker he! eindelijk trots op mn buikkie)
Zeker mooie buikjes dames, fijn he, eindelijk eens niet die buik verstoppen, ik geniet er ook iedere dag weer van, hieronder een buikfoto van vorige week. Ik heb net als jullie inderdaad ook geen enkels meer hahaha
Thanxs Hellen Hier een foto´tje van de pretecho die wij donderdag hebben laten maken. Onze kleine meid lag nu al dwars, ze had de hele tijd haar armen en benen voor haar gezichtje, dus we gaan nog een keer voor de herkansing. We hebbenw el een paar fototjes meegekregen en een dvd. 1 ding, ze is wel lenig hahaha
Mooie buiken dames!! Lara, leuke 3d jammer alleen dat de handjes en voetjes er steeds voorzaten. Maar nu nog wel een keer weer. Enkels, valt nog wel mee hier. Maar moet ook zeggen dat ik flink in beweging ben gebleven, morgen weer werken en weer stilzitten dan zal het wel weer erger worden. Gelukkig nog maar 2 weken. Morgenvroeg eerst groeiecho, ben heeeeeel benieuwd. Hoop eerlijk gezegd niet op een te groot kind, is mijn eerste dus doorgang is nog niet zo groot Ow ja vrijdag weer dagcurve suiker geprikt en was wederom helemaal goed.
zo lara, de kleine meid ligt wel heel grappig voor de camera zeg! knap zeg! onze heeft ook vaak de handjes bij het hoofd maar zo lenig als jullie dame is die niet. hier trekken mn voeten al weer wat bij nu het niet zo heet meer is. ben wel weer klaar met dat mooie weer, volgend jaar is het huis klaar dan mag het weer warm worden.
@ lara, wat een mooie echo foto's! een lenig kindje he! @ marieken, ik ben ook blij dat het weer,weer wat minder is hoor, mag van mij wel zo blijven! vind er niets aan en kan weinig met dat warme weer! @ bowen, spannend de groei-echo, ik zal voor je hopen dat het kindje niet zo heel groot is groetjes susanne
@ marieken, heb je al uitslag gehad van de gyn.? hier verder alles goed, morgen weer naar de vk, ik vind het vandaag wel weer een beetje benauwd! maar het is iig beter dan vorige week! groetjes susanne
hey meiden, Ik reageer niet zo vaak hier ben meer een meelezer haha. Ik zie hier echt mooie buiken voorbij komen... Ik hoop dat ik ook zo mooi buikje krijg als jullie. Waneer begonnen jullie het echt te zien? Ik ben nu 12 weken en ik zie nog niets pas ook al me kleren nog gewoon.. Ik heb vorige week de 12 weken echo gehad en heb ons beebje al zien zwaaien haha het was echt mooi om te zien. Alleen beetje waazige foto,s gekregen gelukkig maken ze bij ons ook altijd een dvd dus heb ik heel de echo op dvd en kan ik het iedere dag goed zien. 3 sept weer naar de VK ben benieuwd ze gaan het hartje luisteren dan. Konden ze dat bij jullie gelijk vinden? ze ze al dat ze het misschien niet kon vinden omdat ik wat steviger was. Gelukkig heb ik het hartje al horen klopppen bij de echo op 7 weken. En vorige week ook nog een zien kloppen.
Hoi, Ook hier een mama die te zwaar is. Van mn vorige zwangerschap ben ik niet meer afgevallen en het bleek ook dat mn schildklier nog net op het randje van `goed` zit. ( tussen de 12 en 24 moet het zijn bij mij is het 12.1) Ben nu bijna 5 weken zwanger en ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen. Vorige keer was ik ook te zwaar en deed de vk er niet moeilijk over dus hoop dat het nu ook zo is. Voor een aantal voor jullie is nu al bijna het einde van de zwangerschap! Succes met de laatste loodjes!
@ ninja, bij mij konden ze bij alle 3 de zwangerschappen het hartje wel horen vanaf een week of 13/14, wel even zoeken, maar dat schijnt normaal te zijn, dus ik denk dat je de volgende keer wel geluk hebt bij de vk, is toch weer leuk telkens om het even te horen! @ miepie, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! voel je,je verder goed? groetjes susanne
Hallo allemaal, Heel af en toe las ik topics op dit forum, maar ik ontdekte vandaag pas voor het eerst dit topic. Ik wil me graag bij jullie club voegen. Ook ik weeg 100+ en vandaag op de kop af 30 weken zwanger! Tot nu toe ben ik 2,6 kilo aangekomen en dat valt me zo ontzettend mee. Van tevoren had ik me al bedacht dat ik echt een olifant zou worden. Behalve enorme bekkenklachten gaat alles helemaal goed! Ik ben in december 2008 gestopt met de pil, 1 keer ongesteld geweest en daarna was het al raak. Ik was van tevoren sceptisch en dacht dat het wel een tijd zou duren voor ik zwanger zou worden ivm mijn gewicht maar dit was dus niet het geval. Sinds een kleine twee weken gaan mensen nu ook echt zien dat ik zwanger ben en heb ik voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik kan gaan showen met mijn buik ipv dat ik em moet "inhouden". Ik word wel elke keer gewogen bij de verloskundige maar ik krijg nooit commentaar. Natuurlijk werd ik er in het begin op gewezen dat ik overgewicht heb maar ze hebben er nooit lullig over gedaan in tegenstelling hoe ik het bij sommigen lees. Ik heb ook nooit een inwendige echo gehad. Ik heb er 2 gehad bij de verloskundige en 1 keer een pretecho. De verloskundige heeft mij ook verteld dat ik in het ziekenhuis moet bevallen omdat de ambulancebroeders me niet van de trap zouden gaan tillen. Ik vond het niet erg want ik wil toch ook in het ziekenhuis bevallen. Ze hebben mij echter niet verteld dat het dus een medische indicatie zou zijn. Het maakt me eerlijk gezegd niet zo uit, als het maar allemaal goed gaat en de kleine gezond op de wereld komt. Echt superleuk dat er dus nog meer meiden zijn "zoals ik"! Geniet ze allemaal! Groetjes Snooie
@ snooie81, welkom hier! ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm het gewicht, mij hebben ze er wel bij gezegd dat het dan om medische indicatie gaat, dit ivm de verzekering, ik weet niet hoe je verzekerd bent, maar vaak moet je bij een poliklinische bevalling zelf ook een deel betalen en met een medische indicatie krijg je de bevalling zoiezo volledig vergoed van het ziekenfonds, maar bij maakte dit verder niet uit, ik had de bevalling bij een poliklinische bevalling ook volledig vergoed gekregen. maar voor sommige scheeld het een hoop geld! groetjes susanne ps jullie kunnen wel zien dat ik me eigen een beetje verveel of niet ben de hele dag op de pc aan het loeren!!
@suze30: Ik ben top verzekerd bij DSW. Wij hadden al geinformeerd dat als het zonder medische indicatie is wij zo'n 180 euro eigen bijdrage moeten betalen. Maar ik ga het toch maar eens navragen bij de verloskundige. Bedankt voor de info in ieder geval!
Ninja, hier liet de kleine zich met precies 12 weken thuis horen, ondanks de speklaag. Snooie, welkom!! succes met de laatste loodjes. Miepie, gefeliciteerd!! op naar een goede echo. Suze, nog geen verandering?? verder alles goed, ook veel last van de BI door het werken (vakantie dus maak veel uitjes met de oppas kids) en het klussen in huis. de beneden hal is bijna af. en ben al zooo blij met het resultaat. helaas net nog wel met mn mooiste jurk tegen de natte verf gestaan met beetje pech kan ik um weg gooien.. ben dood moe vandaag, wezen zwemmen. nou dat was dus geen ontspanning..
@ marieken, nee nog geen verandering, alles nog errug rustig!! bij de andere 2 beviel ik ook pas na de 40 wkn, dus hou daar nu ook wel weer sterk rekening mee!! hoop alleen niet dat het echt richting de 42 wkn gaat, maar we wachten het rustig af! groetjes susanne