thx voor de reacties ik ben al weer wat gerust gesteld. mooi hoor ninja2 een goede echo daar doen we het voor he!!
hallo allemaal, ik zag vandaag pas voor het eerst dit forum en wil me ook even aansluiten. Ik ben 32 jaar en weeg 115 kilo.Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. In dec 2007 ben ik bevallen van een gezonde tweeling en nu zijn we zwanger van 1 kindje. Ben erg benieuwd. Overgewicht is geen probleem geweest voor mijn vorige zwangerschap en ook nu gaat het goed. We hebben alleen wat moeite gehad met de 20 weken echo bij de verloskundige. Ze kon niet alles zien.Volgens haar ook door mijn buikvet. Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis wat meer ervaring en was het geen probleem. Veel succes met de zwangerschap en voor sommige ook al bijna een bevalling. Spannend
hoi jo7 gezellig dat je hier ook komt kletsen. En wat je zegt ken ik hoor ik loop bij de gyn en daar zegt ze ook dat de 20 weken echo wat lastiger gaat worden vandaar hebben we de 20 weken echo gezet als we 22 weken zijn dan is het kindje wat groter en dan kunne ze wat meer zien zei de gyn. Jammer genoeg moet ik dus nog 3 weken wachten op de echo/ Nou hopenijk gaat het bij jou allemaal goed!! groetjes sherly
ik heb hem idd ook pas bij 21+3 weken gehad i.v.m het beeldzicht dat dan beter is bij een vollere vrouw. Bij mij konden ze alles toen heel goed zien.
daar was ik weer eens, zie dat er al bevallingen zijn geweest, gefeliciteerd! Ook nieuwe zangere, ook gefeliciteerd! Over 20 weken echo, ik ben ook bij 21 weken gegaan ivm buikvet, alles was goed te zien. Inmiddels al bijna 36 weken, gaat hard! Zag iets voorbij komen over voedingsbeha, is een ramp, heb er 1 gevonden van triump, en ga gewoon een andere lekker zittende normale bh verbouwen, in ieder geval proberen haha
baby en ik weer allebei in orde. ben zelfs weer een halve kilo afgevallen dus nog maar 3.5 kilo aangekomen. dus kom direct al slanker uit de bevalling. de kleine zal ong een 8 ponder worden. hoeveel komen jullie allemaal aan?
ik was 12 kilo afgevallen maar nu ong 2 kilo aangekomen. Maar nog steeds -10 dus. @ hellen hoe gaat het met je? En met roos? @marieken voor jouw komt het ook heel dicht bij nu he. Spannend bijna je kleintje in je armen.
ook ik kan melden dat ik bevallen ben ons meisje is geboren op vrijdag 16-10 na een hele voorspoedige bevalling. Omdat ze in het vruchtwater had gepoept moesten we naar het ziekenhuis (was geen probleem daar wilde ik toch graag bevallen). na 4 uur aan de ecg gehangen te hebben en ik ook al 2 cm ontsluiting had (waar die vandaag kwamen weet ik ook niet) kreeg ik een infuus om de weën op te wekken. Na 2 uur aan het infuus gehangen te hebben had ik pas 3 cm ontsluiting. dus de dosis ging steeds verder omhoog. Het was allemaal heel goed op te vangen. Op het moment dat ik zoiets had van dit wordt me wel erg heftig ook met in gedacht ik had pas 3 cm ontsluiting heb ik voor pijnverlichting gevraagd. Met dat ik hierom vraag voel ik de persdrang al en blijkt dat ik van 3 tot 10 cm in 3 uur gedaan. Na 3 kwartier persween is Sophie geboren. Ze woog 3090 gram en is 51 cm
gefeliciteerd!!!! fijn dat het een goede bevalling was. die willen we allemaal wel. vind het wel een heel onwerkelijk idee dat we over 2,5 week papa en mama zijn. kan me nog amper voorstellen dat er echt een baby in zit. maar verlang er vreselijk naar. mn vriend is ook erg ongeduldig. liever vandaag dan morgen. valt trouwens wel op dat wij big lady's minder aan komen dan slanke dames. wel aardig van moeder natuur. zwanger zijn was het beste dieeet hahaha
Dank je wel. Ik vond het ook tot op het laatst een vreemd idee zo'n klein wezentje in je buik maar als ze der eenmaal zijn dan wen je zo snel. Klopt inderdaad fijn. Net even op de weegschaal gaan staan (nieuwe moeten kopen de oude was kapot) en ik zit nu weer 2 kilo onder het start gewicht.
gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!! Ik kan niet wachten tot de kleine er is hoor haha. Vandaag zijn me vaste vrije dagen goed gekeurd. Ik dacht die krijg ik nooit aangezien ik in de horeca werk en ze daar liever flexibele mensen hebben. Maar gelukkig toch gelukt. Ik vind het wel aardig van moeder de natuur idd dat we niet zoveel aankomen. Ik zag al senario,s voor me dat ik 30 zou aan komen ik denk dan plof ik uit elkaar. Gelukkig lijkt het daar niet op haha maar ja ik moet nog 17 weken dus wie weet. Maar ik let er wel goed op soms lukt het niet hoor haha
ach hier nog steeds maar 3,5 kilo erbij! en als je ziet wat voorn buik... daar alleen zit al die 3,5 kilo in.
mooi buikje hoor marieke, hier helaas wel veel aangekomen, nu ongeveer 15 kilo, maar houdt ontzettend veel vocht vast, kan geen schoenen meer aan. Ga er maar vanuit dat na de bevalling de meeste kilo´s er wel weer af zullen gaan, en ik ga zowiezo weer op dieet na de zwangerschap, was voor de zwangerschap 15 kilo afgevallen, ga nu voor meer hahaha Moet zeggen dat de meeste kilo´s er pas in mijn verlof zijn aangekomen, tot 30 weken maar 9 kilo, en de rest daarna dus....... Hier een foto bij 36+6
gelukkig hebben we het grootste deel er bijna gelijk weer af, en vooral het vocht vasthouden is een crime. hier niet heel veel last van geloof ik. ik ga na de bevalling ook weer op dieeet hoor, heb gezegt dat ik bij de volgende max 80 kilo wil wegen dus heb 4 jaar om dat te bereiken.
Ik meld me hier ook weer eens maar dan nu wel eindelijk zwanger We hebben a.s woensdag de 1e echo en vind het allemaal heel spannend. Wat een mooie buikfoto's zeg!!