31 weken zwanger!!! Buik begint nu echt hard te groeien hoor. De baby steekt nu ook steeks met zijn kontje onder me ribben uit voel je steeds z,n grote bobbel haha alleen dat zit niet echt fijn
Ninja Van den broek Profiel - hyves.nl Hier was de kleine aan het gapen en zijn handje in zijn mond proberen aan het stoppen zo grappig haha
@ justfortoday Jeee zeg wat erg zeg. Voor de 4e x een miskraam, heftig hoor. Ik heb het geluk gehad dat ik al mijn 3 zwangerschappen gelijk bij de eerste ronde zwanger raakte.Ondanks mijn flinke overgewicht, en eigenlijk was ik aan het begin van iedere zwangerschap steeds zwaarder in gewicht. Maar bij mij had dat geen invloed op mijn vruchtbaarheid. Het is zo makkelijk van een arts om het gelijk op gewicht te gooien maar wellicht is er toch iets anders aan de hand. Ik wens je heel veel geluk en hopelijk snel een goede zwangerschap. groetjes esme
Thanks. We hebben bloed gegeven voor chromosomenonderzoek, uitslag over 3 mnd... Half februari moet ik weer bloed geven, dan voor stollingsonderzoek. Mocht ik voor die tijd zwanger zijn, dan moet ik het gelijk melden, en zetten ze me preventief op bloedverdunners. Ondertussen heb ik 2 1/2 wk na MK (afgelopen woensdag) al weer een eisprong gehad, en die toch maar weer gebruikt (moeilijk om niet te doen, ik word dan gestuurd door hormonen, vindt Vent niet erg ). Toch is het HCG nog niet helemaal uit mijn lijf, zw.test is nog heeeel licht positief...... Ja, het klinkt wel makkelijk om het op het gewicht te gooien, mijn vraag wat dan de oorzaak is van overgewicht->MK werd niet beantwoord.
justfortoday, hier ook geen miskramen ondanks 120 kilo.. heel veel sterkte met weer een verlies en veel succes in de neerbije toekomst. ninja, mooie echos en lekker buik al! nog eventjes vol houden hoor. gijsje, ik geloof dat ze het geslacht vanaf 14 weken kunnen zien. met de 20weken kunnen ze in elk geval zekerheid geven. met ons mannetje gaat het uitstekend. morgen heb ik een afspraak bij mn huisarts staan om een maagband aan te vragen. heb nu echt genoeg van dat overgewicht en heb zo veel kans op diabetes omdat ik het nu ook tijdens de zwangerschap had en met minder gewicht word dat ook minder. hoop echt dat het gaat lukken en met een beetje geluk ook nog op medische indicatie. iemand ervaring met een maagband?
Morgen hebben we de 20wkn echo (ook al ben ik dan nog geen 20wkn)vind het best spannend en hopelijk kunnen ze ook zien of het een jongen of meid is. Hoe gaat het verder hier met alle zwangere en nieuwe mama's? Waar halen jullie je positiekleding (ik het maar 52/54)?
hoi gijsje, ik hoop dat ze morgen alles goed kunnen zien, meestal raden ze de wat vollere dames aan om juist wat later te komen. in elk geval heeel veel plezier, het is echt prachtig. en mijn positie kocht ik via marktplaats en miss etam, vaak valt 48 ruimer uit. (heb zelf maat 50) ps mn maagband aanvraag is goed gekeurd en word volledig vergoed! hopelijk gaan ze snel aan de slag.
Hai ladies, Ik ga me bij jullie voegen... ik zit wel onder de 100, maar in de 90.. (zat wel lange periode er een beetje overheen) Mag ik meekletsen? liefs, mamaT
hoi gijsje, Spannend de 20 weken echo maar het komt vast goed. Hoop dat jullie beebje zijn eigen goed laat zien haha. Positie kleding heb ik niet nodig gehad maar dit is wel een leuke site met grotere maten ook. BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij Kom je even vertellen hoe het gegaan ios morgen?? @marieken hoe is het gegaan bij de HA. Ga je het nu doorzetten je maagband? Knap hoor. En fijn dat het met jullie mannetje zo goed gaat. Ik wil na de bevalling wel doorzetten met gezonder eten enz. Ben nu al 15 kg kwijt en wil dit eigenlijk er niet meer aan hebben. @ hier nog maar 5 weekjes gelukkig. Ik heb het een beetje gehad hoor. Mijn bloeddruk was heel de tijd goed maar sins week 34 begint ie omhoog te gaan. Gelukkig geen eiwitten in me urine maar nu wel effe vaker om controle bij de VK. Dond was me bloeddruk 125/85 hopen dat ie morgen weer wat minder hoog is. Ook heb ik last van voorween niet echt prettig. Oja ik heb nog een groeiecho gehad bij de 34 weken en ons beebje lag goed op schema en woog 2400 gram. Dus lekker een gemiddeld kindje
Ninja: ben jij ook afgevallen bij deze zwangerschap? Ik zit nu dus in de 16de week en ben al 12 kg afgevallen...
natuurlijk mamaT mag je mee kletsen, al ligt dit deel wel een beetje stil hoor. maar misschien kun jij het weer op gang helpen. in elk geval gefeliciteerd met de kleine, je bent al over de magische grens heen zie ik. gaat alles goed?
ja ik ben ook afgevallen idd. Tot week 22 ging het heel hard dat de kilo,s eraf vlogen. Nu blijf ik gewoon op hetzelfde gewicht hangen. Soms kom ik een kilo aan maar een paar dagen later is ie er weer af. Ik maakte me eerst wel zorgen of de beeb goed groeide maar dat doet ie wel gelukkig
zo ninja dat schiet al op zeg! voel je je wel goed ondanks je hoge bloeddruk? en met dat gewicht van de kleine zal de bevallen niet extreem zwaar zijn gok ik, das wel een lekker vooruitzicht. en al 15 kilo afgevallen joh, wat goed zeg, zou zeker fijn zijn als dat er ook af blijft. hier zat ik na de bevalling 10 kilo onder mn start gewicht maar dat zit er nu al weer aan denk ik. en de maagband zet ik zeker door. het is een droom van mij en verlang er toch wel naar. hopelijk beginnen ze er snel aan.
Sorry hoor.. dit is waarschijnlijk al verteld, maar waarom precies een maagband?? Met de baby gaat het goed.. na 2 miskramen kan ik eindelijk gaan genieten. Ninja: Kan me herinneren dat jij ook een miskraam hebt gehad.. ofnie?
ik heb dus eigenlijk nergens last van daarom schrok ik ook wel dat ie ineens hoger was me bloeddruk. Normaal was ie 125/75. Maar ja het is nog maar effe. Ik hoop voor je dat snel een maagbandje mag krijgen en dat je veel kilo,s mag verliezen
Ja precies.. ik kan het wel hebben. Buurmeisje zei net ook dat ik zowat slank aan het worden ben.. maar er zit nog genoeg vlees hoor..
nee ik heb gelukkig nog nooit een MK mee hoeven te maken. Het is gelukkig allemaal heel goed gegaan. Fijn dat bij jouw de zwangerschap ook goed gaat dat is toch wel fijn na 2 miskramen. Nog effe en dat krijg je de 20 weken echo spannend zeg. Hier zit de beeb nu lekker tegen me borstbeen/ribben te drukken haha
ach we hebben gewoon meer reserves waar de beeb van kan snoepen haha. En ze raden ook aan om niet te veel aan te komen als je al overgewicht hebt. Eerst dacht ik poehh hoe moet ik dat gaan doen haha want je mag maar 5/7 kilo aankomen volgens het boekje. Maar met een beetje opletten is dat goed gelukt haha. Ik heb wel een smal gezicht gekregen vergleken met voor de zwangerschap