100 euro per maand bemiddelingskosten normaal?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Dana, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

ik wil me inschrijven bij een GOB, ik ga dan naast de kosten voor de gastouder 100 euro in de maand bemiddelingskosten betalen, dit bedrag moet ik al betalen voordat ik een gastouder heb. is dit normaal? ik vind het nogal veel namelijk maar misschien ligt dat aan mij? ik neem 25 uur per week opvang af en ze doen dit naar het aantal uren dat je afneemt.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Het GOB waar ik me nu ingeschreven heb, vraagt een uurtarief van 5,50 euro en daar zit dan alles bij inbegrepen. Ik meen me te herinneren dat de gastouder 3,50 euro daarvan krijgt. Dan zou het bij ons uitkomen op 110 euro per maand.

Het ligt er dus maar net aan hoeveel je nog aan de gastouder moet betalen.

3. Dana

Dana Niet meer actief

okay bedankt, dat is iets van 4 euro 50 per uur dus zal wel kloppen dan. het is ook wel een gob met een "keurmerk" van de ggd dus zal wel goed zitten. kinderopvang is gewoon duur natuurlijk. ik schrik nog steeds van die bedragen :$

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
  5. Dana

Dana Niet meer actief

thanks wijffie, ik ga eens kijken of hun ook bij ons in de buurt zitten ;)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik betaal 96 p.m. voor 40 uur opvang per week, dus ik vind het wel veel. Maar weet ook niet zo goed wat gangbaar is hoor!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #7 tupp, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Wij betalen 27,50 bemiddelingskosten per maand. En dan natuurlijk het uurtarief voor de gastouder, maar ik weet niet precies hoeveel dat is. Mijn man betaalt de rekening want dat interesseert mij nooit. :)

Edit: ik heb het nagevraagd: We betalen naast die 27,50 bemiddelingskosten een uurtarief van 5,20 per maand.

8. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt towser!!

9. Dana

Dana Niet meer actief

kan je trouwens die 100 euro ook opgeven bij de toeslag vd belasting?

Deel Deze Pagina