100+ en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mini me, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    whow pluk, dat is onmiskenbaar een zwangerschapsbuik! maar je bent dara dan al 43 weken, wel erg mooi hoor!

2. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik heb van mezelf ook wel een dikke buik, ben nu 15 weken maar je ziet nog niets, ben nog niks aangekomen en pas mijn broeken nog. Als t goed is dan komt t vanzelf wel!
    Ik mocht bij de intake bij de vk ook kiezen tussen thuis bevallen of in het ziekenhuis terwijl ik 120 kilo weeg. Nu heb ik gehoord dat als je aangeeft dat als je in het ziekenhuis wilt bevallen dat je dat dan zelf betalen moet. klopt dat?
    Ook heb ik bij mijn laatste echo gevraagd (13 w en 5d) gevraagd of het met mijn omvang te maken heeft dat je de baby niet goed kan zien op de echo maar dat had er niks mee te maken, bij mij lag de baby ver naar achteren en daardoor kon ze het niet zo goed zien, daarom heb ik er nog een xtra gehad.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben nu 17weken zwanger en merk zelf wel beetje dat mijn buik wat harder is. Niet echt groter als ik het zo bekijk in de spiegel(naar mijn mening). Wel erg jammer want dan zien anderen ook niet dat ik zwanger ben, en dat lijkt me juist zo leuk. Heb 1x opmerking gehad van een tante: zo jij bent flink dik geworden! en dan help je haar even herinneren dat je zwanger bent en dan de opmerking: ja geef je zwangerschap maar de schuld, je moet die zakken chips wat vaker laten staan. ik kon haar wel wurgen!

maar zijn er meer meiden die met ongeveer 17weken ook geen echte zwangerebuik hadden?

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    wat een kreng die tante zeg!

en dat ik waar ik bang voor ben, dat je de eerste maanden niks ziet. zou dat zoooo jammer vinden.

5. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb van mezelf een enorme zwemband, echt een ril zeg maar.
    Nu begint het echt een geheel te worden en het valt mensen ook op.
    Heb een foto in mijn album!

Toch nu ik in een keer zo hard groei, krijg ik wel last van mijn rug.
    Had liever gehad dat het rustig aan was gegaan, maar het is ook nooit goed eigenlijk hihi :)
    Als je buik 1 geheel is, en het iets begint te bollen dan accentueer je het toch lekker met een buikband of een zo'n belletje aan een ketting (die heb ik ook) dan show je toch een beetje stiekem iets :D

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Lauraa: ik vind dat je een prachtige buik hebt. Eerlijk waar! Ik mag alleen maar hopen, dat ik ook zo'n mooi exemplaar krijg over een tijdje!

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou hier 15 weken en nog niks te zien, kan ook mijn broeken nog gewoon aan ha ha nog ff wachten dus!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mag ik helpen? ;)

Nou hier krijg ik mijn gewone broeken niet meer aan, heb een oude broek aan van voor het afvallen en die past nog net. :oops:
    Ook al zie je het aan mijn buik niet schijnbaar is het toch al aan het veranderen.

Groetjes Anita

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    jij past na 9 weken al niet meer in je broek?! gaat hard bij jou! hahaha mooi man.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als ik zo de foto's bekijk van meiden die rond de 17weken zitten dan ben ik gewoon jaloers!
    bij mij zie je gewoon naar mijn mening niks. Bijvoorbeeld bij Lauraa87. Die buik, mooi man!
    Ik heb ook zo'n belletje, van mn mannetje gehad echt vet lief. Wanneer kan je die beginnen te dragen? Is het niet raar als ik die bel draag terwijl mensen niet eens kunnen zien dat ik zwanger ben?

@pluk: Hulp is welkom, ken jij een goeie huurmoordenaar haha

Met 9weken je broek al niet meer aan kunnen, dat gaat snel.
    Ik ben met ongeveer 12/13weken nieuwe broeken gaan kopen.

Vraag voor de rest van de dames:
    Vanaf wanneer draag jij de buikband? Toen ik nieuwe broek kocht kreeg ik een buikband gratis erbij. Maat XL. Zou ik normaal aan moeten. Maar deze was echt véél te klein! Waar koop jij je buikband(en)? En als hij niet past, kan je m dan terug sturen?

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nee mijn broeken passen dus niet meer :oops: , ik was wat afgevallen (niet eens zoveel hoor maar 7 kilo) en had dus net nieuwe broeken (maatje 48) aangeschaft en alle te grote broeken de deur uit gedaan.

Tja toen kwamen mijn darmen omhoog en zaten ze dus echt niet lekker meer (als ik de knoop al dicht kreeg).

Hmmm een huurmoordenaar ik dacht eigenlijk meer aan stiekum een stropje (alla konijn) bij de voordeur te hangen :)

Groetjes Anita

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Meid er gaan zoveel verhalen de ronde over te dik zijn en slechte echo's maar dat hoeft dus helemaal niet he.
    Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad, was toen 8 weken zwanger.
    De vk wilde het eerst uitwendig proberen en we kregen het kindje prima in beeld. Dus ondanks dat ik te dik ben en ondanks dat ik nog maar 8 weken zwanger was.

groetjes Anita[/quote:3bwvreg2]

ja vind ik ook grote onzin van die echo's ik heb met 6 weken zwanger gewoon van de buitenkant echo;s laten doen, zorgen voor een goede volle blaas maar geen enkel probleem hoor, ligt ook aan apparatuur en hunzelf makkelijk maken (bij onze pretecho man is de machine veel beter en kan het makkelijk met 6 weken buitenaf)

Bij mij zag je trouwens extreem snel buikje (bij de eerste 8 weken en de tweede 6 weken al positiekleding moeten kopen)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Over dat buikje vraag ik me wel wat af. ik ben nu zo'n model-euhm- michelin vrouwtje. Met 2 van die buiken en een fikse taille. Ik ben wel heel benieuwd of het een beetje een mooie ronde buik gaat worden, eigenlijk. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Niet dat de vorm het belangrijkst is he..het gaat om de inhoud: een gezond kindje en voor mij een gezonde zwangerschap. Maar ik vroeg het me gewoon even af. Want als het die 2 bobbels blijven heb ik niet zo'n trek in buikfoto's. Da's echt geen gezicht :oops:

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai
    hier ook iemand met maatje meer.
    ik was bij onze eerste ook bang dat je niks zou zien of pas laat maar had dus echt een mega strakke buik hoor. en ook al vrij vlot.

nu is mijn buik nu wel wat groter dan de vorige keer maar ben wel lichter. was toen 97 nu 88. maar denk en hop toch dat je eht wel gauw ziet.
    heb ook echt een zwemband om hihi. dus het hoeft echt niet te zijn dat je niks ziet. kan dunne lui waarbij je het nauwlijs ziet en als je het al ziet dan is het een rare gevormde, neehoor doe mij maar zon mooie ronde bol. en die komt er echt wel.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @Hellen1971:
    ja dat ken ik, ben nu zelf ruim 17weken en t lijkt nu meer alsof ik gewoon wat ben aangekomen :(
    hoop wel dat 'wij dames' ;) ook een mooi buikje krijgen, anders komen er idd geen fotos hier haha

16. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Leuke buikbanden hebben ze bij juffrouw ooievaar ( www.buikbanden.com ) en die gaan tot extra large.

Laura87 schreef eerder dat je je omtrek door kan geven en ze m op maat maken.

Super he een winkel die met je meedenkt :D

Greetz mini me :baby:

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje!
    ja ik zag net de link ook links op deze site staan. Had juffrouw ooievaar ookal mail gestuurd en kreeg direct antwoord terug. snel zeg.
    Ik heb alleen geen meet lintje ofzo :s dus hoe ga ik dat doen?

18. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    heeft je man geen duimstok ofzo dan doe je een stuk touw om je middel en meet je touwtje hierna op. :rolleyes: be creative hihihi

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o ik heb nog wel zo'n rolmaat ergens liggen. misschien lukt t daarmee, meteen ff doen, kan ik leuke buikband uitzoeken :) dankje!

20. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    you're welcome :)

Deel Deze Pagina