Hihi, lees alleen pagina 1 en 12, rest ga ik straks even doen. Helaas moet ik jullie fantasie de kop indrukken... manlief bleek 100 euro extra gepind te hebben. Hoorde ik vanmorgen haha, lag er al de halve nacht van wakker aangezien hij nooit bonnen bewaard. Ik ga nu eens lezen wat jullie allemaal bedacht hebben
mee eens. Klinkt ook nogal dubbel, niet veel kunnen doen met minimum loon maar wel een kast vol dure parfum.
En als je goed leest zegt ze ook dat ze pas sinds kort in de WW zit en daarvoor altijd heeft gewerkt en zich die kast vol dure parfums ook kon veroorloven . Ik vind het juist gekker klinken als je elke aankoop meldt. Wij winkelen veel samen maar soms koop ik iets zonder hem erbij. Vergeet ik het niet vertel ik het hem maar anders is er ook niets aan de hand. Worden we beide niet ongelukkiger van. Sorry maar kon het niet laten te reageren. Red, fijn dat het probleem is opgelost! Het is toch wat als je geen bon meer hebt en ook geen 100e extra gepind hebt. Gaat niet om een klein bedrag dus begrijp je zorgen maar gelukkig is het opgelost.
zover was ik nog niet zoals je kunt zien aan wat ik quote. Inderdaad, dan is het een heel ander verhaal en sorry Hamis, dan heb ik niks gezegd. Ik zou t zelf nooit op die manier doen want hou niet van geheimpjes maar zo ieder zn ding toch
Geen probleem! Bedoelde alleen meer dat het inderdaad niet gek is als je wel altijd gewerkt hebt. En soms heb je ook even de tijd nodig om te wennen aan minder geld terwijl je nog wel uitgaves doet alsof je het breed hebt. Dat is een knop die om moet gaan en de een doet het sneller dan de ander. Denk dat de parfum ook alleen een voorbeeld is. Wij verbergen in principe niets voor elkaar maar vaak weet ik al voor mijn man thuis is wat hij heeft uitgegegevn want heb een tic om vaak op internetbankieren te kijken hahahaha. Niet om te controleren maar gewoon even checken. Net zoals je mail
absoluut. Weet er alles van aangezien wij nog niet zo lang geleden ruim 600 euro per maand gekelderd zijn. We hebben nog steeds een goed inkomen maar toch ff moeite om rond te komen. 600 euro is een boel geld
hahahahaha Ik ben de hele dag aan het werk geweest, boodschappen gedaan, gegeten en zijn naar de kermis geweest. O ja, en moet natuurlijk nu m'n mans koffer in pakken Maarre niks aan't handje dus. Hij is die dag naar meerdere winkels geweest en laatste 2 weken veel uitgaven gehad dus 't geld vliegt alle kanten op. Maar hij heeft een hekel aan pinnen in de winkels en heeft daarom extra bijgepind zodat ie de rest contant kon betalen.
Ja precies, 600 euro is zo 1/3 of helft minder. En de gewoonte van makkelijk uitgeven verander je niet zomaar even terwijl de inkomsten dat dan wel meteen eisen. Moeilijk is dat he? Maar goed, dat is ook een kwestie van wennen.
wat een kansloze achterlijke discussie weer hier zeg. Stelletje kinderen. Ongelofelijk. Ga lekker de moraalridder uithangen en de sokken van de man des huizes wassen. ontopic: gelukkig is het niet onterecht afgeschreven!
Soms toch wel fijn om kansloos te zijn hoor. Maar volgens mij rakel jij de discussie weer op. Dus ben jij ook een beetje kansloos