Dank jullie Ik ben regelmatig flink misselijk,mijn reuk is zo sterk dat ik van sommige dingen gelijk zo misselijk word en soms moet spugen,vette haren en huid,gevoelige tepels,soms zeurderig gevoel in m'n buik.En wat ik heel naar vind is dat ik regelmatig heel angstig ben dat het niet goed zit,ben dan ook zenuwachtig voor de echo woensdag.
iedereen is bang in de eerste maanden, dat hoort er bij. maar je moet onthouden dat het vaker goed dan fout gaat. probeer er maar vast een beetje van te genieten, veel succes bij de echo en laat ons weten hoe het gegaan is oke!
hoi dames vraagje hoe is het met jullie buik?? ik ben nu bijna 22 weken en begin nu wel te merken dat hij groter aan het worden is. OOk vrienden vinden het nu snel gaan. Ben blij dat hij nu gaat groeien hahaha. Normaal niet dan ben ik blij dat hij platter is maar nu ben ik toch trots. @Gijsje geniet van je zwanger schap het is echt mooi. en onzeker dat heeft ook iedereen. Ik vond het ook erg moeilijk om mij zelf erbij te leggen maar het komt goed hoor. Ik leef nog steeds van echo tot echo
met mijn buik gaat het ook wel goed haha hij komt goed naar voren helaas nog wel 2 buiken zeg maar hihi.
ik kon het bij mezelf heel goed zien het buikje maar duurde toch een tijd voor andere het zagen. jammer he.. maar ja, das nu eenmaal met wat buikvet he. geniet maar van de buik dames, ik zal mijne best missen straks. nu mag ik er nog trots op zijn hahahha
pff hier ook al een flinke buik! Komt ook omdat mijn maagstreek zo ontzettend is uitgezet/opgezet. Lijkt het net alsof ik al op het einde loop. En zo voelt het helaas ook Volgens mij komt mijn baarmoeder al tot mijn ribbenboog en ben nog niet eens 21 weken
Ik heb een hele dikke buik van mezelf dus ik vraag me af of je er bij mij zowiezo wel wat van gaat zien.Hoe ging dat bij jullie trouwens met de echo's,in het begin kan het inwendig maar later niet meer natuurlijk.En kun je als je dik bent ook pretecho's laten maken,ze moeten natuurlijk door een flinke speklaag heen vandaar dat ik me dat afvraag.
ik heb ook een dikke buik van mezelf, alleen de eerste echo met 8 weken was inwendig, daarna alleen nog maar uiwendig. En vond bij 20 weken dat het toch echt wel zichtbaar was dat ik zwanger ben. En over echo´s kijk maar in mijn album, daar staan ook pretecho foto´s, vond het zelf heel erg duidelijk!
wij laten geen pret echo doen maar de 20 weken echo hebben we volgende week dan zijn we 23 weken en dat is ons ook geadviseerd om die echo later te doen. Door ons vet laagje zou je het moeilijker zien en als ik wat verder zijn dan is het duidelijker. hier door moest ik wel 6 weken wachten maar gleukkig is het nu al volgende week en onze eerst echo bij de 7 weken was oook inwendig maar daar na zijn alle echo's uitwendig gedaan.
Mijn buik is niet zo heel groot maar gaat nu wel heel erg vooruit staan. Helaas nog geen mooie ronde buik. Echofoto,s waren bij mij allemaal heel duidelijk hoor maar ik heb geluk dat me placenta aan de achterkant ligt. Ik heb zelfs al een 3d foto van ons ventje toen was ik 21 weken. Op me hyves eb ik foto,s staan neem maar eens een kijkje. Ninja Van den broek Profiel - hyves.nl
ik denk dat iedereen tegen het einde wel een mooie buik heeft, misschien kun je er maar 10 weekjes van genieten maar komt vast wel goed. tip is een leuke buikband! ik had een geweldige laten maken : "i'm not fat, i'm pregnant!!" verder heb ik 2 inwendige echos gehad, met 7 en 9 weken en daarna uitwendig. de 20 weken echo was minder duidelijk maar ze konden alles zien. en heb een geweldige 4d echo laten maken. staat ook in mn album. die kleine is echt goed te zien hoor!
Aangezien ik zag dat Marieken hier best actief schrijft, dacht ik jullie ook maar even een update te geven.... Gisteravond om 21.30 kreeg ik een sms dat ze in t z.h was, 4cm ontsluiting had en de vliezen gebroken waren. Helaas volgde er vanmorgen om 7.30 het bericht dat de kleine met een spoedkeizersnee gehaald ging worden, hij/zij kon er niet vanzelf uit.... Als ik iets meer weet laat ik t weten!
spannend zeg!!! Ik hoop voor dr dat alles goed is. Ben benieuwd wat het is een meisje of jongentje hihi
JAAAA!!!! Daar is t smsje dan! ****** Om 8.37 is Mitch na 32 uur weeen met de keizersnee geboren. Hij weegt 4400gr en tot nu toe gezond verklaard. Wij maken het nu beide goed ********
Hoi hoi, Ik ben een klein stukje boven de 100. Ik woog anderhalf jaar net iets onder de 150 kilo, dit kwam ook door medicatie die ik gebruikte. Maar ik was het zat en ben gaan lijnen en weeg nu +- 104 kg. Nog steeds teveel en zeker vanwege de zwangerschap, maar nu let ik helemaal goed op wat ik eet en drink veel water en het lukt aardig. Ik ben alleen soms bang dat mijn kindje straks een aanleg krijgt voor overgwicht omdat ik op dit moment te zwaar ben... Bij mij in de fam. is iedereen wel ietsiepietsie te zwaar, maar bij kwam het vooral door medicijnen die ik toen gebruikte... Maar om een lang verhaal nu te beeindigen ik hoor dus ook bij de club! Succes meiden! Doei doei