Zwanger, omgeving Den Haag en zin om te kletsen / meeten?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyLovin, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Hi meiden!

Misschien komen er helemaal geen reacties, maar ik wilde het toch proberen :)

Om me heen heb ik helaas geen zwangeren waarmee ik lekker kan kletsen over de baby of met wie ik lekker over kwaaltjes kan zeuren haha, daarom dacht ik, ik vraag het op het forum!

Zijn er hier meiden die zin hebben om lekker te kletsen over de zwangerschap en de baby? En eventueel later een keer gezellig iets te gaan drinken in de stad? Ik ben benieuwd!

Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Alexandra, 26 (bijna 27) jaar en ik woon tegen Den Haag aan het strand. Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger van mijn eerste kindje na een zwaar traject in de mmm en ik ben dolgelukkig haha

Ik hoop op leuke reacties!

2. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Haai,

Gefeliciteerd :)

Ik kom uit Vlaardingen en ben 29, dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het allemaal maar dood eng hahaha.
    Vlaardingen is dan wel niet echt om de hoek, maar we kunnen ook altijd in het midden meeten ( op een dag :p ) Met het OV zit je zo ergens ;)

Hoe voel jij je verder?

3. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Hi!

Jij natuurlijk ook van harte!

En wat leuk een reactie! Ik had er stiekem weinig van verwacht haha
    Hopen dat nog meer meiden zich bij ons aansluiten :)

Vlaardingen is redelijk in de buurt inderdaad dus lijkt me hartstikke leuk, op een dag :p haha

Vind het zelf ook super spannend allemaal hoor!
    Dat vind ik het enige positieve aan het medische, ik heb bijna wekelijks echo's waarop ik even het hartje kan zien kloppen, dat maakt me altijd een stukje minder ongerust!

Verder voel ik me wat de overstimulatie betreft gelukkig steeds beter en minder ziek, maar ik voel me nu wel veel meer zwanger!
    Ben ontzettend moe en ook lekker misselijk, gelukkig alleen niet overgeven, maar meer zo'n weeïg gevoel de hele dag..
    En jij?

Deel Deze Pagina