100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben nu bijna 10wkn en moet een curve voor zw-suiker laten doen.Hadden jullie dat ook zo snel?Ze doen het hier bij de gynecoloog bij voorbaat al omdat ik overgewicht heb.Moet nu dinsdag 3x naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken,bah!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ja als ik op de bank zit o.i.d doe ik effe het knoopje los haha. Maar had ook nog een broek in maat 52 die heb ik nu meer aan haha.

Wel fijn dat je nu al 10 kg onder je startgewicht zit.
    Hoe gaat het met de keine?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik loop gewoon bij de vk en ik moest bij de intake idd me suiker laten prikken bij de vk.
    Ik heb het bij 24 weken op eigen verzoek nog eens laten doen.
    En volgens mij moet het rond de 30 weken nog eens.

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja maar moet je een curve prikken of gewoon eenmaal?

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Gewoon eenmaal en pas als die te hoog is dan een curve.
    Raar dat je al gelijk een curve moet doen.

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Nee dat hoeft bij mij gelukkig niet... Maar ik weeg dan ook nu pas met 9 weken zwangerschap 100 kilo...

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    gijsje, bij de gyn deden ze dat pas met de 24 weken en dan 2x prikken. 1 voor en 1 na ontbijt. ik heb wel zw-suiker gehad en mn ventje heeft daar na de geboorte wel ff problemen mee gehad maar was na 3 dagen gelukkig over.

ons mannetje doet het opzich heel goed alleen slaapt die snachts heel slecht. wil enkel bij ons in bed maar ja dat wil ik hem niet aanleren al geef ik rond 5 uur de strijd meestal op zodat we tenminste nog een beetje slaap mee pakken. mn vriend moet wel gewoon werken.
    maar hij drinkt, poept en groeit goed. ben zeer tevreden over hem al zit ik wel in mn laatste reservers.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Fijn dat het snel goed ging Marieken.Waar had ie de 1e dagen last van? Oke dan,nou ja ze zal het wel uit voorzorg willen doen denk ik,vind het op zich prima hoor,alleen irritant dat ik nou morgen 3x naar het ziekenhuis moet.

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Marieke gefeliciteerd mooi mannetje heb je hoor.

Hier alles nog steeds goed wel erg moe maar blijkbaar hoor dat er voor mij bij. Ook ben ik vandaag naar ha geweest voor de mex griep prik. de eerste zit er in. Afgelopen vrijdag waren we 23 weken en 4 dagen en toen ook de 20 weken eco gehad. Dus eindelijk weten we nu wat het is. en het is een meisje toch een beetje raar om te weten mar het went heel snel moet ik zeggen.

Volgens mij gaat het met jullie ook goed want er word niet zo veel gekletst, maar dat is een goed teken hahah

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    gijsje, zn glucose waardes waren veel te laag dus moest die direct aan de bijvoeding. maar de waardes stegen daarna heel snel dus na 1,5 dag waren ze goed genoeg.

sherly, leuk joh een meid! lijkt me inderdaad raar om te weten maar je kunt nu lekker inslaan op roze en schattig. :)

11. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    He marieken

Van harte gefeliciteerd met je zoon!!!
    Jee wat een bevalling heb je gehad zeg en uiteindelijk de keizersnede. De weeenopwekkers zijn echt heel heftig. bij mijn vorige 2 bevallingen heb ik lekker thuis in het bad kunnen bevallen.Maar deze 3e bevalling moest ik uiteindelijk naar het ziekenhuis toe omdat de ontsluiting niet vorderde (dit omdat ons kereltje niet goed lag met zijn koppie hij had een flinke voorkeurshouding naar recht) en daardoor werd ik ook aan het infuus gekoppeld en inderdaad die weeen zijn niet op te vangen zo onnatuurlijk en zeer pijnlijk.Ik heb geen ruggeprik gevraagd of een pompje gehad om de scherpe kantjes eraf te halen. Gelukkig duurde het bij mij allemaal maar 11uur in vergelijking bij jou eindeloos durende weeen.
    Nou meis lekker genieten van je kereltje hoeveel woog hij?
    Onze zoon moest ook steeds geprikt worden omdat hij zo zwaar was in zijn gewicht 4740gram!!! en ivm met zijn bloedsuikers we hoefde maar 1 nachtje te blijven. Nu is hij alweer 7weekjes en doet het goed alleen wel veel last van krampjes. Maar tja dat gaat ook wel weer over maar is zo zielig.

byebye liefs esmeralda

12. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    marieken zie nu zijn gewicht erbij staan.
    Wel fijn he als ze wat zwaarder zijn dan heeft hij ws ook geen kruiken nodig gehad?

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Maar ik heb een vraagje ik ben vrijdag naar de gyn geweest en krijg nu over 3 weken een groei echo hebben jullie die ook gehad of krijgen jullie die nog????
    het is een soort van 20 echo alleen niet zo uit gebreid. dus dan kan ik ons meisje weer zien. Maar ben toch benieuwd of jullie die ook krijgen.

groetjes sherly

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik krijg het waarschijnlijk ook omdat ze de beeb niet goed kunnen voelen met de hand. Vind het niet erg hoor haha zie we ons ventje weer.

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    esme, onze vent heeft nog steeds kruiken in zn bed snachts, maar gewoon omdat die het lekker vind. hij hoefde inderdaad al snel geen mutsje meer op binnen. en ik vind het ook wel lekker om zn flinke knul te hebben, die breekt niet zo makkelijk hahaha.

sherly, ik zou het niet weten. ik liep bij de gyn dus kreeg heel vaak echo's.

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind mollige baby's ook altijd zo mooi!

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ze zien er vaak een stuk gezonder uit dan die kleintjes.

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb sinds kort zo´n last van m´n rug,ik sta heel de dag in een winkel en rond een uur of 15.00 begin ik echt rugpijn te krijgen,het begint onder mijn bh-bandje(iets lager) t/m mij onderrug?Hadden jullie er ook zo snel last van?
    Ook vraag ik me af,omdat je dikker bent voel je dan je kindje minder snel bewegen?Of kun je het zelf wel voelen maar niet aan de buitenkant?

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik heb tot week 20 eigenlijk nergens last van gehad. Maar nu beginnen alle klachten te komen. Last van me onderrug, harde buiken, heel erg moe enz werk nu ook 60% minder omdat me werk echt te zwaar werd(kok dus heel de dag staan veel stress enz)
    De kleine voel ik vanaf week 19 dagelijks bewegen mijn vriend voelde hem bij 24 weken. Zelf voel ik hem vanaf de buitenkant vanaf 21 weken ongeveer.Het is me eerste kindje dus denk dat het gewicht hierbij niet veel uitmaakt hoor. Rond de 19 weken is normaal bij de eerste

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hier ook voelbaar vanaf 19 weken en wat weken later zelfs zichtbaar van buiten af. dan ging alles echt alle kanten op en staken er hele lichaamsdelen uit. mn vriend heeft hem duidelijk kunnen voelen. dus beetje buikvet houd de meeste niet tegen hoor.

Deel Deze Pagina