@ jee marieken wat een geblunder daar. Vervelend zeg dat er nu toch suikerziekte geconstateerd is. Hopelijk kan je het een beetje handelen. @Miron: vervelend die aambeien, maar heel herkenbaar. Ik kreeg er last van met 28weken.Voor die tijd nog nooit gehad. Dus met zalfjes in de weer. Sterkte hoor. groetjes esmeralda
ik ben net naar de VK geweest en alles was goed. En het hartje van de kleine gehoord. 13 okt heb ik de 20 weken echo. Ze waarschuwde dat ze misschien niet alles konden zien bij de 20 weken echo zoals lipje enz. Hebben ze bij jullie alles gezien tijdens de 20 weken echo?
hey hallo! Allereerst aan iedereen van harte met de zwangerschap! ik had even een vraagje aan jullie...ik ben op zoek naar leuke positiekleding voor iets grotere maten ... normaal draag ik maat 46-48 maar het ligt helemaal aan het model of ik er dan inpas.. met name de broeken en rokjes zijn bij mij dan een probleem... beetje een dikke kont hihi... heb net een rok binnengekregen van Noppies in de maat xxl en die zit goed maar misschien net een tikkie te strak en zeker als mijn buik nog gaat groeien waar ik natuurlijk nog wel vanuit ga hihi! wellicht hebben jullie een leuk advies voor mij om te shoppen! alvast bedankt! x
hey meiden, hoe is het met iedereen?? ik heb wel een beetje terug gelezen, maar kan nog (steeds) niet alles onthouden........ hier gaat alles goed, danique doet het ook erg goed, alleen is ze echt een nachtmens,wat ons rust dus niet echt ten goede komt haha, maar goed, komt ook wel weer........ @ miron, lekker verlof!! geniet ervan! @marieken, balen zeg van de suiker, raar dat de assistente in eerste instantie zei dat het prima was zo, maar nu ben je iig onder extra controle! dan houden ze de groei ook goed in de gaten! @ ninja, vervelend van die galstenen, ik heb het in mijn eerste zwangerschap gehad, wat een hel zeg die pijnen!!achteraf zei ik ook, laat mij maar 10 bevallingen doen ipv 1 galaanval!! na de zwangerschap is mijn galblaas verwijderd en toen was alles gelukkig weer goed, heb er nooit meer last van gehad! groetjes susanne
oja ik had geen galstenen joepie!!!! maandag een echo gehad daarop was alles goed ook lever en nieren. Wat het dan was geen idee ze moeten nog verder ondezoek doen
O geweldig ik zie nu pas dit toppic hahaha wat erg en ik draai al een tijdje mee. Ik weet niet wat mijn gewicht voor mijn zwangerschap was maar ik schat zo'n 95 a 100. Zit nu op 110. Enige belemmering vind ik dat je geen leuke voedingsbh's kunt vinden. Nu ben ik gelukkig getipt door een medezwangere hier op het forum dat ze bij prettymum.nl hele leuke zwangerschapsbh's hebben en indd. Heb een hele mooie sexy zwangerschapsbh gevonden. Hier staan heel veel dingen trouwens. Je moet even zoeken maar dan heb je ook wat . Nou ik ga zeker deze toppic in de gaten houden.
@ninja: bij mij konden ze de hersentjes niet goed zien en de 4 hartkamertjes. Daarvoor moest ik elke keer terug komen. Het blijft helaas moeilijk om goede metingen te kunnen doen. Helemaal als de placenta ook nog voor ligt (zoals bij mij). Ervaren jullie dit ook. Ik krijg nu, omdat het bij mijn vorige zwangerschap mis is gegaan elke keer een echo en elke keer als ze dat ding op mijn buik zetten zeggen ze: ja het is wel moeilijk te zien hoor. Dan is bij mij mijn standaard reactie geworden. Ik beloof bij de volgende 11 kinderen zal ik afvallen ik weet dat het moeilijk is. Zelf word ik er beetje kriegel van. Ach ik denk maar zo het kindje zit goed ingepakt.
bij de 12+6 weken echo vond ik het heel duidelijk alleen die vrouw zei wel dat als ze het hartje niet goed zagen ik naar het ziekenhuis doorwervezen werd om dat ze dat heel belangrijk vonden
hier konden ze gelukkig alles wel goed zien met de echo ( vorige zwangerschap ) ondanks dat placenta aan de voorkant zat. Ben benieuwd hoe het nu is want mijn buik is nu wel voorzien van iets meer spekjes dan de vorige keer hihihi. Hier trouwens voor de rest alles wel goed. Alleen nog steeds misselijk smiddags Ben gelukkig nog niks aangekomen maar het is nog vroeg he Volgende week naar de verloskundige en dan hoor ik de bloeduitslag. Ben benieuwd hoe de glucose is. Moet ook voor positiekleren shoppen. Zo geen zin in. Ik haat kleren shoppen! Het past ( bijna ) nooit
hoi hoi hier alles ook nog steeds goed vorige week een echo gehad met de 12 weken en 3 dagen en alles zag er goed uit. Ze moest wel even zoeken naar het hartje want je die spek laag he !!!!!! Maar tch gevonden en het wat toen 5.6cm lang en het hartje klopte goed. Over 3 weken mag ik terug komen dus volgens mij krijg ik een heel boek met echo's??? Verder alles lekker en lijk het ook dat het de laatste dagen wat beter gaat. ben gelukkig niet ziek geweest, Krijg nu al weer meer energie. Maar ik had een vraagje wanneer zijn jullie gaan zien dat je zwanger bent??? Ik heb nog al een buik van mij zelf dus ben benieuwd wanneer er echt een zwangere buik komt. Nou hopenlijk gaat het verder met iedereen goed, en we blijven mee lezen. groetjes sherly
Ja ik vroeg me dat ook af ben nu bijna 16 weken en ik zie nog niets. als ik me buik strak trek zie ik wel een bobbeltje maar verder niets
Ninja: bij mij hebben ze alles in beeld gekregen met de 20-weken-echo, hoor! Dag: miss etam..daar kan ik met mijn nog grotere maatr dan de jouwe goed in! Sherly: kiek maar in mijn fotoalbum en zeg zelfg maar wanneer ik er zwanger uit begon te zien Hier gaat alles moeizaam. De BI wordt nog immer erger en de slapeloze nachten ook. Officiƫel is wurm op tijd als het geboren wordt, maar het zou ook nog zeker 4,5 week kunnen duren. er zijn dagen dat ik die gedachte niet zo best kan trekken...
*dikke knuffel* hellen. Ik hoop dat je kleintje gewoon bij de 40 weken geboren word. Ik pas met maat 50/52 ook nog postiebroeken van de miss etam alleen vind ze niet echt heel lekker zitten vooral bij me kuiten.
Ik vind de broeken van de miss etam mij niet mooi staan. ze zitten veels te strak om mijn benen heen. Ik heb broeken besteld bij de neckermann, maar ik was aan het kijken of ze die nog hadden en nu zag ik helemaal geen positiemode meer staan bij de neckermann. Ben ik nu gek aan het worden??? Ze hadden een hele fijne broek met elastiek erin wat je nog zelf kon verstellen. Je kun deze broek dus de hele zwangerschap dragen. en hij was niet zo heel duur.
@ miron dat had ik gisteren ook dat ik de positiemode niet bij neckermann meer kon vinden....... heel gek.... @ miss etam: ga ik dan maar een keertje kijken... zit nu met elastiekjes te klooien met mijn spijkerbroek hihi mijn stretchbroek kan ik nog wel aan en rokjes gelukkig ook nog
Bij de C&A heb ik mijn fijnste broeken gekocht (heb 46/48). Heb geen idee tot welke maat het gaat moet ik erbij zeggen. Ook hele leuke shirts gekocht. Van de H&M paste ik niets, model zat maar raar bij mij, shirts vaak te kort maar ben ook 1.84 lang. Heb trouwens nooit opmerkingen gehad met echo's, moest wel een keer terug komen om het hartje goed te laten bekijken. Heel veel succes dames met de zwangerschap!
@buik zien: bij ties ongeveer met 12 weken bij deze had ik nog een buik van Ties dus met 8 weken liep ik er al bij als iemand van 20 weken. en nu loop ik er gewoon super zwanger bij hahaha. incl. het waggelen en het gezucht en gesteun.