100 euro extra pinbedrag

Discussie in 'De lounge' gestart door red88, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies dat weet ik dan wel maarja ben beetje koopverslaafd:) kan het niet laten :D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Volgens mij heb je toch ondertussen al een hoop gekocht voor de baby? Zag een tijdje terug al maatje 86 voorbij komen hahaha

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou sneu voor je moeder maar bij ons is niet zo en er zijn paar mensen op het forum die mij kennen en die kennen mij ook en weten ook dat ik veel luxe dingen koop enzo .

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nu snap ik het helemaal niet meer dus ik hou er over op...

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

tsjah als je geld genoeg hebt moet je het doen hamis ;)

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    volgens mij moet je nu in n hoekje gaan zitten en je kapot schamen ... :p
    heb je je man al gevraagd hoe het zit ??
    om maar ff weer ontopic te gaan

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ja wist ik veel dat dat pas voor baby's ouder dan 12 maanden was :) maar heb nou wel kleinere maatjes erbij gehaald hihihi

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ppff :(:(:(:(:(

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mensenkinderen waar gaat dit over zeg, zullen we weer ontopic gaan?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    snap je wel hoor...ik ben dan niet van de parfum...maar een lekkere chocoladereep gaat er bij goed in...daaarom neem ik van die boodschappen dan geen bonnetje mee naar huis :p

manlief ziet die reep dus niet!! ;)

En ik neem ook wel eens wat extra's op, maar hij weet dat dan wel..

meestal is het bij ons andersom...dan koopt hij iets (maar sinds het echt moeilijk gaat hier mag hij dat niet meer van mij) enkel als ik het weet...en als we dan aan het eind van de maand in de shit zitten (overdreven maar om het zo ff te zeggen) dan mag die niet klagen...en moet hij voor extra geld zorgen door over te werken...... tsjah..als die zelf iets leuks wil wat we niet kunnen betalen...

Maar andersom ik wil ook wel eens wat leuks, zo spaar ik al een tijd voor een lekkere verwen behandeling bij sanadome.....heb een tegoedbon van me verjaardag nog liggen.

Maar zelf een groter bedrag uitgeven achter zijn rug om...nee eigenlijk niet..en andersom ook niet..maar snap dat je af en toe iets zelf wilt kopen en dan je man daarvan niet op de hoogte wilt stellen....juist omdat je dan een schuldgevoel extra krijgt...... :p

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies jij begrijpt me tenminste :D

en verder ga ik ook niet meer reageren omdat ik vind dat dingen uit zijn verband worden gehaald en geheel iets anders wordt 'verzonnen' heb geen zin meer om discussie aan te gaan;)

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

En toch is dit geen goede basis voor je relatie

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

maar waar het eigenlijk over ging......
    weet je al meer?

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Misschien heeft hij wel extra gepint en weet hij dat niet meer of vergeten te zeggen tegen jou....

Ik heb het ook eens gehad, ik had wat gekocht voor 12 euro of zo en later zag ik dat er 62 euro af geschreven was ik dus denken van hoe kan dat nou. Vond ik een bonnetje en daar stod op dat het 12 euro was het artiekel, maar pin bon zag ik nergens meer. Dus ik de winkel bellen. Uit gelegt van dat er 50 euro extra afgeschreven was. Hun hadden die dag geen kas verschil.
    Conclusise was ze konden mij 25 euro geven omdat het niet hun fout was.

Later dacht ik van, had ik nou toch wel extra gepint daar.... En dat was het geval....

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ts, ben je er al achter?

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @Hamis50,

Ik heb het verhaal gelezen, en de reacties. En ik wil je gewoon even laten weten hoe het op mij -als derde- overkomt.

Je komt onverantwoordelijk over. Jullie hebben weinig geld, maar je gaat wel naar de Ici paris?! En dan ook nog achter de rug van je man om? Hoe kun je in godsnaam een 'luxe'leven lijden, terwijl je daar stomweg het geld niet voor hebt?! Je krijgt een baby, maar je weet niet welke maat een pasgeboren baby heeft?! Je hebt/had dus geen idee hoe groot een baby is, en kijkt blijkbaar ook niet goed rond op een babyafdeling in de winkel.

Ik hoop dat jullie niet diep in de schulden zitten, want als ik dit zo lees, dan zou ik dat niet raar vinden.

Naja, laat ik maar ophouden. Want krijg vast hier al boze reacties op.

On topic: Heb je ze al gesproken? Of je man al gesproken? Lijkt me uiterst onprettig als er per ongeluk onterecht geld is afgeschreven!

17. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg.. Ze doet het toch niet dagelijks. En het kwam op ij meer over als een grap..

Blijkbaar zijn er toch centjes geoeg om kleertjes en dagelijkse behoeftes te kopen voor de kleine uk..

Vreselijke moraalridders hierzo *thumpdownsmiley*

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    oke ik hou mijn mond maar
    heb alles verwijderd

19. tulip

tulip Niet meer actief

ts, als het wel een fout van de formido is, dan zul je een weekje later je geld terug hebben. Wanneer ze de kas tellen, houden ze vanzelf 100 euro over.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jajajj tss iedereen is scheinheilig hier he niemand houdt natuurlijk wat verborgen voor zijn haar man jajaj zalwel weer vandaar dat er ook iedere keer vreemdgaan topic enzo wordt geopend ..

@ kim
    maarja we hebben gelukkig ook geen schulden , heb voor de babyuitzet gespaard en dan haal ik wel duurdere dingen voor me babyy !!!!!!!!!!!en dat gaat niemand wat aan oke!! en als ik niet eens weet wat voor maat de pasgeboren baby?? zo dom ben ik nou ook weer niet maat 50/56 kan voor pasgeborenen er was aanbieding en ik wou voor paar maanden later wat halen oke!! bemoei je met je eigenleven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sjeezzzzzzz niet normaal hier voortaan ga ik ook helemaal niet meer reageren op topicsss

Deel Deze Pagina