@Helen: gefeliciteerd met jullie dochter Roos. Dat is indd erg snel 2.5 uur wow, Ze kwam, zag en overwon bij wijze van hahaha. Nou geniet lekker van elkaar
heee hellen Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.Eindelijk kan je lekker genieten van haar en van de kraamtijd. Jeee wat een flitsbevalling heb je gehad ik hoop dat je dat een beetje kan verwerken voor jezelf.En dat je niet al te veel last van naweeen hebt. Heb even op je site gekeken mooi kindje hebben jullie hoor. groetjes esmeralda
Lieve dames...hartelijk dank voor de gelukwensen. Het is best even aanpoten..maar wat ben ik VERLIEFD op datg prachtige kleine wezentje!
hoi marieken misschien ben ik dat wel?? sinds vorige week is het al steeds aan het rommelen maar stopt dan weer. Mag lekker thuis bevallen en het bevallingsbad hebben we zondagavond maar alvast klaar gezet.Duurde toch al snel weer 20 a 30 min voor ie stond. Moet er niet aan denken dat tijdens de bevalling nog te moeten doen.Want het vullen duurt ook al ruim 2 uur.Wat ons betreft mag de kleine nu wel komen. We kijken er erg naar uit. Maar affijn die harde buiken en lage rugpijn is allemaal voorwerk het is dus ergens goed voor. Hoe gaat het verder met iedereen??? groetjes esmeralda
Ik ben nu 16 weken en voel nog niets hoor. dus ik wacht rustig af wanneer het gaat komen. En mijn buik is wel aan het veranderen maar ik heb nog al wat spek dus je ziet nog niets. Morgen mogen we weer naar de gyneacoloog en dan gaan we vragen of ze kan zien of het een jonge of een meisje word. Hopenlijk gaat we wat zien. ik zal morgen wat laten weten.
hoi dames @Ninja2 ik voelde mijn eerste kindje met 18 weken voor het eerst. de 2e met 16weken , en deze 3e voelde ik al met 14 weken. Het scheelt dat je weet wat je moet voelen dan herken je het gelijk. @sherly spannend morgen of ze het geslacht al kunnen zien.Veel plezier. Hier is het nog rustig,alhans het blijft zo nu en dan wel flink rommelen harde buiken,pijn in mijn onderrug en dan weer even niets, gevolgd door een flinke steek onderin. Het voelt alsof er langzaam iets open aan het gaan is.Maar zet verder nog niet echt door. Woensdag weer naar de verlosk (eindelijk is de verlosk die we er het liefst bij willen dan weer terug van haar 3e zwangershapsverlof.)En donderdagmiddag gaat haar bevallingsdienst in dus we hopen dan dat de kleine dan gaat komen.Alhoewel ik ook wel zoiets heb van liever gister dan vandaag we zijn zo benieuwd en het wachten nu wel zat.Maar affijn misschien denkt de kleine ook wel ik wacht op de leuke verlosk. haha
@esme, ik zie dat het nu aardig op begint te schieten he! succes met de laatste loodjes ( en mss ben je inmiddels wel bevallen) groetjes susanne
hoi hoi nee helaas weten we het geslacht nog niet. gister wel geweest en alles was prima. Onze kleine spruit was erg beweegelijk dus was het moeilijk om het hartje te vinden, maar na wat zoeken is het toch gelukt en het klopte nog steeds erg goed. Nu hebben we een afspraak gemaakt voor over 6 weken dan krijgen we de 20 weken echo, op de verjaardag van mijn man dus als het goed is gaan ze dan goed kunnen zien wat het word. Dan heeft mijn man een mooi cadueatje op zijn veraardag. De gyneacoloog zei dat ze wat later een 20 weken echo wou maken door mijn spek laagje om het geslacht beter te kunnen zien. Dus dan zijn we 22 weken maar dan weten we het gelijk. Dus deze 6 weken is het nog spannend en gokken geblazen haahah. Verder met jullie alles goed???? groetjes sherly