ik wil me inschrijven bij een GOB, ik ga dan naast de kosten voor de gastouder 100 euro in de maand bemiddelingskosten betalen, dit bedrag moet ik al betalen voordat ik een gastouder heb. is dit normaal? ik vind het nogal veel namelijk maar misschien ligt dat aan mij? ik neem 25 uur per week opvang af en ze doen dit naar het aantal uren dat je afneemt.
Het GOB waar ik me nu ingeschreven heb, vraagt een uurtarief van 5,50 euro en daar zit dan alles bij inbegrepen. Ik meen me te herinneren dat de gastouder 3,50 euro daarvan krijgt. Dan zou het bij ons uitkomen op 110 euro per maand. Het ligt er dus maar net aan hoeveel je nog aan de gastouder moet betalen.
okay bedankt, dat is iets van 4 euro 50 per uur dus zal wel kloppen dan. het is ook wel een gob met een "keurmerk" van de ggd dus zal wel goed zitten. kinderopvang is gewoon duur natuurlijk. ik schrik nog steeds van die bedragen
Poeh ik vind t wel erg veel hoor, ik betaalde 50euro per maand en bij t GOB daarvoor zo'n 35 a 40. En dat keurmerk van de GGD hebben ze als t goed is allemaal hoor, anders krijg je namelijk geen kinderopvangtoeslag. Ik zat trouwens bij 4Kids Gastouderbureau - Gastouderopvang op maat in heel Nederland! - Welkom bij 4Kids
Ik betaal 96 p.m. voor 40 uur opvang per week, dus ik vind het wel veel. Maar weet ook niet zo goed wat gangbaar is hoor!
Wij betalen 27,50 bemiddelingskosten per maand. En dan natuurlijk het uurtarief voor de gastouder, maar ik weet niet precies hoeveel dat is. Mijn man betaalt de rekening want dat interesseert mij nooit. Edit: ik heb het nagevraagd: We betalen naast die 27,50 bemiddelingskosten een uurtarief van 5,20 per maand.
Dat is allemaal heel erg duur. Er zijn GOB's genoeg te vinden waar je minder dan 40,00 per maand betaalt. Bv. één van deze: Gastouderbureau Koba | Registratie en advies voor ouder en gastouder | Prijslijst gastouderbureau Koba All Kidz Nederland - Betaalbaar Gastouderbureau home Gastouderbureau Find-Brands Nederland,25 bemiddelingskosten per maand